Zkušenost s bubny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka octavia
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2011, 23:36

Zkušenost s bubny

Příspěvek od jirka octavia »

Zdarec,
máte někdo zkušenost s těmito bubny na octavii?

http://www.cc-autodily.cz/buben-brzdovy ... el=OCTAVIA


díky Jirka
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Zkušenost s bubny

Příspěvek od slovacek.milos »

jirka octavia píše:Zdarec,
máte někdo zkušenost s těmito bubny na octavii?

http://www.cc-autodily.cz/buben-brzdovy ... el=OCTAVIA


díky Jirka
jestli se ti líbí cena si kup na těch bubnech moc nesejde ;)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9183
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

čína jede čína vede jednou budem žrat suchej chleba a ten bude taky z číny
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

cinu nekupuj jsou to naprosto vyhozeny penize a dvoji prace..... ;)
whitefabiaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Odpovědi: 0
Registrován: 22 dub 2011, 09:49
Bydliště: NZ

Příspěvek od whitefabiaRS »

bubny vyhod a vymen napravu bubnovu za kotucovu !
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05

Příspěvek od jarda123 »

nedaval bych to tam
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59

Příspěvek od besoun »

jj přesně tak vyhod ty bubny a přehod náprávu za kotoučovou,je to o 100% lepší,super brzdí a nedochází k žádnému chvění od zadku při brždení.Ja se s tím už natrtkal a pak jsem to vypral a super.Bubny už nikdy,nechápu proč to ještě cpou do těch vozidel
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

no kotouče zas takový zázrak vzadu nejsou.. pokud moc nebrzdíš tak vyreznou a pak nebrzdí vůbec... myslím tedy na normálním autě na normální ježdění
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9183
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Dle mě jsou bubny lepší. no a s učiností brzd nevím nevím stejně ABS dozadu nepustí přímej tlak.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59

Příspěvek od besoun »

jo a to jsi slyšel kde?že jsou bubny lepší, vživotě ty ku..y na autě nechci. Je to sto a jedna rozdíl. Chlazení bubnů je nedostačující a kotouč je kotouč.Zkus to při jízdě a uvidíš
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

to jsi měl asi bubny po smrti, že na to tak nadáváš :)
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59

Příspěvek od besoun »

právě že ne ale nebudu se tu dohadovat,sám vím co dokážou kotouče a co bubny
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1279
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 21:00

Příspěvek od alreadys »

Když jsou bubny lepší tak si je dej i dopředu............................
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9183
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Já jsem vystřídal kvanta aut jelikož jsem je tahal od 1993 a přiznavám že kotouč je lepší ale ne na OI či GIV tam jsou stým jen problémy a bubny jsou dostačující a pokud jsou ok a prasátka taktéž a pakny samo taky tak se chovají super a ani nemáš šanci to nějak rapidně poznat pokud tedy nehodláš jezdit trvale brzda plyn hádat se taky nehodlám. Jinak vezmi si OI na STK jednu s ok zad brzdama s bubny a druhou s kotouči a ukaž mi na grafu z válcový brzdy nějakej razantní rozdíl a pak konči debatu ZKUS SI TO NA AUTĚ . (LOL)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Ja som pôvodnú bubnovú nápravu zrepasoval, ale aj tak som potom nahodil kotúče. Vytvoril som akýsi prototyp,pretože namám ABS a zadok brzdí len cez zátaž.regulátor. Brzd. pedál je podstatne citlivejší. S prebrzdením zadku nemám problém. Brzdy pracujú aktívne a zad.kotúče sú celoplošne zabehnuté. Ale súhlasím s tým,že niektoré Octy majú zad. kotúče mŕtve. Lenže tam vidím problém v údržbe... Bubnovku som zrušil hlavne kôli tomu,že na štíte odhnil ten obvodový plech a do bubnov sa v zime dostával štrk...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“