Stránka 1 z 1
Katalyzátor a ovlivnění výkonu
Napsal: 24 čer 2011, 05:58
od dark.plazma
Zdravim,
je vyřiznutím katalyzátoru výkon tak znatelnej, že se dá i změřit s nárustem pár koní ? např. 3-5 koní to přidá ? Nebo je to blbost ?
Re: Katalyzátor a ovlivnění výkonu
Napsal: 24 čer 2011, 06:48
od borelli
http://dieselpower.cz/forum/search.php
Asi budeš čumět, ale toto téma je již mnohokrát zodpovězeno.
Napsal: 24 čer 2011, 08:03
od Tomas.cz
Kat tam nech, smrdí to pak jak stará Avie.
Napsal: 24 čer 2011, 08:42
od Forest
Tomas.cz píše:Kat tam nech, smrdí to pak jak stará Avie.
Plati pokud nejdes na extremni vykony.
Napsal: 24 čer 2011, 08:44
od subz3ro_tdi
Forest píše:Tomas.cz píše:Kat tam nech, smrdí to pak jak stará Avie.
Plati pokud nejdes na extremni vykony.
Plati pokud smrdis korunou, inak nie
http://www.nengun.com/sard/sports-catalyzer (iba ilustracny priklad)
Ak by sa nedal dosiahnut vysoky vykon za pouzitia "klasickeho" oxidacneho katalyzatora, tak vsetky vykonnejsie verzie TDI by nemohli splnat emisnu normu Euro4 a vyssie s DPF... a to uz je ina "srajda"
Ale myslim ze dark.plazme islo skor o seriovy 1.9CDTi motor... tam bez korekcie v RJ bude skor vykonovy prepad vo vyssich otackach, ako narast, kedze koncepcia rata s vyssim protitlakom vo vyfuku...
Napsal: 24 čer 2011, 09:00
od Marek77
U motorů řízených senzory ve výfuku (benziňáky s lambda sondou) může vykuchání KATu znamenat prudké snížení výkonu a nárůst spotřeby. Změníš totiž rychlost proudění plynů v trubce a způsobíš tak pozdější regulační reakci lambda sondy na změny množství kyslíku. Takže auto nepojede a bude žrát jak tank.
U nafty, která nemá lambda řízení, je nárůst výkonu nepatrný (ani to nepoznáš). Víc výkonu ubírá poslední díl (tlumič), KAT ani moc ne.