regulace počátku vstřiku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jagermajster
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 srp 2011, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

regulace počátku vstřiku

Příspěvek od jagermajster »

ahoj všem, mám dotaz u o1 66kw mi píše chybu ventil počátku vstřiku N108 vadný když dám aktuální hodnoty tak předvstřik je tak 10x větší než požadovaná hodnota, když jsem zkoušel pootáčet čerpadlem povedlo se mi ten předvstřik zmenšit jen na hodnotu 5x menší to jest 13-14°(když jsem pootáčel dál tak už to ani nechytlo) předtím 26-27° požadovaná 2-2,5°, potom jsem na motoru nastavil vše na značky a zaaretoval vačku a abych mohl zajistit čerpadlo v základní poloze musel jsem ho vrátit na původních 26-27°.
řešil jste to tu někdo? dá se to opravit, vyčistit nebo se to musí vyměnit? co se na mě vysype když to z čerpadla vytáhnu?
Díky..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemáš bubliny v palivu?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Rudolf
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 03 zář 2006, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rudolf »

Předstřik ti dosahuje max. hodnoty, protože ventil počátku vstřiku je zavřený, možná je KO vinutí cívky. Bylo by dobré cívku proměřit.
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

já sem to nedávno řešil taky, někde tady na foru je návod, jak ten ventil proměřit, nakonec jsem měl vymačkané vybrání na klice pro rozvodovbé kolo kliky, nové stojí asi 400,- tak bych na to mrknul
jagermajster
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 srp 2011, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jagermajster »

bubliny v pal. nejsou, rozvodový kolo vypadá dobře, jdu hledat co na tom mam změřit.. díky
jagermajster
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 srp 2011, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jagermajster »

ventil je K.O. ukazuje to zkrat..
Uživatelský avatar
maniacse
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 lis 2010, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Jacovce (To)

Příspěvek od maniacse »

Skrat alebo par ohmov? Je to cievka, takze tam necakaj velke cislo... Spoj si merak napriamo, pozri kolko ukaze, potom premeraj cievku a odrataj tu hodnotu spojenych meracich hrotov. Ak bude tato hodnota okolo nuly, vtedy je to skrat/prerazena cievka.
VW Golf Mk1 1.5d /uz coskoro 1.6d, 4-kvalt-rulez/
If it don't blow black, take it back!
jagermajster
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 srp 2011, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jagermajster »

sorry kecám ukazuje 14,8ohmu
Uživatelský avatar
maniacse
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 lis 2010, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Jacovce (To)

Příspěvek od maniacse »

Neda sa zistit v ETKE alebo niecom podobnom, aky ma byt priblizne ten odpor? Alebo odmeraj niekde, ak mas kde, dobry kus a porovnaj hodnoty..
VW Golf Mk1 1.5d /uz coskoro 1.6d, 4-kvalt-rulez/
If it don't blow black, take it back!
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

asi bych začal těma rozvodama nastavit vačku na pravitko kliku na rysku čerpadlo kolík a stahnout vačkovy kolo a pak uvidíš kolik budeš mit
Tiguan 2 2.0 tdi
jagermajster
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 srp 2011, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jagermajster »

rozvody jsou nový nastaveno vše, výměna čerpadla za jiné a závada je stále na světě, nemůže to třeba dělat chip?
vypisuje to tyhle chyby:
1265
1262
1269
553
Rudolf
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 03 zář 2006, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rudolf »

Tak to je spalena pojistka. Nevim ktera, ale je na ni napojeno vice veci, takze to muze byt ono.
jagermajster píše:rozvody jsou nový nastaveno vše, výměna čerpadla za jiné a závada je stále na světě, nemůže to třeba dělat chip?
vypisuje to tyhle chyby:
1265
1262
1269
553
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33526
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mrkni se taky na vývoj teploty paliva má být kolem 3O stupnů pokud tam skáče třeba 13O počátek vstřiku se dostane mimo toleranci a rožne se kontrolka motoru ;)
hrubyt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 11 srp 2011, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od hrubyt »

Mám obdobný problém, rozvodové kolo na klice nové, zafrézované. Rozvody nastaveny. Když nastavím předvstřik na 55, tak auto nechce ani chytnout, když ho nastavím na velký, třeba na 170, tak auto chytne, hlásí ale chybu, že je předvstřik příliš velký. Když testuji akční členy, tak ventil počátku vstřiku maká. Když se ale dívám do bloku hodnot a předvstřik je mimo toleranci, je na kanálu 4 poli 4 stabilně hodnota 2,8%. Jen když klesají otáčky z přidaného plynu, tak tam skočí chvilkově třeba 42% a na tu chvíli se předvstřik sníží. Už si nevím rady, myslím že je to na výměnu čerpadla.. AHH s 11mm hlavou. Ještě jeden poznatek, připadne mi že čerpadlo má velkou axiální vůli cca 3mm. Nenapadá někoho něco?Obrázek
hrubyt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 11 srp 2011, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od hrubyt »

Jinou chybu než že je počátek vstřiku mimo toleranci v závadách nemám. Začal jsem to řešit po diagnostice, když auto začalo mít tvrdý zvuk a nejelo stejně jako před tím. Myslel jsem že někde třeba manželce mohl přeskočit rozvoďák o zub. Zkusím ještě vyměnit palivový filtr, jak tu radí..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“