Jak prekonat 200hp motor ATD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
Jak prekonat 200hp motor ATD
ahojte
Turbo repas VA obal vnutry VB tlak 1,65baru
vstreky AL natiahnute skoro na max
sanie ALU - parohy ARL
egr - scipacia klapka off
kat off
C-cidlo
jednohmota HDS
FMIC a 60 nerez rury teplota v spicke max 60°C bezne okolo 35-40°C dochladzovany vodou
vykon 188,5hp 393Nm
jak prekonat tuto hranicu . Co mozem este urobit, ale aby som nebol ako cierna dymovnica v celom pasme .
tu je graf
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4833 ... _2_001.jpg
Turbo repas VA obal vnutry VB tlak 1,65baru
vstreky AL natiahnute skoro na max
sanie ALU - parohy ARL
egr - scipacia klapka off
kat off
C-cidlo
jednohmota HDS
FMIC a 60 nerez rury teplota v spicke max 60°C bezne okolo 35-40°C dochladzovany vodou
vykon 188,5hp 393Nm
jak prekonat tuto hranicu . Co mozem este urobit, ale aby som nebol ako cierna dymovnica v celom pasme .
tu je graf
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4833 ... _2_001.jpg
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Co vacka??? Co tak nove turbo, ne repas...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
chlape, napíšem ti to aj sem, nieje repas ako repas a hlavne je mega blbosť dávať VB vo VA obale tam kde ide nahodiť bezproblémov origo VB.
Takže ti ostáva bud origo VB dať alebo poriadny Hybrid.
Toby myslel tým, že tvoje turbo ma pravdepodobne vymenený iba kompresor a výfoková časť je stále VA.
Takže ti ostáva bud origo VB dať alebo poriadny Hybrid.
Toby myslel tým, že tvoje turbo ma pravdepodobne vymenený iba kompresor a výfoková časť je stále VA.
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
jo to bude asi důležité zjistit... nemá ono VA výfukovku jako V dokonce ? Pokud je tam fakt výfukovka z VA tak tam bude už protitlak jako kráva = mj. dýmovnice jak prase....
Takže vyndat, změřit....
Opravdu není turbo jako turbo
Dle mího když che někdo 200PS měl by koupit orig new VB a nešetřit (i když ani repas nestojí zrovna málo takže na nové VB se stejně připlatí už jen pár bankovek)
Takže vyndat, změřit....
Opravdu není turbo jako turbo

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@Champion: neries prkotiny typu absolutne cisla z brzdy... priebeh mas velmi pekny, merane to bolo na MAHA pri 27 stupnoch, korekcie vykonu mas minimalne, cize potencial na dokreslenie by tam bol, ak ti ide len o toto
Ries vykon pokial sa ti zda ze to chodi zle, nie podla cisiel na brzde 
@toby66kw, Vici: keby tam mal velky protitlak, tak nema pri 4000 ot. krutiaci moment 330Nm
Podla mna tomu nic nechyba (ak teda nie je velka dymivost)... urcite by bol lepsi origo VB obal, nie tieto sustruzene skladacky kde to opracovanie nikdy nebude take ako z linky, takze vzduchu by new VB turbo dalo o cosi viac, kazdopadne menit toto za VB uz ked je to v aute a naladene kvoli 5ps a 10Nm moc myslim nema vyznam... ked tak dat casom nieco vacsie...


@toby66kw, Vici: keby tam mal velky protitlak, tak nema pri 4000 ot. krutiaci moment 330Nm

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
vstrek nafty ja natiahnuty skoro na maximumnetopier píše:a tych 1,65 bar je kde?
co znamena vstreky naplno? huli to ?
a mozno menej nalozit odspodu...
od spodu sa mi to zase prave ze paci
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
ja viem ale neber to ze sa stazujem na soft verim ze si urobil maximum len som chcel vediet kde mam este pritlacitjipi píše:chlape, napíšem ti to aj sem, nieje repas ako repas a hlavne je mega blbosť dávať VB vo VA obale tam kde ide nahodiť bezproblémov origo VB.
Takže ti ostáva bud origo VB dať alebo poriadny Hybrid.
Toby myslel tým, že tvoje turbo ma pravdepodobne vymenený iba kompresor a výfoková časť je stále VA.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech