vstřiky arl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vstřiky arl
Ahoj kluci.tak jsem pořad řešil proč mi leon studenej po nastartovaní lehce pokuruje do bíla ,lehce jse ohřeje a nic,zdalo jse mi.že mi lehce i hapruje,tak sem nakoukl po nastartovaní na vagu na log 13 a byli tam hodnoty 0.1 -0.7 0.3 0.2 a po zahřáti 0.2 -0.8 -0.2 0.8 tak co myslíte?je ten 2střik špatnej?když jsem sundal ventilovej dekl tak jsou tam 3vstřiky novy s datumem 11.04.2011 a ten druhej rok 03
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
jak se to tam měří?vstřiky ven?mám to auto mesíc a už sem v tom za 20tis.už sem totál suchej a ještě víc nas...nej 

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Tlaky sa meraju cez otvory pre zhavice. EGR si odpojil? ak nie, tak skus, urcite bude menej podymovat
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
egr vyčišténej,sání vyčištěný a komplet zaslepený plechem.myslíš,že jsou ty hodnoty na vstřikách hodně špatny?jinak nemáte někdo na jihu čech něco na to měření tlaku?ja mám jen na benzíny místo svíčky.jinak kolik by to mělo mít min.tlaku?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
hodnoty vstrekov su normalne take ake maju byt, vobec nie zle. Tlaky myslim ze minimum pre dobry motor je 20 bar za studena. Dobry motor za tepla by mal mat okolo 30. A odpoj konektor od vstrekov ked budes merat aby nechytali valce a baterka by tiez mala byt OK nabita.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
najezdil jsem s tím zatim jenom 4tisíce,ale olej je pořád na max a voda taky nemizí.na víčku od oleje taky nic žádnej příznak vody v oleji
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
tak jste mi udělali radost když říkáte že ty hodnoty jsou o.k.
v jakém kanále najdu ten stupeň polohy vačky.mám nové rozvody,tak bych to rád zkontroloval

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
dík zetra to zkouknu.pokud se nemílím tak by tam mělo být něco kolem 0stupňů ne?prej mi to nastavil na origo přípravky tak jsem zvědavej,ale dneska jsem namátkou projížděl vaga a bylo tam něco o bodu zážehu a něco kolem 37st.ale nevim jestli plus či mínus
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
ano mala by tam byt cca 0, tych 37st. je nieco ine. podla pripravkov to nieje skoro nikdy nastavene na 0 ale niesu tam velke rozdiely ktore by az tak ovplivnili chod motora. Zameral by som sa hlavne na tie tlaky, ja som tiez menil vsetko okolo a nakoniec to boli tlaky, ak nie potom ries ostatne veci. Moze to robit x veci napriklad zavzdusnovanie nafty cize hadicky ci su ok, filter, spatny ventil, tandem, tesnenie pod tandemom, cidlo teploty motora, vaha vzduchu, slabe startovanie cize starter alebo baterka, vydreta vacka atd.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif