Stránka 1 z 1

strata turbo efektu

Napsal: 16 srp 2011, 07:39
od johnyvine
Ahojte, mam Polo Variant, TDI 66kw , motor AGR r.v. 2000, a stratil sa mi turbo efekt ktory bol predtym bezne pri 1800 otackach. Auto je dovoz IT. Najazdil som na nom 20tkm. teraz sa to chova tak, ze nabeh krutiaceho momentu je velmi linearny a musim viac dupat na plyn. Bol som na diagnostike, lektromag. ventily su skontrolovane, a funkcne, vaha vzduchu je v poriadku, vymnil som aj naftovy filter ale nic sa nezmenilo. predym som cistil sanie a egr ventil, no neviem ci by to stym suviselo. Dakujem za kazdy postreh a radu

Napsal: 17 srp 2011, 07:25
od Lesapan
Moje auto se takhle chovalo kdyz jelo bez vahy vzduchu, byl vadny kabel, ne samotna vaha.

Napsal: 17 srp 2011, 09:10
od lucky.jack
Máš zapojenej EGR? LOGy jste dělali nebo jak jste tjistili, že je váha OK?

Napsal: 17 srp 2011, 09:32
od johnyvine
EGR mam zapojeny, pre istotu urobim logy este raz, a nahram ich sem... teraz uz nemam istotu lebo logy mi ten majsterko neposkytol. pojdem inemu znamemu a dnes vecer to sem skusim nahrat.

Napsal: 18 srp 2011, 07:45
od johnyvine
Tak pripajam logy

prosim o kontrolu, robili sme to prvykrat, tak dufam ze to bude ok. Dakujem

http://leteckaposta.cz/494029345

Napsal: 18 srp 2011, 16:10
od Jaroušek
trochu ot: pokud se ti ztratil turbo efekt, tak si nejšťastnější člověk tady na foru a široko daleko.Buď jen rád ;)

Napsal: 18 srp 2011, 17:06
od RudisTDic
A jen tak náhodou,,na vzducháč si koukal?? A co výfuk?? není třeba vysypaný koncák a přicpaný??

Napsal: 19 srp 2011, 08:27
od johnyvine
to mam vsetko skontrolovane, prejav motora bez zmeny.
Viete mi niekto pozriet ten log? Dakujem

Napsal: 23 srp 2011, 14:19
od johnyvine
Ahojte, kontroloval som tiahlo na turbe, pohybuje sa volne ale po nastartovani sa nehybe vobec, je stale vsunute do podtlakovej banky

Napsal: 23 srp 2011, 14:37
od Marek_A4
Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..

Napsal: 23 srp 2011, 17:13
od johnyvine
ale ona je akoby zatiahnutá v banke stále

Napsal: 27 srp 2011, 00:28
od miraspetrowski
johnyvine píše:ale ona je akoby zatiahnutá v banke stále
mí´áš ho přidřený,vlaz pod to prostříkej mazáním,něco s grafitem neuškodí,a ručně to zkus rozhejbat, musí jít při vypnutém motoru volně tam i zpět,při nastartování zaleze do bandasky

Napsal: 27 srp 2011, 19:22
od johnyvine
takze problem je odstraneny, bola to vaha vzduchu Dakujem Obrocnikovi, urobili sme spolu poriadnu diagnostiku, kde sa ukazalo ze vaha je totalne v haji. odchadzala postupne uz ked som auto kupil

Napsal: 27 srp 2011, 21:08
od 1pavel
Marek_A4 píše:Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..
ty a další píšete blbosti to AGR motor s turbem ovládaném přetlakem , táhlo se z plechovky začne vysunovat až po dosáhnutí plnícího tlaku , taky u něho nemůže zatuhnout naklápění protože žádné nemá , je to obtokové turbo

Napsal: 27 srp 2011, 22:05
od live69
1pavel píše:
Marek_A4 píše:Hýbať sa ani nemá..iba sa zatiahne do banky..Ked chcipnes motor banka ho zasa uvoľní o cca 1,5-2cm..
ty a další píšete blbosti to AGR motor s turbem ovládaném přetlakem , táhlo se z plechovky začne vysunovat až po dosáhnutí plnícího tlaku , taky u něho nemůže zatuhnout naklápění protože žádné nemá , je to obtokové turbo
má pravdu předsedo ....... (rofl)