Stránka 1 z 2
G1 1.5d teply nestartuje + aku baterku
Napsal: 10 srp 2011, 18:58
od maniacse
Zdar majstri!
Uz som konecne dokoncil toho mojho trhaca a zistil som, ze ked je zohriaty na pracovnu teplotu nestartuje. Bol som sa previest a zastavil som sa doma aby som podotahoval kolesa a skontroloval dobijanie. Trochu som sa zdrzal a tak som vypol motor. Po cca 10 minutach auto tocilo naprazdno, raz max dvakrat odpalilo a dost. Zakazdym mi to vyvalilo hafo dymu od motora, ale to je asi len zle tesnenie medzi zvodmi a vyfukom. Nechal som dobit baterku a vratil som sa asi za pol hodinu, motor stale dost teply a stale nestartoval. Tak som sa nasr.. nastval a potocil ho o hodne dlhsie. Po chvili horkotazko naskocil ale zadymil jak americky osemliter. Viete, co by to mohlo napravit???
A tiez doplnujuca (kvizova?) otazka: aku baterku by som mal dat na tento motor? Mam tam docasne umiestnenu 55Ah, ale zda sa mi to slabunke. V obchode mi povedal dristy typu ide tam nieco medzi 50 a 80Ah, taa reku vdaka dovi...
Napsal: 10 srp 2011, 19:37
od tuner
priste zkus zchladit vstrikovaci cerpadlo studenou vodou a kdyz to pak chytne tak je rozdelovaci hlava ko, taky doporucuju dat starter z G2
Napsal: 10 srp 2011, 20:36
od maniacse
Cerpadlo je po uplnom repase. A to mam vzdy startovat teply motor s dvojlitrovkou studenej vody???

S tym starterom to nieje zly napad skusit.. Vdaka.
Napsal: 10 srp 2011, 20:42
od jericho-3
Je třeba zvětšit předvstřik..a když vytáhněš "čudla"/přesuvník vstřiku/ pod volantem tak to chytne..?
Napsal: 10 srp 2011, 20:43
od tuner
Ze to mas po repasi neznamena ze je o.k. ,jen samotna rozdelovaci hlava stoji 12t.kc takze pochybuju ze je jsi tolik investoval .Tim ochlazenim poznas jestli je ok nebo ne
Napsal: 11 srp 2011, 15:45
od maniacse
jericho, tuner, odskusam, potom dam vediet.
A co k tej baterke? Ako je to s alternatorom, aka max baterka moze ist na aky alternator? Neviem teraz aky tam mam, len ma zaujima teoria, ako je to s prepoctami A na altiku a Ah na baterke..
Napsal: 11 srp 2011, 18:21
od jericho-3
Dej tam, co se tam vejde, origo do 1,6 D byla 66 Ah...A repase startéru/nebo je-li tam obyčejný dát tam s převodovkou/ je na místě...
End
Napsal: 13 srp 2011, 19:31
od maniacse
Dobre pani, vdaka za rady, ale dnes sa ukazalo, ce cerpadlo dozilo a zatial to vyzera pre auto zle, uz nemam co donho investovat, takze asi bude musiet ist prec. Vdaka za vsetky poskytnute rady a cas straveny pri pocitacoch, velmi ste mi pomohli a naucili ste ma vela noveho o dieseloch. Takze vdaka!
Napsal: 13 srp 2011, 20:09
od UchoTD
veď čerpadlo je po úplnom repase nie? reklamuj ho ak je to možné.
Napsal: 14 srp 2011, 21:11
od maniacse
tuner pisal, ze to moze byt rozdelovacia hlava, a to mi asi ako reklamaciu nezozeru, kazdopadne za pokus to stoji. A najhorsie na tom je, ze zas sa s nim trosku zatrasie a na stolici pojde ako nove a v aute nevydrzi ani 5 kilakov..
Napsal: 14 srp 2011, 21:15
od jericho-3
Měli by ho ohřát...a pak vyzkoušet..
Napsal: 14 srp 2011, 22:58
od UchoTD
za pokus nič nedáš,ak nebudú chciet vyreklamovať,sprav daku scenu,narob bordel a uvidíš ako ľahko všetko pôjde

Napsal: 15 srp 2011, 06:38
od slovacek.milos
relé žhavení si předělej, na cívečku si připoj 12 V aspánač si dej pod volnt na levou ruku, za tepla trošku pořhavíš a drb a jedeš

Napsal: 15 srp 2011, 08:28
od roman1648
jezdíš na naftu nebo na olej?
měl jsem tady jednoho co mu nechtěla octa I chytat teplá, pak z něj vylezlo že jezdí na olej....no nevěděl jsem co mu na to říct...

Napsal: 15 srp 2011, 08:48
od slovacek.milos
[quote="roman1648"]jezdíš na naftu nebo na olej?
měl jsem tady jednoho co mu nechtěla octa I chytat teplá, pak z něj vylezlo že jezdí na olej....no nevěděl jsem co mu na to říct...

[/quote
nic mu neříkej dej mu startovací dávku na max , nebo at si počká až motor schládne nad 6O stupnů nežhaví