JTD zdecha pri pusteni plynu a brzdeni motorem.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
JTD zdecha pri pusteni plynu a brzdeni motorem.
Musim vytvorit nove tema,protoze vseci maji problem se zdechanim pri plnem vykonu,ale ja mam opacny problem teda s nizkym tlakem nejspis.
Studeny motor nekdy nevyhodi kontrolku vstriku ani nezdechne treba 30 km,ale pak najednou jak nastartuju a rozjedu se rozsviti se kontrolka a treba po 5 km to zdechne hlavne kdyz dam kvalt s kopca a pustim to aby to nezralo. Slapat na plyn muzu jak chcu to nezdechne nikdy.
Diagnostika ukazuje chybu 1320 - koherence s snimac faze otacek - domnivam se ze to je cidlo vacky,ale kdyz ho odpojim motor normalne jede.
Dale to hodi chybu regulatoru tlaku paliva logicky a taky tlak paliva.
Myslite,ze by to mohl delat ucpany filtr paliva plus ucpany sitko cerpadla?
Logicky tam sance je protoze kdyz slapu na plyn nafta bodelem protece,ale kdyz se snizuje tlak a je to ucpany tak to skoro nic neprotece.
Pred tim nez vytahnu cerpaldo a vymenim palivak chci vyjet nadrz a natankovat kvalitni naftu,protoze cely 2 roky sem nemel problem az ted kdyz sem natankoval pul nadrze ekonafty od Tank ono se kontrolka rozsvitila. Ani u unicornu se to nestalo at sem nalil cokoliv.
Ten snimac vacky raci nechci menit jen tak ze srandy on je tam taky problem,ze on nepujde nai povolit to mi uz rikal mechanik kdyz mi menil vodni pumpu a rval ji po pritazeny sroub.
Studeny motor nekdy nevyhodi kontrolku vstriku ani nezdechne treba 30 km,ale pak najednou jak nastartuju a rozjedu se rozsviti se kontrolka a treba po 5 km to zdechne hlavne kdyz dam kvalt s kopca a pustim to aby to nezralo. Slapat na plyn muzu jak chcu to nezdechne nikdy.
Diagnostika ukazuje chybu 1320 - koherence s snimac faze otacek - domnivam se ze to je cidlo vacky,ale kdyz ho odpojim motor normalne jede.
Dale to hodi chybu regulatoru tlaku paliva logicky a taky tlak paliva.
Myslite,ze by to mohl delat ucpany filtr paliva plus ucpany sitko cerpadla?
Logicky tam sance je protoze kdyz slapu na plyn nafta bodelem protece,ale kdyz se snizuje tlak a je to ucpany tak to skoro nic neprotece.
Pred tim nez vytahnu cerpaldo a vymenim palivak chci vyjet nadrz a natankovat kvalitni naftu,protoze cely 2 roky sem nemel problem az ted kdyz sem natankoval pul nadrze ekonafty od Tank ono se kontrolka rozsvitila. Ani u unicornu se to nestalo at sem nalil cokoliv.
Ten snimac vacky raci nechci menit jen tak ze srandy on je tam taky problem,ze on nepujde nai povolit to mi uz rikal mechanik kdyz mi menil vodni pumpu a rval ji po pritazeny sroub.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24 čer 2011, 18:54
- Bydliště: Brno
Jtd má dva snímače jeden na vačce kterej je potřeba pouze pro start.A duhej na klice kterej je potřeba pro chod motoru.
Nízký tlak paliva- takže popořádku začni od nejlevnějších a často se porouchávajících věcí.Palivovej filtr.Sítko v nádrži.jestli jezdíš na ty biosra.ky tak tam máš někde usazenej rosol.Problémy bývají ozvlášť u starších paliv tzn pokud s autem dýl nejedeš nebo benzínka nemá takovou výčepnost.Viděl jsem filtr co vypdá jak když no něj natlačíš vazelínu.
pokud na to chceš jezdit což moc nedoporučuji kupuj častěji aditivum pro čištění pal.soustavy
Nízký tlak paliva- takže popořádku začni od nejlevnějších a často se porouchávajících věcí.Palivovej filtr.Sítko v nádrži.jestli jezdíš na ty biosra.ky tak tam máš někde usazenej rosol.Problémy bývají ozvlášť u starších paliv tzn pokud s autem dýl nejedeš nebo benzínka nemá takovou výčepnost.Viděl jsem filtr co vypdá jak když no něj natlačíš vazelínu.
pokud na to chceš jezdit což moc nedoporučuji kupuj častěji aditivum pro čištění pal.soustavy
jo vim jaky cidla tam jsou a ktere znemozni chod motoru. Zajimave je,ze diagnostika ukaze chybu cidla vacky,ale kdyz ho odpojim nezdechlo to. teda zatim sem stim nenajel moc km kdyz casto startuju tak bych se musel zblaznit ho zapojovat a odpojovat.
Na sracky sem ted jezdil o tom neni debat a cekal sem problemy daleko driv,ale tak blbe to zase nestartuje aby byl ucpany filtr. Kazdopadne sem si jisty,ze s vysokym tlakem problem neni i kdyz jeste jeden poznatek kdyz nekdy na to slapnu uplne krute nad 4 tis otacek a drzim to treba kdyz predjizdim neco rychlejsiho tak to cukne jakoby to prerusilo dodavku paliva a je to dost brutalni rana do pedalu. to se mi stalo,ale uz pred rokem a ted asi 3x za posledni 2 mesice. Cerpadlo chci vytahnout az uplne vyjedu nadrz a dam tam pouze cistou naftu,protoze nechci vylit naftu do kufru. Ted mam plnou.
Na sracky sem ted jezdil o tom neni debat a cekal sem problemy daleko driv,ale tak blbe to zase nestartuje aby byl ucpany filtr. Kazdopadne sem si jisty,ze s vysokym tlakem problem neni i kdyz jeste jeden poznatek kdyz nekdy na to slapnu uplne krute nad 4 tis otacek a drzim to treba kdyz predjizdim neco rychlejsiho tak to cukne jakoby to prerusilo dodavku paliva a je to dost brutalni rana do pedalu. to se mi stalo,ale uz pred rokem a ted asi 3x za posledni 2 mesice. Cerpadlo chci vytahnout az uplne vyjedu nadrz a dam tam pouze cistou naftu,protoze nechci vylit naftu do kufru. Ted mam plnou.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24 čer 2011, 18:54
- Bydliště: Brno
Filtr to být může teda podle toho co jsi psal na začátku.Ona tam přeci jen malá cestička bývá.Akorát při změně tlaku se se ucpe tím bordelem.
nehledě na to že jsi psal že to dělá hlavně u studenýho motoru.V teple se ten rosol přeci jen rozpouští líp.
Ale to jen začátek pak to může být zasranej ten regulační ventil na čerpadle.
Problém je že v jednu chvíli palivo odebíráš a pak ho naráz utneš tím se změní poměry ve filtru nebo jinde kde je ten problem.
Kup novej filtr a nalij tam tu sra.ku na čištění pal soustavy a budeš mít zase chvíli klid.
Vysokotlak si taky myslím že to nebude ten právě mívá problém při požadavku výkonu.
Jinak to čidlo na vačce je potřeba jen při startu.Pak ho můžeš klidně odpojit a strčit do kapsy.
nehledě na to že jsi psal že to dělá hlavně u studenýho motoru.V teple se ten rosol přeci jen rozpouští líp.
Ale to jen začátek pak to může být zasranej ten regulační ventil na čerpadle.
Problém je že v jednu chvíli palivo odebíráš a pak ho naráz utneš tím se změní poměry ve filtru nebo jinde kde je ten problem.
Kup novej filtr a nalij tam tu sra.ku na čištění pal soustavy a budeš mít zase chvíli klid.
Vysokotlak si taky myslím že to nebude ten právě mívá problém při požadavku výkonu.
Jinak to čidlo na vačce je potřeba jen při startu.Pak ho můžeš klidně odpojit a strčit do kapsy.
filtr mam koupeny do zasoby hned potom co sem zacal jezdit na sracky. sice to neni na JTD, ale davam sanci,ze bude pasovat prumer aj zavit je stejnej.Dela to prave az se to zahreje,ale chybu to tlaku vyhazuje vetsinou zastudena a zdecha zatepla pri uspornem rezimu dalo by se rict. vsadim se,ze kdyz bych jezdil porad za 3 na vysoky otacky a pred krizovatkama vyrazoval rychlost tak to nezdechne ani jednou. ale proc to teda ukazuje tu chybu koherence faze a otacek? Proste vyjedu nadrz a natankuju kvalitni naftu. Shell asi ne zbyva mi Benzina nevim o lepsi spolecnosti
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24 čer 2011, 18:54
- Bydliště: Brno
pokud by to bylo cidlo otacek kliky tak by to bylo super to stoji jen 650
akorat je strasny pristup ja ho ani nenasel kdyz sme sundavali starter a to byl porod hroznej. Prvni zkusim nejak procistit system pokud to jeste pujde zachranit obe cerpadla
akorat je strasny pristup ja ho ani nenasel kdyz sme sundavali starter a to byl porod hroznej. Prvni zkusim nejak procistit system pokud to jeste pujde zachranit obe cerpadla
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
no jak mi to zdecha pri brzdeni motorem vetsinou na trojku mi to mohlo preskocit aspon 15x
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ono by to chtelo live data a jet se projet jestli při tom
puštění plynu skočí hodnota synchronizace ano nebo ne
jak který program u nekterých programů je to prelozeno jako
čerpadlo povoleno - nepovoleno,nebo tlak povolen-nepovolen
ale vím že to určitě nevyskočí jako chybová hláška v závadách
tam to právě vyhodí až následek
tlak v zásobníku nebo regulátor nízká hodnota
ale jestli tam máš to čidlo tak bych vyšel z toho
puštění plynu skočí hodnota synchronizace ano nebo ne
jak který program u nekterých programů je to prelozeno jako
čerpadlo povoleno - nepovoleno,nebo tlak povolen-nepovolen
ale vím že to určitě nevyskočí jako chybová hláška v závadách
tam to právě vyhodí až následek
tlak v zásobníku nebo regulátor nízká hodnota
ale jestli tam máš to čidlo tak bych vyšel z toho
ještě překlad =koherentní - soudržný, dobře uspořádaný
nemyslíš že dobře uspořádaný by se dalo vyložit jako dobře nastavené rozvody co ?????
a při tom jak pustíš plyn se různě napíná rozvod tam spátky
aby nebyl volnej nebo v háji kladka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
byl tu motor co byl potkanej ustřihlej spodní klínek a jednou jel pak zas ne pak jo podle toho kam zhruba poskočilo spodní kolo
a vzávadách nic jako nic!!!!!
tuším že to byla LYBRA
JTD
nemyslíš že dobře uspořádaný by se dalo vyložit jako dobře nastavené rozvody co ?????
a při tom jak pustíš plyn se různě napíná rozvod tam spátky
aby nebyl volnej nebo v háji kladka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
byl tu motor co byl potkanej ustřihlej spodní klínek a jednou jel pak zas ne pak jo podle toho kam zhruba poskočilo spodní kolo
a vzávadách nic jako nic!!!!!
tuším že to byla LYBRA
JTD
Ja mam rozvody nove Necelych 10 tis km komplet aj s pumpu.
Zjistil sme,ze to dela fakt jen kdyz je nizkej tlak. Kdyz jedu a misto pusteni plynu vyradim a nebrzdim motorem nezdechne to. Zdcehne to jen kdyz mam plyn do zhruba 10-20% kdyz na to slapnu nikdy.takze ja ted jezdim do prace do kopca domu z kopca a nebrzdim motorem a jen vyradim adojedu vpohode. Akorat nekdy po startu sviti ta kontrolka , kterou zapina cidlo tlaku nafty.Kdyz to zdechne tak otacky se drzi podle toho jak se toci motor samozrejme,protoze to brzdi motorem dejme tomu 2100 otacek rozsviti se kontrolka a ja hned zareaguju a vyradim at to nepreskoci. Jo a jeste jedna vec coz je priznak tekoucich vstriku. 2x z 5 vypnuti motoru motor dobiha aspon 2s kdyz vypnu klicek je to straslive a mam z toho hruzu,ale nekdy to vypne normalne.
Zjistil sme,ze to dela fakt jen kdyz je nizkej tlak. Kdyz jedu a misto pusteni plynu vyradim a nebrzdim motorem nezdechne to. Zdcehne to jen kdyz mam plyn do zhruba 10-20% kdyz na to slapnu nikdy.takze ja ted jezdim do prace do kopca domu z kopca a nebrzdim motorem a jen vyradim adojedu vpohode. Akorat nekdy po startu sviti ta kontrolka , kterou zapina cidlo tlaku nafty.Kdyz to zdechne tak otacky se drzi podle toho jak se toci motor samozrejme,protoze to brzdi motorem dejme tomu 2100 otacek rozsviti se kontrolka a ja hned zareaguju a vyradim at to nepreskoci. Jo a jeste jedna vec coz je priznak tekoucich vstriku. 2x z 5 vypnuti motoru motor dobiha aspon 2s kdyz vypnu klicek je to straslive a mam z toho hruzu,ale nekdy to vypne normalne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24 čer 2011, 18:54
- Bydliště: Brno
EE máš to zasrate celé.Řešili jsme tohle na lybře 1,9jtd.Borcovi to taky nějak chaoticky zdechalo.Po vypnutí klíčku až po 3 vteřinách.Při podřazení taky atd atd atd.Palivový filtr byl zsranej jakýmsi rosolem.To se procpe dál a přicpe to palivový čerpadlo.bůhví co to udělá se vstřikem ale taky z toho nebude nadšenej. 



Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.