Pružiny v čerpadle
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pružiny v čerpadle
narazil jsem při výměně hlavy v rotačním čerpadle na dva druhy těch pružin - u čerpadla 1Z pružina kratší a slabší a u čerpadla z octavie pružiny delší a silnější - je to možný a k čemu je to dobrý popř. špatný, a dají se prohodit navzájem ????pružiny jsem nechal jsem jak byli akorát jsem vyměnil hlavy v těch čerpadlech za 12mm. Motory šlapou- zatim. Dik za odpověď.
-
Majkl.fiat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Některé hlavy měly osazení pružin zahloubené (10, 11 a 12 mm) a silnější a delší pružiny (zejmena TDI, TDID, velké TDčka) a některé hlavy bez osazení, jen dírku na ten vodící čepík a kratší a slabší pružiny (hlavy 8, 9 a snad 10 mm), zejména čerpalda z malých D a TDček se slabou hřídelí. Aspoň co jsem se doteď setkal.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD