vstřiky arl

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

vstřiky arl

Příspěvek od krejča »

Ahoj kluci.tak jsem pořad řešil proč mi leon studenej po nastartovaní lehce pokuruje do bíla ,lehce jse ohřeje a nic,zdalo jse mi.že mi lehce i hapruje,tak sem nakoukl po nastartovaní na vagu na log 13 a byli tam hodnoty 0.1 -0.7 0.3 0.2 a po zahřáti 0.2 -0.8 -0.2 0.8 tak co myslíte?je ten 2střik špatnej?když jsem sundal ventilovej dekl tak jsou tam 3vstřiky novy s datumem 11.04.2011 a ten druhej rok 03
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nemusi to byt rovno vstrek, moze to byt aj valec, hodnoty kompresie by povedali viac...
ci?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

normalně jse to bojim změřit.pořád do toho jenom sypu prachy!sráč :x
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

krejča píše:normalně jse to bojim změřit.pořád do toho jenom sypu prachy!sráč :x
Niesi sam ;)
Mas tie prachy prepit?
Neprepadaj panike, zmeraj a uvidis. Mne tak auto pohuluje uz rok a jazdim...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

jak se to tam měří?vstřiky ven?mám to auto mesíc a už sem v tom za 20tis.už sem totál suchej a ještě víc nas...nej :x
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

Tlaky sa meraju cez otvory pre zhavice. EGR si odpojil? ak nie, tak skus, urcite bude menej podymovat
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

egr vyčišténej,sání vyčištěný a komplet zaslepený plechem.myslíš,že jsou ty hodnoty na vstřikách hodně špatny?jinak nemáte někdo na jihu čech něco na to měření tlaku?ja mám jen na benzíny místo svíčky.jinak kolik by to mělo mít min.tlaku?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

hodnoty vstrekov su normalne take ake maju byt, vobec nie zle. Tlaky myslim ze minimum pre dobry motor je 20 bar za studena. Dobry motor za tepla by mal mat okolo 30. A odpoj konektor od vstrekov ked budes merat aby nechytali valce a baterka by tiez mala byt OK nabita.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

ty hodnoty nejsou zlý, nežere to olej?
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

tie hodnoty na vstrikoch su ok riesili sme jeden pripad za sudena pokuroval do biela a bolo to tesnenie pod hlavu a za tepla to nerobilo a stracala sa mu voda
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

najezdil jsem s tím zatim jenom 4tisíce,ale olej je pořád na max a voda taky nemizí.na víčku od oleje taky nic žádnej příznak vody v oleji
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

tak jste mi udělali radost když říkáte že ty hodnoty jsou o.k. :) v jakém kanále najdu ten stupeň polohy vačky.mám nové rozvody,tak bych to rád zkontroloval
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

kanal 4 pole 4
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

dík zetra to zkouknu.pokud se nemílím tak by tam mělo být něco kolem 0stupňů ne?prej mi to nastavil na origo přípravky tak jsem zvědavej,ale dneska jsem namátkou projížděl vaga a bylo tam něco o bodu zážehu a něco kolem 37st.ale nevim jestli plus či mínus
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

ano mala by tam byt cca 0, tych 37st. je nieco ine. podla pripravkov to nieje skoro nikdy nastavene na 0 ale niesu tam velke rozdiely ktore by az tak ovplivnili chod motora. Zameral by som sa hlavne na tie tlaky, ja som tiez menil vsetko okolo a nakoniec to boli tlaky, ak nie potom ries ostatne veci. Moze to robit x veci napriklad zavzdusnovanie nafty cize hadicky ci su ok, filter, spatny ventil, tandem, tesnenie pod tandemom, cidlo teploty motora, vaha vzduchu, slabe startovanie cize starter alebo baterka, vydreta vacka atd.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“