dva alternatory v oktavke

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

dva alternatory v oktavke

Příspěvek od djpeto »

riesil uz niekto pridanie este jedneho alternatora do O1 TDI? popripade ako by sa dal zvacsit prud z alternatora? od vyroby tam je 120A, potreboval by som aspon 200-250A. Dakujem
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

2 alternátory nevím, ale dělá se i 180A altík
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5829
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Podla tvojho nicku sudim že to chceš koli hudbe.Ten 180A ti musí stačit montoval sem jednému maniakovi do OCT1 hudbu 3Xzesilovač 8x repro subwoofer a problem z dobíjaním nebyl.Ale musíš si to zapojit tak aby tá hudba nešla zapnút pri vypnutem motoru stačilo to nechat zapnuté na 50sekund a už nenaštartoval :D
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A nač tolik proudu? Hodláš provozovat za jízdy svářečku?

Na muziku to není potřeba, na to musí stačit seriový kus 150-180 A.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5185
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A nebo prodlužovák.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

hej, je to na pohon zosikov, nakolko zeru pri plnom vykone ca 250A. mozno by som siel aj do tej 180tky, no muselo by sa to vyskusat. co sa tyka montaze, je to zamena kus za kus? alebo tam je potreba menit drziak, remenicu atd..?
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

djpeto píše:hej, je to na pohon zosikov, nakolko zeru pri plnom vykone ca 250A.
Ty jsi ten proud měřil? Na základě jaké skutečnosti tvrdíš, že tam teče proud 250 Ampér?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jo to by mi taky zajimalo cim to meril (LOL) radsi zainvestuj do poradny gelovky
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jo to by mi taky zajimalo cim to meril (LOL) radsi zainvestuj do poradny gelovky
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

merany vykon na vystupe zosikov. to znamena vstupny vykon do zosikov musi byt vacsi o ucinnost zosikov. co je na tom nelogicke? (LOL)

poprosim bez zbytocnych komentarov.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
vita v.
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 10 úno 2008, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Bechyně

Příspěvek od vita v. »

Dávat tam dva altíky je moc pracný. Lepší by bylo tam dát jeden ale pořádnej. tady maj i 350A :-) http://www.iskra-agv.cz/alternatory.htm. To je skoro 5kW. takže to musí stačit na zesilovače kolem 3kW aby ještě něco zbylo pro auto a ty zesilovače mohly krmit třeba subwofery na max výkon, i když zase je dobrý se zamyslet po jakou dobu se ten max výkon bude využívat. Pochybuju že vám bude hrát v autě třeba 1kw hodinu za jízdy v autě :-)
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

Já si to ani moc nedovedu představit v reálu. V motorovém prostoru moc místa není, další problém jak vyřešit řemen, kladky, napínák a další. :?
VW Sharan
1.9 TDI PD
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

vita v. píše:Dávat tam dva altíky je moc pracný. Lepší by bylo tam dát jeden ale pořádnej. tady maj i 350A :-) http://www.iskra-agv.cz/alternatory.htm. To je skoro 5kW. takže to musí stačit na zesilovače kolem 3kW aby ještě něco zbylo pro auto a ty zesilovače mohly krmit třeba subwofery na max výkon, i když zase je dobrý se zamyslet po jakou dobu se ten max výkon bude využívat. Pochybuju že vám bude hrát v autě třeba 1kw hodinu za jízdy v autě :-)
tiez som premyslal na dtym ako tam narvat este jeden altik, preto som sa obratil sem. ako to vyzera, pojde tam len jeden, bud spominany 180A alebo z www.iskra-agv.cz 190A. ten 350A je uz vela ;)
nejde o to ako dlho, aj za minutu sa da od.ebat basak bez dostatocneho napajania, a taktiez nebudem musiet kazdu chvilu dobijat baterky. a 1kW pocas jazdy pocuvam bezne ;) to som zvedavy na offtopic komenty (rofl)
Naposledy upravil(a) djpeto dne 27 čer 2011, 16:25, celkem upraveno 1 x.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kup si 180A alternátor a min 2X EXIDE MAXIMA 900 a bude to asi stačit (jen pro zesíky) rozvod v 50 bude asi nutnost...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

djpeto píše:
vita v. píše:Dávat tam dva altíky je moc pracný. Lepší by bylo tam dát jeden ale pořádnej. tady maj i 350A :-) http://www.iskra-agv.cz/alternatory.htm. To je skoro 5kW. takže to musí stačit na zesilovače kolem 3kW aby ještě něco zbylo pro auto a ty zesilovače mohly krmit třeba subwofery na max výkon, i když zase je dobrý se zamyslet po jakou dobu se ten max výkon bude využívat. Pochybuju že vám bude hrát v autě třeba 1kw hodinu za jízdy v autě :-)
tiez som premyslal na dtym ako tam narvat este jeden altik, preto som sa obratil sem. ako to vyzera, pojde tam len jeden, bud spominany 180A alebo z www.iskra-agv.cz 190A. ten 350A je uz vela ;)
nejde o to ako dlho, aj za minutu sa da od.ebat basak bez dostatocneho napajania, a taktiez nebudem musiet kazdu chvilu musiet dobijat baterky. a 1kW pocas jazdy pocuvam bezne ;) to som zvedavy na offtopic komenty (rofl)
edit:

takze ten 190A dava 190A pri teplote do 40C, pri 90C dava "len" 160A.

nevie niekto ta vyzsie spominana 180tka, kde sa daju najst nejake parametre? je to pravdepodobne tento: 03G903016A
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“