Stránka 1 z 1

prosím o radu

Napsal: 09 zář 2011, 15:31
od michal600
na octe 1 1.9 tdi AHF sem zaslepil egr. kontroloval sem bloky naměřených hodnot. V bloku 3 na druhá pozice požadovaná hodnota je 270 mg/H. pozice tři nasávané množství 900 mg/H.
je normální nebo je něco špatně (hm)
má to vliv na jízdní vlastnosti

Napsal: 09 zář 2011, 16:00
od dhfool
To máš nějak hodně :) Nekouří ti to? Spotřeba? Čip?

Napsal: 09 zář 2011, 16:58
od michal600
čip tam není. bylo to původně AGR. měnil sem turbo z AHF,vstřiky a řj motoru AHF.
po kratší jízdě je slišet na volnoběh turbo, jako kdyby trochu tlačilo.
zaslepil sem EGR protože nemám trubku, ta původní nepasuje.

bylo by možný že si to přisává vzduch přes odvětrání na ventilovým víku??
zatím sem to nějak spojil- spoj nic moc. trubku budu mít až v pondělí.
tak kdyby ještě někoho něco napadlo tak napište.

před výměnou turba a řj bylo všechno vpořádku (v blokách naměřených hodnot). to sem procházel

Napsal: 09 zář 2011, 17:01
od michal600
jo a činost EGRU na volnoběh 79%. dá se to nějak ztáhnout. dyžtak mi napište postup jak

Napsal: 09 zář 2011, 19:40
od dhfool
No tak tam musíš dát i váhu z toho motoru co máš řj.
EGR bych tam vůbec nedával. Přisávat přes PCV si to nemůže páč za a) je to tak jednoduché, že se to málokdy posere a za b) by jsi měl průtok na váze menší.

Napsal: 11 zář 2011, 13:52
od michal600
dal sem tam řj 038 906 018 AM. nevím která váha tam má byt. jestli bosch nebo pierburg. já mám bosch. dneska sem zkoušel druhou váhu a je furt stejný problém na volnoběh 900 mg/H. čím víc přidávám plyn- žádaná hodnota stoupá a SKUTEČNÁ KLESÁ.
prostě to funguje nějak naopak

Napsal: 11 zář 2011, 17:14
od michal600
ještě jen poznatek, bylo předtím AGR, ted vyměna turba a řj na AHF 81

nemá se třeba přepinovat svorkovnice váze vzduchu???

Napsal: 12 zář 2011, 18:38
od michal600
nevím jestli tam mám správný software.
původní BQ
nová AMObrázek
Obrázek

Napsal: 12 zář 2011, 19:05
od michal600
co říkáte na verzi softweru????
může vtom hrát nějakou roli zaslepený EGR??

Napsal: 12 zář 2011, 23:01
od michal600
nikdo neporadí. zkusím zprovoznit egr
už nevím co stím

koupím trubku na egr 038 131 521 J. tak nabídněte

Napsal: 12 zář 2011, 23:13
od RomanP
Nevim nevim ,ale dal bych tam jednotku Ecu zpet,,na jednotce jsou 3. rozdily ! Dokonce jiste i jina mapa pro motor, a kdyz rozdelas obe jednotky tak pak i nekdy uvidis rozdil ,ze v nektery jsou treba 1-3 odpory navic,ci nekdy i diody. Takze pak to nemuze chodit. A urcite bude mit i jine kodovani to uz jsi jiste zmenil. pokud jsi ecu mel v aute. Ma zkusenost.

Napsal: 12 zář 2011, 23:15
od michal600
napiš jaký rozdíly. at vím o co de.

Napsal: 12 zář 2011, 23:17
od michal600
jednotku sem měnil kvůli tomu aby uměla ovládat N75 co ovládá turbo

Napsal: 13 zář 2011, 07:59
od RomanP
Ta orig. Ecu neumi ovládat N75 co ovládá turbo ?

Jinak vydis rozdily na ecu

AM - BQ

1816 - 2112

707 - 849 Vagcom diagnostika ti ukaze nebo jina jaky je HW a SW jednotek,jestly tam je rozdil ?

Napsal: 13 zář 2011, 13:55
od michal600
právěže tam obtok turbo. ted je tam vgt turbo a jiná jednotka která umí ovládat turbo. všechno funguje až na jednu věc.
váha ukazuje nesmysly a žere to
požadovaná 370 mg/H . skutečná 890mg/H
proč to tak je nevím