Stránka 1 z 1
Odstraneni chcipaci klapky na 2.0 tdi?
Napsal: 15 zář 2011, 17:23
od tiff
Zdravim, premyslim, ze bych si na dvoulitra BKD koupil trubku misto EGR, tak me napadlo jestli by treba nemelo smysl odstranit cely ten aparat vcetne chcipaci klapky.
Nevi nekdo, jestli ta el. klapka skutecne jeste plni funkci chcipaci klapky jako podtlakem ovladana u starsich 1.9, nebo tam je uz jen kvuli snizeni tlaku v sani, aby lip fungoval EGR?
Co jsem koukal, elektromotor s tou klapkou hybe docela pomalu, tak nevim, jestli to umi i nejakou rychlejsi akci pri chcipani motoru, nebo tam je v pripade SW vypnuti EGR uz uplne k nicemu a nic nebrani jejimu uplnemu odstraneni.
Napsal: 15 zář 2011, 18:57
od BH motor
je to aj na regulaciu egr k voli eliminacii NOx... chcipak ide rychlo... viem off aj ostatne veci. ale nedoporucujem off. bol by problem so zotrvakom po case
Napsal: 15 zář 2011, 19:15
od tiff
Takze bude lepsi kvuli setrvaku klapku radsi nechat a dat jen trubku misto EGR?
Mimochodem, kdyz mam EGR vypnute v jednotce, privira se klapka za jizdy jako by bylo EGR normalne v provozu, nebo zustava stale otevrena a hybe se jen pri startu/zhasnuti motoru?
Napsal: 16 zář 2011, 17:42
od BH motor
zalezi kto ti egr vypinal...

Napsal: 19 zář 2011, 09:18
od Rudolf
V kterém bloku naměřených hodnot je hodnota přivření klapky v sacím potrubí? BKD motor Dík
Napsal: 22 zář 2011, 17:17
od tiff
BH motor píše:zalezi kto ti egr vypinal...

Delal mi to spolecne s chipem reesha tady z dieselpoweru.
Kdyz teda neni rozumne tu klapku odstranit uplne, nedala by se treba nahradit klapkou ze 125kW verze, anebo jsou ty klapky stejne a nicim bych si nepomohl?
Vubec se mi nelibi jak se v tom miste zuzuje prumer sani a kdyz uz se v tom budu vrtat, chtel bych to udelat poradne

Napsal: 22 zář 2011, 19:28
od tiff
Tak jsem se dival jak vlastne vypada chcipaci klapka na 170k PD a je uplne stejna jako na obycejnem 140k, takze vymena nic neresi. Budu se asi muset spokojit pouze s trubkou misto EGR a klapka holt bude holt na sani prekazet dal

Napsal: 23 zář 2011, 14:05
od BH motor
nieje rovnaka... 170 ps ma 5 vyvodou a 140 ma 4 vyvody
Napsal: 23 zář 2011, 16:37
od tiff
Tim, ze je "stejna" jsem myslel, ze ma stejny prumer. Pocet dratku a jine drobne odlisnosti jsem nezkoumal

Napsal: 24 zář 2011, 09:56
od fabiátor
BH motor píše:ale nedoporucujem off. bol by problem so zotrvakom po case
myslis "off" jakoze mechanicky vyndat, nebo "off" jakoze deaktivace prislusne mapy v ECU ?
Napsal: 24 zář 2011, 18:42
od BH motor
fabiátor píše:BH motor píše:ale nedoporucujem off. bol by problem so zotrvakom po case
myslis "off" jakoze mechanicky vyndat, nebo "off" jakoze deaktivace prislusne mapy v ECU ?
off ako vyndat... uplne deaktivovat