Stránka 1 z 2
turbo afn tlaci 2.5 baru
Napsal: 01 srp 2011, 09:04
od Lesapan
Zdravim, jen pro srovnani nesrovnalosti. Seriove turbo na afn '98 by dokupy s atmosferou nemelo tlacit vic jak 2 bary, spravne ? Jelikoz me vag actual MAP ukazuje ze me tlaci 2,5(2570mbaru) baru pritom v kolonce specific MAP jsou necele 2 bary (1989 mbaru) mam hledat nekde pridany odpor na dratech od prechoziho majitele ? Nebo to spise bude upraveny software jednotky ?
PS: do nouzaku to pada, ale nepravidelne a s chybou 519 (zkrat g71 na +) a 575 (regulacni odchylka), nikdy to nevyhodi prekroceni meze plniciho tlaku. Jsem momentalne v severnich cechach odkazan pouze na telefon, takze log bohuzel nahodit nemohu, ale kdyz mi nekdo rekne na co se podivat muzu to sem vyfotit, popr. prepsat
Predem dik za jakoukoliv radu
Napsal: 01 srp 2011, 09:42
od Smoke
2570 je max co ukazuje čidlo, reálně bude ještě více...
pravděpodobně zatuhlá regulace turba- turbo ven, vyčistit, popř podložit a montáž. někde to tu je popsané
Napsal: 01 srp 2011, 11:09
od Lesapan
A da se zatuhla regulace poznat nejak na grafu z logu ?
Napsal: 01 srp 2011, 11:14
od Smoke
dá, protože řj se snaží snížit tlak a N75 je na max a tlak stále velký tak je to regulace, nebo stačí šáhnout na turbo a zkusit zahejbat s táhlem.
Napsal: 01 srp 2011, 15:22
od Lesapan
tak se mi podařilo ukořistit na chvíli internet tak sem mohl hodit na net logy. Může mi je nějaký dobrák zkouknout jestli to opravdu vypadá nejspíš na tu zatuhlou regulaci ? Vahu a n75 mam nove, turbo by tam mělo byt davane před měsicem repas, ale ten mechanik co mi to dělal se choval dost pochybně takže už si nejsem jisty ničím. Rád bych šel na jisto ať nedělám něco zbytečně protože už se toho vyměnilo tolik a auto porád blbne.
V tom souboru co končí 11 je těch logu 7, v tom sedmém jem bral cestu na letiště a jak sem to tam pořadně projel pokud to bude k něčemu dobré. Předem díky moc.
http://leteckaposta.cz/725791756
Napsal: 01 srp 2011, 15:49
od Jerry973
Tie logy su zle ... Loguje sa 3, 10, 11 a zacinas od 1500 ot. na stvrtom prevodovom stupni, pedal plny kotol, a tosic az do 3500 ot aspon ... Podla tvojho logu sa da tazko nieco vycitat ...
Napsal: 01 srp 2011, 16:25
od Lesapan
aha, ok. Nevim proč ale měl sem v paměti kanaly 3 8 11, a dělal sem to poprve a jako spravna lama sem si nepřečetl pořádně jak na to

Ještě dneska to zajedu udělat jak se má. O dost jednodušší by pro mne bylo kdybych to mohl poslat někomu na mail, protože se na net večer dostanu zase jen přes telefon a z toho mi upload na web tak uplně nefunguje, najde se nějaký dobrák ?

Napsal: 01 srp 2011, 17:51
od Smoke
10 nepotřebuješ, stačí 3 a 11, nebo pak třeba palivo nebo předvstřik
Napsal: 01 srp 2011, 17:52
od Smoke
10 nepotřebuješ, stačí 3 a 11, nebo pak třeba palivo nebo předvstřik
Napsal: 01 srp 2011, 18:45
od Lesapan
Tak sem to byl projet s nalogovanyma kanalama 3 10 11, provedl jsem 4 mereni podle pozadavku, na 4 od 1500 ot plny kotel, je to jete vicemene na rovince. Krome zjisteni ze mi pri tomhle uz klouze spojka tak to pokazde spadlo do nouzaku kolem 3000 ot s chybou 519 28-00 coz je zkrat intake manifold (g71) na + (mam spravne za to ze je to ten tlakovy snimac co mam v ridici jednotce ? ) logy bohuzel muzu ted jenom poslat na mail kdyby se nasel nejaky dobrak... tahlo regulace turba jsem bohuzel nenasel abych ho vyzkousel ruco, motal sem se kolem auta 20 minut, ale nikde kolem turba sem nenasel nic cim by se dalo hybat. Melo by to ale byt tam kde vede hadicka z n75, ne ?
Predem diky komukoliv

Napsal: 01 srp 2011, 18:46
od Lesapan
Tak sem to byl projet s nalogovanyma kanalama 3 10 11, provedl jsem 4 mereni podle pozadavku, na 4 od 1500 ot plny kotel, je to jete vicemene na rovince. Krome zjisteni ze mi pri tomhle uz klouze spojka tak to pokazde spadlo do nouzaku kolem 3000 ot s chybou 519 28-00 coz je zkrat intake manifold (g71) na + (mam spravne za to ze je to ten tlakovy snimac co mam v ridici jednotce ? ) logy bohuzel muzu ted jenom poslat na mail kdyby se nasel nejaky dobrak... tahlo regulace turba jsem bohuzel nenasel abych ho vyzkousel ruco, motal sem se kolem auta 20 minut, ale nikde kolem turba sem nenasel nic cim by se dalo hybat. Melo by to ale byt tam kde vede hadicka z n75, ne ?
Predem diky komukoliv

Napsal: 01 srp 2011, 20:39
od Lesapan
Nikdo kdo by mi pomohl aspon uploadnout ty logy ? :-/
Napsal: 01 srp 2011, 20:51
od netopier
inak, ak mas pozadovany 1989 tak to mas chipnute, ale nahovno....
Napsal: 01 srp 2011, 21:22
od Lesapan
No to je prave kamen urazu, ja bych rad urcil jestli je to mechanicka nebo elektronicka zavada. Nedejboze oboji. Kazdopadne jak se da poznat ze tam je chip ? Auto ma trosku vyssi kourivost a jde vytocit nad otacky kam by melo jit, na emisich z toho vytocil 5320, nemluve o tom ze ma mirne zvysenou kourivost, ale to muze byt necim jinym. Vyfukove potrubi a kat uz si taky zazily svoje. MAP a MAF povoli hodnoty, ktere by mely uvadet motor do nouzoveho rezimu - MAF jde v klidu nad 1200mg/R pritom pozadavek je 850. Takze jsem z toho dost zmateny.
Napsal: 01 srp 2011, 21:26
od Jerry973
Posli tie logy na
Jerry@pretaktovanie.sk ... Ja to sem zavesim ..