Stránka 1 z 2
vycistene turbo problem pretrvava
Napsal: 03 úno 2007, 14:09
od bernardi
zdravim,vycistil som turbo,bolo tam hodne bordelu,isiel som to vyskusat a problem stale pretvava.Skusal som este vymenit plechovku a ked som pohybal tou tyckou na turbe tak evidentne nechodi tak lahko ako pri montazi,zhruba v polovici chodu sa zadrhava,vo vnutri bolo vsetko ok.Je mozne ze ked sa turbo zohrialo (skusal som to pri horucom turbe)zmensili sa vole na mechanizme a drhne to? co s tym vycistene to bolo 100%.Poradte som v koncoch.G4 74 kW ATD
Napsal: 03 úno 2007, 14:29
od origoš
Dnes jsem to zrovna dělal na Octávce kolegy. Musí to být úplně lehce pohyblivé, bez jakéhékoli odporu, když je odpojena plechovka, tak to prostě musí "chodit samo". Pokud to po ohřátí vázne, tak to bude nutno ještě jednou rozebrat. Kolega tomu nechtěl věřit a zbytečně kupoval ventil N75, dokonce myslel, že mu prodali špatný. Až když zkusil přehodit ventily z a na jiné auto, tak uvěřil. Teď se motor chová tak, jak má.
Napsal: 03 úno 2007, 17:55
od MirekX
Když se složí pořádně vyčištěné turbo, tak ta páčka regulace chodí tak lehce, že máte pocit, že jste to blbě složili a nic to vevnitř neovládá.Prostě absolutně žádný odpor . Radši jsem to rozdělal asi 3x, ale bylo to složený dobře. A taky to chodí nádherně

Napsal: 03 úno 2007, 18:18
od mvolesko
MirekX píše:Když se složí pořádně vyčištěné turbo, tak ta páčka regulace chodí tak lehce, že máte pocit, že jste to blbě složili a nic to vevnitř neovládá.Prostě absolutně žádný odpor . Radši jsem to rozdělal asi 3x, ale bylo to složený dobře. A taky to chodí nádherně

jj presne

, vyndal sem turbo neslo s regualci ani hnout, takze rozdelat vycisti slozit a pak to chodilo samo tak ze sem si rikal aha asi sem to slozil blbe tak jsem ho znova rozdelal ale vse ok

Napsal: 03 úno 2007, 21:16
od bernardi
tak som to rozobral este raz bolo to ciste nechybalo tomu nic len tri lopatky drhli o tu spodnu plochu cast ,jemnym smirglom tusim 2000 som to zalestil na lopatkach som tym isty smirglom trohu stiahol hranky ktore drhli o tu plochu cast.Pod tie vymedzovacie valceky som urobil podlozku z alobalu .Poskladal som to,cely mechanizmus siel fakt velmi lahko.Nexcem to zarieknut ale zatial to ide bez problemu,dufam ze ten alobal sa odtial nejak nevypari ,nezhori.Pravdepodobne bola trocha zdeformovana ta spodna plocha cast.zatial vsetko ok.Diki za rady
Napsal: 04 úno 2007, 19:01
od jini
Zdar chlapi, měl jsem stejný problém - turbo se sekalo a padalo to do nouzáku. Vyčistil jsem to - cca 3000 km dobrý a pak znovu. Turbo ven, nebylo zas tak moc zanesený, ale naklápěcí lopatky trochu drhnuly o stěny. Zas jsem to vyčistil a pod ty tři distanční sloupky jsem dal 0,05 mm podložky zhotovené z lístkového spároměru (strojaři znají). Zatím po 5000km dobrý - snad to nezakřiknu.
Napsal: 15 úno 2007, 22:11
od servismam tomas
jini píše:Zdar chlapi, měl jsem stejný problém - turbo se sekalo a padalo to do nouzáku. Vyčistil jsem to - cca 3000 km dobrý a pak znovu. Turbo ven, nebylo zas tak moc zanesený, ale naklápěcí lopatky trochu drhnuly o stěny. Zas jsem to vyčistil a pod ty tři distanční sloupky jsem dal 0,05 mm podložky zhotovené z lístkového spároměru (strojaři znají). Zatím po 5000km dobrý - snad to nezakřiknu.
ted resim to same, turbo vycistene chodilo krasne zlehka auto jezdilo 2 mesice a zas pada do nouzaku to bude to same z tema lopatkama nevim jestli dat nove a bude klid nebo resit ty podlozky co myslite vy dik za rady nerad bych to delal ze 2 mesice zas i kdyz to jde celkem dobre
Napsal: 19 úno 2007, 10:37
od Tec
MirekX píše:Když se složí pořádně vyčištěné turbo, tak ta páčka regulace chodí tak lehce, že máte pocit, že jste to blbě složili a nic to vevnitř neovládá.Prostě absolutně žádný odpor . Radši jsem to rozdělal asi 3x, ale bylo to složený dobře. A taky to chodí nádherně

Mám obyčajné turbo a keď som ho menil, bol som nabudený, že to má ísť ľahko. Na starom išla tyčka z plechovky ťažko, ale išla, no a na novom rovnako tak. Takže na ovládanie mojho turba sa vyvíja nejak prirodzene enormne vyšší tlak, alebo podtlak, principiálne sa to ovláda inak?
turbo
Napsal: 19 úno 2007, 18:45
od MichalA6Avant
Jí ho zkusil rozdělat a šla mi jen ta vzduchová část a ta výfuková ani zanic.Zkoušel jsem do toho párkrát klepnout paličkou a ani se to nehlo.Když jsem si všiml jak vypadá ta výfuková část ze vnitř tak jsem se ani nedivil.Je to celý zacarbonovaný.Trochu jsem to z venku vyčistil,ale chtěl bych to rozdělat i do vnitř.Mám totiš taky problém s tím že mi to kolikrát hodilo do nouzáku.Tan ventil nechodí jak by měl!!!!Co a jak by se mělo vyčistit aby to chodilo?Ten ventil nemůže být špatnej?
Napsal: 19 úno 2007, 19:04
od Fantik
Chce to rozebrat celou vejfukovou část turba a vyčistit ji.
Tohle jsou "střeva"

Napsal: 19 úno 2007, 20:38
od servismam tomas
ja to vycistil bylo krasne ciste ale po 3 mesicich zas,asi 3 ty lopatky drhnou co myslite s tema podlozkama?dik
Napsal: 19 úno 2007, 22:28
od Huml
a nebo lízni ty lopatky, taky jsem to tak musel řešit, tolik pětisetinových lístkových měrek nemám, abych je mohl cpát do turb

Napsal: 11 úno 2010, 12:28
od jini
Huml píše:a nebo lízni ty lopatky, taky jsem to tak musel řešit, tolik pětisetinových lístkových měrek nemám, abych je mohl cpát do turb

Nemyslel jsem zku...t měřicí sadu, jde to koupit i v metráži už od síly 0,01

Napsal: 11 úno 2010, 12:36
od Huml
jj, už mám, 0,1
Re: turbo
Napsal: 11 úno 2010, 14:20
od honza.biker
MichalA6Avant píše:Jí ho zkusil rozdělat a šla mi jen ta vzduchová část a ta výfuková ani zanic.Zkoušel jsem do toho párkrát klepnout paličkou a ani se to nehlo.Když jsem si všiml jak vypadá ta výfuková část ze vnitř tak jsem se ani nedivil.Je to celý zacarbonovaný.Trochu jsem to z venku vyčistil,ale chtěl bych to rozdělat i do vnitř.Mám totiš taky problém s tím že mi to kolikrát hodilo do nouzáku.Tan ventil nechodí jak by měl!!!!Co a jak by se mělo vyčistit aby to chodilo?Ten ventil nemůže být špatnej?
Zvenku nic nevyčistíš.

Tu výfukovou část stačí nahřát horkovzdušnou pistolí nebo autogenem a pak do toho stačí klepnout a povolí to samo
