Stránka 1 z 2
ztráta výkonu nad 3000 otáček
Napsal: 30 led 2007, 15:23
od Luboschek
Prosím pomoc, během pár posledních týdnů jsem vypozoroval u Toledo 97 (TDi 66 kW (AHU) trysky Sprint 520, 185 tis. najeto) bez chipu výrázný pokles výkonu okolo 3000 otáček nebo jeli motor v tahu (velký kopec, apod.). Projevuje se to výrazným pohupováním (jako kdybych přidával a ubíral plyn), tento jev se vyskytoval i minulosti, ale jen obcas a pouze ve vyšších rychlostech 160 a více, dále se podle mě změnil výrazně zvuk turba, mám pocit, že ho, když to přeženu slyším i na volnoběh (jako kdyby se náběh posunul o 800 otáček dolů), byl jsem s tím v servisu, ale nikdo neví. Akusticky se mi zdá, že když motoru naložím tak turbo jede naplno a neustále spína a vypíná, díky za rady
Napsal: 30 led 2007, 16:13
od Karl
Skús Vymeniť Solenoid N75. Je tá vec čo púšťa podtlak do Turba

Napsal: 30 led 2007, 16:53
od BH motor
N75

Napsal: 30 led 2007, 17:59
od Luboschek
nejsem si jist, ale N75 u starych TDi funguje na tlak a myslim ze by mel zavirat privod nafty pri hrozicim poskozeni tak nejak, nebo jak to je???
to turbo dost piska a je slyset hodne od spodu opravdu tak od 1100-1200 otáček
Napsal: 30 led 2007, 18:06
od Luboschek
za pokus to asi stoji, co ta sranda N75 stoji???, nerad bych zase mel zbytecne dily uz mam takhle funglovku vahu vzduchu
Napsal: 30 led 2007, 18:08
od BH motor
Ta turbina uz nieje nova takze moze troska aj popiskovat. A N75 ovlada PWM wastegate turba a nie privod paliva. Palivo sa zoskrti softwarovo az ked nezabera tegulacia wastwgate. A ak bola tato regulacia poskoden uy dlhsiu dobu a mas to naslahane tak uy aj moze byt mierne poskodena od vysokych otacok/overspeed/. Vymen N75 a skus to. Ale najprv si pozri na vagu co to hlasi
Napsal: 30 led 2007, 20:06
od Luboschek
tak díky za vysvětlení, zkusím ten N75 sehnat z jiného funkčního TDi
Napsal: 04 úno 2007, 13:48
od Luboschek
Ještě bych prosil malý dotaz, ten N75 u Toleda je hned pod stěračema nalevo a nebo napravo???, ještě mám typ na poškození chladiče ten je napravo za nárazníkem nebo jinde??? (prý v něm může být díra, proto ty problémy)
Napsal: 04 úno 2007, 15:27
od go.vojta
bude to ten N75.. ta díra v chladičy nebo hadicích by dělaly jiný problémy.. a N75 bude u toleda tuším u vzduchového filtru..
Napsal: 04 úno 2007, 15:55
od Luboschek
Díky, jsem to prohlížel a u vzducháče nic nevidím jenom ty dva nahoře pod stěračema (v pravé polovině)
Napsal: 04 úno 2007, 19:40
od Rapet
mám jeden ventil N75 (originál) úplne nový - nepoužitý, ak by si mal záujem ....
Napsal: 04 úno 2007, 23:11
od Luboschek
už mám rozhozený sítě, ale není to jisté ve středu budu vědět, zatím díky
Napsal: 07 úno 2007, 20:05
od David.GIII.tdi
ahoj ,mám úplně stejnej problém ale s G III tdi 66kw ,váhu vzduchu mám taky novou. Až budeš vědět víc napiš dík
Napsal: 08 úno 2007, 17:05
od Luboschek
OK, zatím čekám jak dopadne N75, určitě dám vědět, kdyby jsi byl rychlejší tak to sem taky písni
Napsal: 10 bře 2007, 16:41
od Luboschek
nevíte, který ventil je N75 - vlevo a nebo vpravo?
