2.5 TDI po výměně motoru 150k za 180k nejede,(VYŘEŠENO)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 TDI po výměně motoru 150k za 180k nejede,(VYŘEŠENO)

Příspěvek od eclipsak »

prosím poradí někdo,měnil jsem motor na 2.5 tdi 110kw r.v.2000,manuál,nový motor je ze 132 AKE automat,jednotka motoru a budíky motor. svazek z tohohle motoru,auto se podařilo nastartovat,ale chod motoru byl nepravidelný nešel do otaček,zkusil jsem štelovat předvstřik,chod se zlepšil ale motor šel vytočit maximálně na 3000t/ot,zakladní nastavení předvstřiku na vagu nejde provést at dělám co dělám.Dnes jsem namontoval čerpadlo z AKE ale z manuálu+jednotka a budíky taky z toho manuálu,nastavil rozvody a čerpadlo do přípravků,po nastartování žádná změna,opět nepravidelný chod kouř a nic,VAG píše řizení předvstřiku mimo toleranci,když dám zakladní nastavení kanál 004 tak se při změně předvstřiku z dříve na později,v poly 3 se stále zobrazuje 0,0°,zkoušel jsem hýbat čerpadlem a bez reakce,napadá někoho něco,už si nevím rady.
Naposledy upravil(a) eclipsak dne 10 říj 2011, 12:33, celkem upraveno 2 x.
ktmdriver
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 04 kvě 2011, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od ktmdriver »

To samé nám to dělalo když nebyl zapojený snímač tlaku a vag to ani nezjistil...
Už včera bylo pozdě..
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

cerpadlo je nastavene na automat, je tam nespravne cerpadlo, niektore sa daju zamienat, ale cerpadlo motora s automatu si s manualom nerozumie. BH motor to vie upravit.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

pokud se nemeni zvuk motoru a hodnota v zakladnim nastaveni na kanale 04 tak bude predsuvnik ko, minuly tyden jsem jedno taky menil. u tohoto vozu to dokonce v minulosti zacalo vyhazovat pojistku v boxu u jednotky pod oknem.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

a pokud vim, tak musi sedej pismena na cerpadle, ale ne to co je na papirovym stitku nahore na jednotce, ale cislo s pismenem co je na cerpadle pod trubkou od egru.
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 TDi předvstřik

Příspěvek od eclipsak »

čerpadlo je z motoru(manuálu) ktere běžel,vymontoval jsem ho,namontoval na motor AKE(automat)a nejde nastavit předvstřik,VAG píše řízení předstihu mimo toleranci,ještě mě napadá vyměnit motorovej svazek,ale zdá se mi že je stejnej.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

a cisla sedi a pismeno? to ze jelo je dost nepodstatne.
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 TDi předvstřik

Příspěvek od eclipsak »

čerpadlo má koncovku EX,čerpadlo a jednotka jsou z jednoho auta
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

pismeno X na konci u jakyhokoliv dilu znamena ze to je repasovany dil od vw, takze vlastne opravovany cerpadlo s indexem E
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 TDi předvstřik

Příspěvek od eclipsak »

Tak jsem stím zkoušel laborovat,po nastavení čerpadla a rozvodů na přípravky jsem motor nastartoval,volnoběch jakž takž,při sežlapnutí pedálu na podlahu auto točí max 2200ot/m a strašně hulí,zahřál a dal základní nastavení v kanálu 004,pole 2 bylo 0,0°,křivka na grafu úplně nahoře,popsáno jako předvstřik moc na dříve,posunul jsem tedy čerpadlo na později,auto sotva chytlo v poly 2 hodnota 22,1°,když zkouším čerpadlo posunout ještě na později,tak už nejde nastartovat vůbec,nechápu to.
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

u 2.5 se nenastavuje předvstřik ale povstřik předvstřik si ladí čerpadlo samo seřizuje se v zakl. nastaveni kanal 4 v druhem poli musi byt pozdeji ve 4 100 procent a ve 3 má byt 2 u manualu u automatu bliže k nule jinak dej to možná asi někomu kdo tomu rozumi třeba satas je na to specialista
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 TDI předvstřik

Příspěvek od eclipsak »

tak přece když nastávím rozvody do přípravku,zaaretuju čerpadlo,nastavím,tak to musí jed ne
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

co jsem zjistil, tak remenici jsem tocil vzdy naopak, coz by vysvetlovalo ze u tehle aut se nenastavuje predvstrik. pokud to nastartujes a v zakladnim nastaveni v kanale 04 to meni chod motoru tak predsuvnik funguje, pokud je mrtvy tak se chod nezmeni.
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

2.5 TDI předvstřik

Příspěvek od eclipsak »

když dám 004 tak se nepatrně zvednout otáčky,ale proč to nejde seřídit,furt přemýšlím nad tím jestly to není tou kabeláží z toho automatu,když je to manuál
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: 2.5 TDI předvstřik

Příspěvek od satas »

eclipsak píše:když dám 004 tak se nepatrně zvednout otáčky,ale proč to nejde seřídit,furt přemýšlím nad tím jestly to není tou kabeláží z toho automatu,když je to manuál
Máte špatně zapojenej snímač otáček na převodovce.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“