Stránka 1 z 1

Uprava ATD na cca 200PS?

Napsal: 11 črc 2011, 14:42
od Dr.Easy
Co vse je potreba upravit na ATD motoru, aby se dostal na cca 200PS?

Turbo stale original (najeto 220tis), za jake vymenit? (Resp. po cem se mam shanet, pripadne, kde to vezmou vymenou za moje stare + doplatek?)

Nove vstriky (FB od DP)

A jaky FMIC? (Nejaky odkaz na shop, prosim? :) )

Doted s tim motorem (i celym autem nebyly zadny problemy), pokud bych provedl upgrade na cca 200PS, vydrzi ten motor dalsich 200tis, aniz by neco ruplo? (Pri normalnim zachazeni)

+ jeste neco je treba? (krome brzd)

Diky! :)

Napsal: 11 črc 2011, 14:54
od mgbiker
samozrejme dobry chip

Napsal: 11 črc 2011, 16:23
od Vici
a železo ASZ/ARL

Napsal: 11 črc 2011, 16:31
od Dr.Easy
a bude turbo z ARL pasovat v pohode?

Napsal: 11 črc 2011, 18:21
od Markus01
Arl turbo je na 200ps málo. To už je na hraně. To je tak na 190+

Napsal: 11 črc 2011, 18:38
od Thomy
Když se ubere na spodku, tak se něco málo pod 200ps dostaví :)

Napsal: 11 črc 2011, 19:59
od Dr.Easy
mne jde hlavne o spolehlivost... nechci, aby za nejakych 50tis. mi to chciplo... navic, jezdim docela dalky a za hranice, takze i nejakych 180PS by stacilo, pokud to bude stabilni a bezproblemove...

nevite nekdo za kolik a kde se da sehnat? DIky

Napsal: 11 črc 2011, 20:03
od pokornasek.pepan
to ARL turbo je nejlepsi dat nove,ne repas.

Napsal: 11 črc 2011, 20:07
od Thomy
pokornasek.pepan píše:to ARL turbo je nejlepsi dat nove,ne repas.
Tak, tak, je to osvědčené a dá se koupit okolo 15tis nové +-

Napsal: 11 črc 2011, 21:24
od Markus01
Thomy píše:Když se ubere na spodku, tak se něco málo pod 200ps dostaví :)
Něco málo pod 200ps je jako 190+, ale hlavně že si rozumíme. :-D Pokud to bude kvalitně čipnutý a nebudeš s tim jezdit pořád kudlu tak to vydrží. Tyhle motory se dělaj už nějakej pátek tak páni čipaři už ví...

Napsal: 13 črc 2011, 15:40
od kuba4you
Taky by mě zajímalo jak dosahnout co nejefektivněji 200ps, ale tak aby to nebylo nahraně raději bych měl nějakou rezervu.
VW Passat 1,9TDi PD 85Kw v serii (chip TDiFun 114kw)
Z čeho dát turbo, co coller a trysky?

Napsal: 13 črc 2011, 16:37
od Fantik
kuba4you píše:Taky by mě zajímalo jak dosahnout co nejefektivněji 200ps, ale tak aby to nebylo nahraně raději bych měl nějakou rezervu.
VW Passat 1,9TDi PD 85Kw v serii (chip TDiFun 114kw)
Z čeho dát turbo, co coller a trysky?
Co to pořešit s TdiFunem nemyslim si že by ti neporadil ;)

Napsal: 14 črc 2011, 14:53
od kuba4you
Fantik píše:
kuba4you píše:Taky by mě zajímalo jak dosahnout co nejefektivněji 200ps, ale tak aby to nebylo nahraně raději bych měl nějakou rezervu.
VW Passat 1,9TDi PD 85Kw v serii (chip TDiFun 114kw)
Z čeho dát turbo, co coller a trysky?
Co to pořešit s TdiFunem nemyslim si že by ti neporadil ;)
protože mě taky zajímá zda někdo takovou úpravu má

Napsal: 17 črc 2011, 09:52
od zorg
Jo tak to by mě taky zajímalo.
Vici píše:a železo ASZ/ARL
To jakože písty, ojnice ATD by to nepřežily?

Napsal: 17 črc 2011, 11:12
od Thomy
To víš, že přežily, ale ASZ/ARL maj kovanej vnitřek :) snesou tak o něco víc :)