Stránka 1 z 2
vw golf mk1 1.5D 1982
Napsal: 14 srp 2011, 14:50
od gresa
Ahoj, doufám, že nespamuju, ale rád bych se zeptal, zda někdo z vás má zkušenosti s tímhle autem? Golf mk1 se mi už dlouho líbí a naskytla se mi příležitost ho celkem výhodně koupit. (chci z něj vypiplat použitelného veterána). Jen se trochu bojím toho dieselu..
Nějaké špatné zkušenosti, nevýhody tohohle auta? Sem s radami

Napsal: 14 srp 2011, 15:21
od hansdob
mě kdysi vydržel neskutečně mnoho odešel na korozi ne na motor.
Napsal: 14 srp 2011, 15:22
od jericho-3
Neboj se, bude to vždy pěkné auto a je to cennější než dnešní nafouklé bubliny...Má ještě světla ze skla, většinu věcí ze železa a je to mechanika, což předpovídá spolehlivost..Jde o to, v jakém je stavu..,hnili na tom hlavně torpéda/pod oknem/, a zadní pertly..Motor je kocourek, z kterého vznikly všechny rotačky a dodnes nemají konkurenci ve spolehlivosti..Akorát jde o to, že většina dílů je nahrazována díly 1,6D , což znamená, že origo je málokterý...Jestli seženeš opravdu 1,5 D , bude to rarita...

Jestli máš 1982, je to poslední provedení, protože já měl 1983 a už to byl 1,6 D../začali se dělat tuším v roce 1979, což je rarita, protože všichni okolo dělali traktory/
Napsal: 14 srp 2011, 15:38
od gresa
zatím jsem ho viděl jen na fotkách a vypadá slušně - žádná viditelná rez (vůbec nikde) takže si pro jistotu beru sebou měřidlo laku, ať zjistím, kde to je všude vytmelené

. I přesto mi majitel napsal, že jsou prahy zralé na výměnu + jsou špatné zadní brzdy, což nijak nerozváděl..
Do konce srpna bych na něj chtěl skočit podívat, pokud mi vyjde čas, takže jsem zvědav
Dieselu od VW jako takového se nebojím - máme T3 a je nezničitelný (akorát ta proklatá rez ho pomalu zabíjí..

), spíš mi šlo o to, aby hlukem nekazil dojem z auta.
Problém pro mě je hlavně v tom, že jsem odjakživa chtěl mk1 v GTI, což se s tím dieslem moc neslučuje..
mno a co že jsou ty "pertly"? Promiň, ale ten výraz slyším prvně

Napsal: 14 srp 2011, 16:40
od tuner
U 1,5 hoodne praskaly bloky, mely tenky steny, proto presli na 1,6. Golf se delal od r.74 do r.83 a 1,5D od 76do r80 a 1,6TD od r.81
Napsal: 14 srp 2011, 17:01
od gresa
tuner: chceš mi říct, že to co mi nabízí není buď 1.5D, nebo to není rok výroby 1982? hm hm.. zdá se, že to bude nějak nakombinované..
Napsal: 14 srp 2011, 17:21
od slovacek.milos
gresa píše:tuner: chceš mi říct, že to co mi nabízí není buď 1.5D, nebo to není rok výroby 1982? hm hm.. zdá se, že to bude nějak nakombinované..
pokud se ti líbí je to doré auto, v podstatě z něj vycházel český favorit, co se týče motoru uvidíš
musí startovat, nesmí klepat, hulit, nebo chytat na olej,
já ho měl motor KO. jak se ohřál tak začal přidávat prostě blafal na olej z kliky, je to opravit kastle so dobře vyvařuje,
já osobně jsem jich měl víc jsou to doré a úsporné vozítka

Napsal: 14 srp 2011, 21:07
od maniacse
No ja mam tiez jedneho, jedine, co ma nasralo je, ze odislo cerpadlo.. Co uz. Brzdy zadne som nahodil z GII, nove lanka a nove trubky, nic tym nepokazis, co sa dizajnu oldschoolera tyka, a brzdi to perfektne. Ja mam prehnite podbehy, inak vsetko zdrave.
Este ak by si chcel aj predne brzdy davat z GII na povodne tlmice/puzdra tlmicov, treba to dopasovavat, ale nieje to nic strasne. A zvuku sa neboj, prave ten zvuk mu dodava tu spravnu atmosferu, ja som sa sice nachytal, bol dost v zlom stave, ked som ho bral, a stale je nepojazdny, ale urcite ti odporucam, chod do toho, je to krasne auto a stoji za kazdu minutu a kazdu korunu co donho investujes.
Napsal: 15 srp 2011, 05:38
od gresa
slovacek.milos: jó do toho auta jsem zamilovaný už hodně dlouho..
maniacse: takže s tou 1.5D jsi spokojený jak koukám

je tam ještě něco kromě věcí, co tady byly už popsány, na co bych si měl dát bacha při prohlídce vozu?
Napsal: 15 srp 2011, 06:26
od slovacek.milos
zajímej se o nosníky kolem zadní nápravy a aby nebyla totál vyhnilá podlaha pod řidičem a spolujezdcem,
Napsal: 15 srp 2011, 12:41
od gresa
tak teď mě současný majitel celkem vyděsil.. nějak se nerozepsal o detailech, které jsem po něm chtěl o autu vědět (např. jestli bylo bourané, kolik má najeto, kde ještě je rez...) jen že rez nikde jinde kromě prahů není a to tím způsoběm, že na větší rozepisování se nemá čas..
a taky mi auto skokově slevnil na 9000 s tím, že si pro něj mám hned přijet. Co si o tom teď mám myslet?
Celkem uvažuju, že se na něj vykašlu a budu hledat dál, protože kdo ví co s tím autem je..
Napsal: 15 srp 2011, 13:47
od tuner
Napsal: 15 srp 2011, 15:08
od jericho-3
Mě spíš zaráží, že ještě jsou..A ty myslíš, že 9000kč je moc?Já bych preferoval původní, i když horší stav, než vytuněný sráč zkřížený se vším možným..Když každá věc, jiný pes , tak je z toho guláš a do budoucna je to auto bezcenné..Pak jsou to papíry 1,5 D a zbytek made in VW bez udání původu a roku výroby..Já vím , že do toho pletu veterány, ale kolik zbastlených původně krásných motocyklů najdeš s koncem rámu z péráka svařených v JZD Rozkvět..
Ale přesto jsme rádi, když se dají sehnat...
Napsal: 15 srp 2011, 16:49
od gresa
jericho-3: no přijde mi zvláštní, že po tom co jsem se ptal na nějaké nedostatky to auto slevnil o 5000 a chce ho dát hned pryč

ještě se musím rozmyslet jestli si udělám výlet a zajedu na něj kouknout..
Napsal: 15 srp 2011, 17:23
od tuner
no pravdepodobne to bude nejaky skladany dodo