Stránka 1 z 2

Teplota motoru při provozu na MEŘO

Napsal: 17 črc 2011, 17:39
od Stewa
Pánové právě jsem se vrátil z chaty a nestíhal jsem se divit. Cestou na chatu se mě přepálila přepadová hadička prvního válce, tak jsem ji zkrátil a nasadil zpátky. Doma kouknu a hadička totálně rozežraná. Teplota motoru za jízdy nad normálem a pod maximem.
Na olej jezdím rok, na domácí MEŘO teď první cesta a tohle (hm)

Re: Teplota motoru při provozu na MEŘO

Napsal: 17 črc 2011, 17:41
od hranicka
Stewa píše:Pánové právě jsem se vrátil z chaty a nestíhal jsem se divit. Cestou na chatu se mě přepálila přepadová hadička prvního válce, tak jsem ji zkrátil a nasadil zpátky. Doma kouknu a hadička totálně rozežraná. Teplota motoru za jízdy nad normálem a pod maximem.
Na olej jezdím rok, na domácí MEŘO teď první cesta a tohle (hm)
Jestli to nebude tím, že meřo žere gumu (noteeth)

Napsal: 17 črc 2011, 19:05
od ovocny
MERO opravdu zere gumu a automobilky zacinaly pouzivat hadicky ktere to snesou az nekdy kolem roku 2000 (bylo to nejake narizeni EU pokud si dobre pamatuju). Pokud jsi hadicky nikdy nemenil nebo jsi tam dal typ ktery neni odolny tak zacnou postupne tect vsechny a muze zacit tect i cerpadlo prez tesneni.... proste zere to gumu a je treba s tim pocitat.

Napsal: 17 črc 2011, 19:28
od Stewa
Na MEŘO od Unicornu jsem najezdil 1000km a hadičky nepustily ani kapku. Navíc teče jen ta první, další 4 drží.

Napsal: 17 črc 2011, 20:51
od sikin1987
ja na mero taky najel 1000 km pok uz jen olej a hlavne smesna nafta
mam rok 99. sice uz mam asi uplne v prdeli vstriky,ale ze by prdla hadicka sem si zatim nevsiml jedine pod autem,ale tam to je myslim v plastu a zakrytovane tak nevim

Napsal: 18 črc 2011, 20:22
od e-panolin.cz
Domácí MEŘO, MEŘO z obchodní sítě, směsná nafta / bionafta /, klasická nafta a olej atd jsou diametrálně odlišné chemické produkty s různým dopadem na palivové vedení, těsnění a úsady - od snášenlivosti až po havárii a to ještě navíc plus rozdíly v různých automobilech.

Napsal: 18 črc 2011, 21:44
od oldaf
Rostlinný oleje normálně žerou gumu, Na bmw mi ukapávalo čerpadlo a kapalo to na silentblok motoru a za pár dní se rozpadl. Na pežotu 309 se mi na zadním okně nad víčkem nádrže nafoukla guma okna, protože sem tam mi při nalejvání vyšplouchlo trochu oleje. Teď mi zas olej sežral gumu na nárazníku u bmw. Veškerý hadice co jsem kdy používal mi nikdy nevydržely víc jak rok, každou chvíli je měním, vždycky se mi na koncích začnou rozlepovat a začne to přisávat vzduch.

Napsal: 18 črc 2011, 22:33
od Jarda S.
tak zkus jednou použít kvalitní EPDM hadice (noteeth)

Napsal: 19 črc 2011, 05:42
od slovacek.milos
rozežrané hadičky se zde přeci řeší leta,

dáš druhé a jezdíš do nekonečna, vyměn všechny,


řešit tepotu motoru nebo ptát se proč :? je zbytečné, nůžky hadičku a chvilka práce ;)

Re: Teplota motoru při provozu na MEŘO

Napsal: 19 črc 2011, 05:57
od djpeto
Stewa píše:Teplota motoru za jízdy nad normálem a pod maximem.(hm)
nespajaj to z MEROm, neviem ako to zrozumitelne napisat, ale mero je menej energeticky vydatne (vyhrevne) nez NM. Skorej byto mohlo byt tym ze su kurevske horucavy a nestiha ti chladit chladic ;)

Re: Teplota motoru při provozu na MEŘO

Napsal: 27 črc 2011, 15:45
od Stewa
Nová hadička drží, pro jistotu jsem je vyměnil na všech přepadech. Teplota motoru je zpátky na normálu

:D

Napsal: 02 srp 2011, 00:06
od tovog
Jak poznám, které hadičky jsou oleji odolné? Nebo v dnešní době už to jsou všechny? Nebo musím v nějakém větším shopu vyžadovat striktně EPDM (nevím co to je) ?

Napsal: 02 srp 2011, 08:33
od radluk

Napsal: 02 srp 2011, 11:10
od tovog
Děkuji, dokonce v Brně, paráda

Napsal: 15 dub 2014, 10:13
od michal5763
http://www.gumex.cz/hadice-pro-benziny- ... 14073.html

daji se tyhle pouzit na ekonaftu nebo bionaftu? ma nekdo zkusenost diky