Rozvody 1,2 6V koncern VW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvody 1,2 6V koncern VW
nemáte někdo náhodou prosím vás návod, obrázek na montáž retěz. rozvodů na koncernové benzínové 1,2 6V? Ve všech příručkách co mám i VIVID to nikde není, Vzhledem k rozrůstajícím se problémům s těmito motory a jejich přeskakování rozvodů při startování, zaviněné výrobní chybou rozvodů starého modelu bych chtěl ještě poprovsit jestli někdo nevíte koncernové číslo nového typů rozvodů, které jsou již upraveny a zamezují přeskakování rozvodů při startování
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
chachá, tak to tě zklamu je to bolest i 6V, ale po nějaké době to vyřešili upravením rozvodové sady, proto se taky ty sady dají sehnat dvě, jedná ta nová a ta se vyrábí nyní, nebo ta špatná jako u prvních motorů, jedná se o zásoby a jsou za dobrou cenu protože se toho chtějí zbavit,Marek77 píše:U dvouventilu nic nepřeskakuje. To byla bolest dvouvačky, čili 12V.
Jinak 6V se už v našem okolí podělalo několik
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Má pravdu předsedo,taky jsem 6V pár dělal.DDRagoo píše:chachá, tak to tě zklamu je to bolest i 6V, ale po nějaké době to vyřešili upravením rozvodové sady, proto se taky ty sady dají sehnat dvě, jedná ta nová a ta se vyrábí nyní, nebo ta špatná jako u prvních motorů, jedná se o zásoby a jsou za dobrou cenu protože se toho chtějí zbavit,Marek77 píše:U dvouventilu nic nepřeskakuje. To byla bolest dvouvačky, čili 12V.
Jinak 6V se už v našem okolí podělalo několik
Přeskakují taky!

hlavní důvod přeskočení je pokud se zhasnutý motor otočí proti směru otáčení , například když se zastaví čumákem do kopce zařadí jednička a odbrzdí
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Na tohle ale pozor u všech řetězových motorů.1pavel píše:hlavní důvod přeskočení je pokud se zhasnutý motor otočí proti směru otáčení , například když se zastaví čumákem do kopce zařadí jednička a odbrzdí
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D