oskákané pneu čím by to mohlo být

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

viny
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: pardubice

oskákané pneu čím by to mohlo být

Příspěvek od viny »

čau,potřebuju radu mam octavii 2004 2.0tdi bkd naj.110 000 km poctivích jsem první majitel,zjistil jsem,že mi vzadu něco hučí po prohlédnutí jsem zjistil že jsou oskákané gumy myslíte když mam najeto 110 000 ,že jsou špatné tlumiče když se na autě zhoupnu tak jsou pořad dost tuhý sjedou dolu nahoru a stojí neřešili jste někdy něco takového jinak jezdim převážně sáma pneu mam 225/45 17.díky za rady
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9179
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ko tlumiče nejspíš horší varianta křivý kola ale to by jsi cítil že to auto vibruje
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

a značka pneu?
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
viny
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: pardubice

odpověď

Příspěvek od viny »

jsou to dunlopy je na nich najeto cca 15000km s těma předtím nebyl problém a to měli nějakých 85 000km a auto nevibruje
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jestli to jsou směrové gumy tzv. šípáky , tak ty to dělají i na autě kde je vše OK , kor v šíři 225 , sjíždí se do pily , na tyto rozměry to chce asymetry
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
viny
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: pardubice

odpověď

Příspěvek od viny »

a proč to nedělali i ty předtím je mi to divný a ty gumy jsou oskákaný víc vnitřky
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Re: odpověď

Příspěvek od DOLPH »

viny píše:jsou to dunlopy je na nich najeto cca 15000km s těma předtím nebyl problém a to měli nějakých 85 000km a auto nevibruje

předpokládám,že sp sporty 01

jedny z gum,které jsou hodně náchylné na to aby se špatně sjely a začaly hučet...

stačí mít chvíli špatnou geomku,nebo podfoukané gumy a je to v prdeli,začne to dělat bordel a už se to jen zhoršuje...

jediné co pomůže je otočit je.né pravou za levou,ale obout je naopak-vnější stranu dovnitř...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

neříkám že je to tento případ, ale jak napsal Pavel...některý směrový pneu mají s tímto probémy, já mám letní Michelin Pilot Exalto PE1 a taktéž oskákaný....geo ok, kola ok a později jsem zjistil, že je to prostě problém těchto konkrétních pneu (wallbash) ....drží perfektně, nesjíždějí se, ale prostě hučí, proto je také Michelin brzo nahradil novým typem Michelin Pilot Exalto PE 2, tam už je to naprosto jiná kapitola...
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
viny
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: pardubice

Re: odpověď

Příspěvek od viny »

díky za rady nechám teda udělat geometrii a změřit tlumiče a uvidim zatim čau
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

geomku přeměř,tlumiče jsou zbytečné,pokud nejsou vychcané a nebouchají na dírách,tak jsou dobré...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

nehledě na to, že tomu "přeměření" tlumičů není radno moc věřit...osobně jsem ze zvědavosti nechával před výměnou měřit origo tlumiče (pokud si pamatuju dobře tak najeto cca 120tkm) a pak po výměně fungl nové Kayaby....a světě div se, u obou měření byl téměř shodnej výsledek - obojí kolem 60% (noteeth)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

kibi píše:nehledě na to, že tomu "přeměření" tlumičů není radno moc věřit...osobně jsem ze zvědavosti nechával před výměnou měřit origo tlumiče (pokud si pamatuju dobře tak najeto cca 120tkm) a pak po výměně fungl nové Kayaby....a světě div se, u obou měření byl téměř shodnej výsledek - obojí kolem 60% (noteeth)

mám podobné zkušenosti
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Re: odpověď

Příspěvek od 1pavel »

viny píše:a proč to nedělali i ty předtím je mi to divný a ty gumy jsou oskákaný víc vnitřky
taky jsem dělal nedávno na octě ll zadní ložisko , to by chtělo slyšet jak ti to tam hučí
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Hoši,mám pneuservis a problém oskakaných pneu řešíme pořád.Je to prostě pneumatukou.Zrovna včera jsem vyhazoval z Golfa 5 pěkné Fuldy Excellero,vzorek snad ještě 5mm,ale oskákané jak sviňa a hučely až hrůza a ještě včera to samé na Volvu,byly tam nějaké Kumha.Nemusí to být ani šíláky,ale směrové pneu.Ty Excellera nebyly šíláky,na první pohled by člověk řekl že jsou to asymetry,ale byly to směráky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33535
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já ty gumy taky pořád řeším, oskákané, hučení, siréna, klepání, kovový klepec, kovový klepec jen při brzdění, cukání, rozjeté kostry a kde co

najít v tom logiku a příčinu, dopátrat se nějké pravdy je kolikrát nemožné,

vidím to tak že gumy z prvovýroby jsou hlídané a problémy nemají ty se jednou ojedou


a pak je to džungle pokus omyl

;) miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“