Bílý kouř při startu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Bílý kouř při startu

Příspěvek od Rav4ge »

Ahoj všichni,

je to snad poslední problém co teď na autě řeším, jen při startu bílý kouř, když se rozjedu ještě trochu bíle začadí ale po zahřátí pohoda, ani černej ani bílej ani modrej kouř, jak při jízdě tak ani při startování to nedělá, jen za studena při startování vylítne tento oblak bílýho dýmu, máte někdo zkušenost a víte co by mohlo být za problém? Vůbec se mi to nelíbí. Do nafty akorát liju letní aditiva VIF a nešetřím s ním, tzn. že místo na 40 litrů přimíchám cca jak kdyby to bylo na 50l+. Přesto si myslím, že tím to není.

Motorizace 1.9tdi 66kw, leon 1M1 ročník 2004, nalítáno přes 60t km, čipovanej na 30 % (v listopadu opravovanej špatnej čip).

Naftou to nebude, zkusil jsem benzinu, 67čku a naftu přímo od čepra, voda z chladiče se mi neztrácí nebo jsem nepostřehl, radši dnes jsem si tam udělal risku.

Názorná ukázka z dnešního rána před odjezdem do práce zde:
http://www.youtube.com/watch?v=P1JjdbadVWc

Díky všem za odpovědi a nápady.
Naposledy upravil(a) Rav4ge dne 29 srp 2011, 11:11, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Olej ti ubývá? Nemyslím nějak dramaticky, ale spíš od výměny do výměny kolik ubyde
vůle na turbu - je v hadicích a interu olej ?
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

Olej mám v pláně vyměnit příští týden i se všema fitlrama, ale po dojezdu občas kontroluju a nezaznamenal jsem ubýtek, že bych musel dolívat. Turbo mám po repasu od listopadu, od toho co jsem to kupoval to debilně načipoval, díky tomu mě odešlo turbo, lopatka byla uplně jetá a unikal olej málem mi chytl od toho motor, tak doufám že turbo je ok, není to navíc dlouho, ale to dělalo i před repasem, začal jsem to řešit až teď, protože žádnej jinej problém na autě jsem už nezaznamenal po jiných opravách.
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

je to nespalena nafta. Pricin moze byt mnoho vid moju temu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Moze to napriklad sposobovat zly predvstrek, zhavenie mozes teraz v lete vylucit ale poradil by som si aby si ako prve dal zmerat tlaky v hlave a nemenil zbytocne vsetky diely ako ja.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

Ted jsem si to přečetl, jak můžu otlakovat ten motor, s tím musím do sevisu nebo to lze nějak přes VAG? Mám doma kabel, ale používám ho jen na vyčtení chyb, takže kdyby to šlo, nevím přesně jak to udělat, asi přes motor, to asi bude pod nějakým kódem?

O rozvodech mi ani nemluv, ten co mi to prodal nechal vyměnit rozvody před prodejem a dělal to pěknej blb, potkalo se mi to, takže od té doby má můj motor zvuk navíc, třeba to s tím může taky souviset, ale to už se stalo tak před 2 rokama aspoň, ale ten bílej čoud u auta už taky velmi dlouho přetrvává, věnoval jsem tomu pozornost až později..to by mě jeblo kdybych měl ruplou hlavu, to nechci ani slyšet (crazy)
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš ten motor asi pěkně dojebaný

nezbude ti nic jiného než jít po všem tlaky, trysky, rozvody, ubliny počátek vstřiku, vstřikovaná dávka, žhavení, prostě všechno postupně vylučovat ;)
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

to mě teda asi nic pěknýho nečeká, rozvody jsem pro jistotu nechal udělat nový v listopadu a žhavící svíčky všechny vyměnit, tak leda že ten vstřik ale to už asi já sám nesvedu, a to otlakování motoru si můžu doma sám udělat přes vag? Jestli ví někdo jak?
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

cez vag kompresne tlaky neodsledujes... pokial nemas merak na kompresie tak treba zajst do servisu, alebo zohnat niekoho kto ho ma a vie ho pouzit :)
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Rav4ge píše:to mě teda asi nic pěknýho nečeká, rozvody jsem pro jistotu nechal udělat nový v listopadu a žhavící svíčky všechny vyměnit, tak leda že ten vstřik ale to už asi já sám nesvedu, a to otlakování motoru si můžu doma sám udělat přes vag? Jestli ví někdo jak?
Jakej má předvstřik :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a čo ked len kondenzuje voda vo valcoch? a po naštartovaní ju spáli pri zmene teploty? nenapísal aký rozsah je toho dymu,v tomto pripade by sa zišlo video.
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

2aughostino: Tak to bohužel až po výplatě :(, teď to nepůjde, pač jsem dělal nedávno spojku a poloosy
2toby66kw: to nevím jakej mám předvstřik, nevím jak to zjistit pokud se to nedá zjistit z logu z vag nebo dané motorizace co jsem na začátku uvedl, jenže když to bylo čipovaný tak by měl být upraven i předvstřik nebo se pletu?

pozoroval jsem ted doma jestli třeba nejdou bubliny do chladiče a nejdou, vše v pohodě, jsem to i natočil:
http://www.youtube.com/watch?v=aSGep49y2Zg

a ted jsem dělal pokus se startováním, dojel jsem teď domů s rozehřátým autem a zjistil jsem že stačí aby auto stálo 5-10 minut a když nastartuju tak čoud bílýho dýmu vyletí znvou..vypnu a zase nastartuju a v pohodě..zas jsem čekal 10 minut, nastartuju a zase bílej dým, další starty v pohodě..tak to vypadá že stačí aby auto chvíli stálo a první start=bílej dým, je jedno jestli za studena nebo po zahřátí, tak to jsem ještě nezkoušel a jsem z toho překvapenej :/

To ten č*rák musel hodně stočit ty kilometry nebo to musel rozhodit ten čip, protože když jsem to v r2009 kupoval,tak to mělo nalítáno 25t km auto vyleštěný jak zlato, fakt su z toho nešťastnej
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

UchoTD píše:a čo ked len kondenzuje voda vo valcoch? a po naštartovaní ju spáli pri zmene teploty? nenapísal aký rozsah je toho dymu,v tomto pripade by sa zišlo video.
se mrkni na můj první přízpěvek, tam to video je v jakým rozsahu ten kouř je
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Rav4ge píše:
UchoTD píše:a čo ked len kondenzuje voda vo valcoch? a po naštartovaní ju spáli pri zmene teploty? nenapísal aký rozsah je toho dymu,v tomto pripade by sa zišlo video.
se mrkni na můj první přízpěvek, tam to video je v jakým rozsahu ten kouř je
prepáč,som slepý (wallbash) :oops:
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

spominal si, ze mas vag, tak si mozes skontrolovat predvstrek aj sam (tipujem kod motora AGR alebo ALH)

motor musi byt zahriaty aspon na 85°C, nastartuj motor, spoj sa s RJ motora a vyber zakladne nastavenie, vyber skupinu 000 klikni na Start a vpravo dole budes mat TDI-Graph tak na to klikni.

budes tam mat graf, na ktorom bude priesecnik dvoch zltych priamok a ten by sa mal pohybovat medzi zelenou a cervenou priamkou

skontroluj to a daj vediet ako si dopadol
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Takže ty máš po 10 minutách tak 70 teplotu motoru a už to kouří/nespálená nafta/ a když to chytne, zavandruje motor nebo chytne ihned na 4..?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“