Rozvody 1,2 6V koncern VW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Rozvody 1,2 6V koncern VW

Příspěvek od DDRagoo »

nemáte někdo náhodou prosím vás návod, obrázek na montáž retěz. rozvodů na koncernové benzínové 1,2 6V? Ve všech příručkách co mám i VIVID to nikde není, Vzhledem k rozrůstajícím se problémům s těmito motory a jejich přeskakování rozvodů při startování, zaviněné výrobní chybou rozvodů starého modelu bych chtěl ještě poprovsit jestli někdo nevíte koncernové číslo nového typů rozvodů, které jsou již upraveny a zamezují přeskakování rozvodů při startování
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

U dvouventilu nic nepřeskakuje. To byla bolest dvouvačky, čili 12V.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

měl bych dotaz sundal sem prsa na 12ventilu stím že tam najdu nějaký značky a ono nic nevíte někdo nahodou jak se to staví
Volkswagen das auto=život je boj
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

klika se aretuje ze zadu na setrváku , u vaček sundáš víčka nad spojkou a vložíš přípravky :D
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Na konci vaček sa davaju pripravky + zotrvak cez snimač ot. motora. Nie su žiadne značky.
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

ok diky
Volkswagen das auto=život je boj
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Asi takto, najdes manual v ELsa win 3.81 verzii.
Tam su odlišné tie navody podla kodu motora.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

Ján Horosz píše:Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Asi takto, najdes manual v ELsa win 3.81 verzii.
Tam su odlišné tie navody podla kodu motora.
děkuji mnohokrát, přesně toto jsem potřeboval
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

Marek77 píše:U dvouventilu nic nepřeskakuje. To byla bolest dvouvačky, čili 12V.
chachá, tak to tě zklamu je to bolest i 6V, ale po nějaké době to vyřešili upravením rozvodové sady, proto se taky ty sady dají sehnat dvě, jedná ta nová a ta se vyrábí nyní, nebo ta špatná jako u prvních motorů, jedná se o zásoby a jsou za dobrou cenu protože se toho chtějí zbavit,

Jinak 6V se už v našem okolí podělalo několik
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

DDRagoo píše:
Marek77 píše:U dvouventilu nic nepřeskakuje. To byla bolest dvouvačky, čili 12V.
chachá, tak to tě zklamu je to bolest i 6V, ale po nějaké době to vyřešili upravením rozvodové sady, proto se taky ty sady dají sehnat dvě, jedná ta nová a ta se vyrábí nyní, nebo ta špatná jako u prvních motorů, jedná se o zásoby a jsou za dobrou cenu protože se toho chtějí zbavit,

Jinak 6V se už v našem okolí podělalo několik
Má pravdu předsedo,taky jsem 6V pár dělal.
Přeskakují taky! (wallbash)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

hlavní důvod přeskočení je pokud se zhasnutý motor otočí proti směru otáčení , například když se zastaví čumákem do kopce zařadí jednička a odbrzdí
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

1pavel píše:hlavní důvod přeskočení je pokud se zhasnutý motor otočí proti směru otáčení , například když se zastaví čumákem do kopce zařadí jednička a odbrzdí
Na tohle ale pozor u všech řetězových motorů.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

dhfool píše:
1pavel píše:hlavní důvod přeskočení je pokud se zhasnutý motor otočí proti směru otáčení , například když se zastaví čumákem do kopce zařadí jednička a odbrzdí
Na tohle ale pozor u všech řetězových motorů.
(wallbash) :worthy:

asi "napne" napínák...? bo co je špatně?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Přesně tak. Jak není tlak oleje, tak napínáky nejsou aretované.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No, už chápu, proč žigulík měl mechanicky napínatelný řetěz. A pak, že hydraulika je dobrá věc.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“