EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Drdis
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2010, 20:17
Bydliště: Chomutov

EGR

Příspěvek od Drdis »

Ahoj...potřebuji poradit, kde to teda mám zaslepit.. vlevo nebo vpravo nebo obojí a tu trubku vyndat? Hadičku předpokládám zaslepit?
Díky moc za každou radu...
motor 1,9 BXE


Obrázek
O II 77KW..pouze chip na 96KW..:(
Slavik74
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2011, 08:39

Příspěvek od Slavik74 »

Ono je asi jedno vpravo-vlavo... ja som strčil záslepku medzi trubku a ventil, hadičku som nechal tak, ventil nadalej otvára-zatvára, hlavne že nic neprepušta a aspon nezatuhne.
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

podobne riesenie, teda vlavo kus nerezoveho plechu s tesnenim a hadicka zostala a nadalej ho otvara
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To osobně nedoporučuju, zbytečně se EGR ventil vychodí a začne pouštět tlak ze sání- oblitý od oleje.
Drdis
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2010, 20:17
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Drdis »

Tomas.cz píše:To osobně nedoporučuju, zbytečně se EGR ventil vychodí a začne pouštět tlak ze sání- oblitý od oleje

takže doporučuješ hadičku zaslepit?

Díky za odpovědi.
O II 77KW..pouze chip na 96KW..:(
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Přesně tak
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

bude ti sviti kontrolka poruchy motoru, to ti nevadi?
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5060
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když to nebude dusit pod 1500ot/min,nerosvítí se.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Drdis
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2010, 20:17
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Drdis »

martinsidlo píše:Když to nebude dusit pod 1500ot/min,nerosvítí se.
Tak jsem včera zaslepil...a máš pravdu...zatim mi nic nesvítí! Pod egr záslepka 5mm...hadička zaslepena.Takže už tomu vůbec nerozumim. Jedná se o O II 2006 1,9TDI BXE bez DPF...EU by měla splňovat 4ku. Když bych se náhodou dostal pod těch 1500ot/min. tak se rozsvítí a pak zase zasne? Nebo pak už musim na VAG? DÍKY
O II 77KW..pouze chip na 96KW..:(
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Neboj, ona se rozsvítí ;)
Chce to poladit v sw pak dá pokoj.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5060
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Po 4 startování,když se to za tu dobu nedusilo,tak zhasne.Ale je pravda,že se to musí umět,vyzkoušené,aby se nerosvítila.Pro někoho je opravdu lepší úprava SW.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“