Stránka 1 z 2
2.O TDI BKD
Napsal: 29 čer 2011, 16:51
od superb10
ahojte vie niekto poradit ako sa meni snimac otacok motora na 2.0 TDI 103kw BKD
Napsal: 29 čer 2011, 18:22
od superb10
alebo nemate niekto dielensku prirucku OII dik
Napsal: 29 čer 2011, 19:13
od leguan
tady ho maš
DP BKD
Napsal: 29 čer 2011, 19:17
od dolhe
Napsal: 29 čer 2011, 19:39
od superb10
leguan píše:
tady ho maš
ja viem kde sa nachadza ale ako ho dostat von ziadna skrutka tam nie je vidno....pristup je hotova katastrofa
Napsal: 29 čer 2011, 19:46
od Tom.s
kamaráde nechci tě strašit ale tam je asi součástí gufera kliky a to znamená převodovku ven
Napsal: 29 čer 2011, 19:50
od superb10
Tom.s píše:kamaráde nechci tě strašit ale tam je asi součástí gufera kliky a to znamená převodovku ven
prave som to zistil......tak toto moze vymysliet len nemecky debil

Napsal: 29 čer 2011, 19:59
od skymann
Daj dolu cely drziak olejoveho filtra apotom pomocou zrkadla trafit ten inbus.
Pozor boli so 4 aj s 5-kou imbusom.Vhodny je co najdlhsi imbus s tou gulickou na konci aby si sa lahsie trafil.
Napsal: 29 čer 2011, 20:04
od skymann
Prevodovku vyberat netreba.

Napsal: 29 čer 2011, 20:09
od DOLPH
nevím jak na tomhle motoru,ale na BMM opravdu musí setrvák dolů...
Napsal: 29 čer 2011, 20:13
od Huml
setrvák musí jít dolů jen kvuli impulznímu kolu, čidlo by mělo jít vytáhnout viz obrázek
Napsal: 29 čer 2011, 20:25
od DOLPH
Huml píše:setrvák musí jít dolů jen kvuli impulznímu kolu, čidlo by mělo jít vytáhnout viz obrázek
aha,já měl za to,že ten kroužek kolem kliky je to čidlo o kterém je řeč....
Napsal: 29 čer 2011, 20:42
od superb10
tak ja to skusim vytiahnut.....
este popisem zavadu....motor sa neda nastartovat
kamarat vypol motor vecer a rano ani tuk....je mi jasne ze su netesne trysky
ale VAG pise snimac otacok vadny
a este klapku
ako pikoska ventilator chladica sa pusta sam...
ma dakto daku radu alebo skusenost? dik
Napsal: 29 čer 2011, 20:45
od Tomas.cz
Nemělo by to po chvilce točení naskočit aspoň na snímač na vačce?
Napsal: 29 čer 2011, 20:46
od superb10
Tomas.cz píše:Nemělo by to po chvilce točení naskočit aspoň na snímač na vačce?
po dlhom startovani to chytilo ale slo to max do 2000ot/min
nepravidelny chod a dymivost