Stránka 1 z 2

Audi A4 3.0 Tdi DPF standart

Napsal: 07 říj 2011, 22:50
od Badumi1
Obrázek

Napsal: 07 říj 2011, 22:54
od Jayson
brutální průběh kroutáku :)

Napsal: 07 říj 2011, 23:20
od Indi
Průběh je nářez, ale pokud se mohu zeptat, proč došlo ke snížení výkonu a krouťáku?
cca -50PS a 140Nm

Napsal: 07 říj 2011, 23:21
od Jayson
jsi začal brečet když jste graf vytiskly, že je tak promáčenej? :D

Napsal: 08 říj 2011, 04:30
od Badumi1
Indi píše:Průběh je nářez, ale pokud se mohu zeptat, proč došlo ke snížení výkonu a krouťáku?
cca -50PS a 140Nm
Toto je nove auto. B8 a predtym to bola B7.

Jayson, takych grafov este bude... :)

Napsal: 08 říj 2011, 07:15
od TDIfun
Pekne :-) :o

Napsal: 08 říj 2011, 08:24
od cupra
teraz vidite,ze to ide, ked sa jedna o standartny chip a nie o brutalny na sprinty...bol by som rad, keby nase žabomyšie vojny skoncili a navzajom sa respektovali a ked sa nieco niekomu nepaci,tak prosim riesit sukromnymi spravami a nie hned na fore...dufam ze sa chapeme.... ;)

Napsal: 31 říj 2011, 10:16
od PROFITUNER
cupra píše:teraz vidite,ze to ide, ked sa jedna o standartny chip a nie o brutalny na sprinty...bol by som rad, keby nase žabomyšie vojny skoncili a navzajom sa respektovali
Ja by som si dovolil okomentovaty tento "standartny chip"
Podla mna je maxilamly vykon pri 3500 otackach pri novom 3,0TDI hanba. Ako na grafe vidiet,tak v hornych otackach uz vykon okresava korekcia teploty a tiez predpokladam,ze auto bude mat mozno problem s DPF. Auto neni ani domerane do maximalnych otacok,co je pochopitelne,lebo hore uz tahat nebude. Cele to vypliva z toho,ze ak uz nemozu lietat brikety s vyfuku,ako je to na vasich raketovych dymoganoch,tak uz auta s DPFkom maju problem. Skoda ze uz ma vsetko nove len DPF.Ako poznam majitela toho auta,nechcel nijaky standart,ale najviac co sa so serioveho auta da,bez toho aby robilo nejake problemy.
Tak ja si dovolim tu jeden taky graf pre porovnaie dat. Je to auto robene pred 1,5 rokom,Janove auto, jazdi do teraz bez ziadnych problemov s DPF. 300PS + bolo odmerane ci u nas ,alebo u BH. Bezne taku upravu robime aj klientom.
Nechcem robit vojny,len nech si kazdy,ci uz tuner,alebo pouzivatel urobi usudok sam. Nech si porovna tieto grafy,nech si porovna forgiho cupru s ostatnymi TDI upravovanymi inym ostrielanymi tunermi ci uz od Reeshu,BH a dalsich,ktori robia hlave TDI a potom nech si precita recicky napr. "pan tuner" " najlepsi" a "najrychlesia audina v EU"
Ja uz som s takychto reci vyrastol a viem,ze dobry tuner sa uci cely zivot a ten kto si o sebe mysli,ze je majster sveta,zacina cuvat!

Obrázek

Napsal: 31 říj 2011, 10:38
od Marek77
Ploché průběhy - ideální svezení..... ;-)

Napsal: 02 lis 2011, 22:15
od forgi
Mna by ste mohli z vašich hádok vynechat. A bez poznámok prosím.

Napsal: 02 lis 2011, 23:10
od TDI tech
Marek77 píše:Ploché průběhy - ideální svezení..... ;-)
Od idealneho priebehu krutaku tu maju vsekty grafi velmi daleko :kol1:

Napsal: 03 lis 2011, 08:52
od Forest
TDI tech píše:Od idealneho priebehu krutaku tu maju vsekty grafi velmi daleko :kol1:
... Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom "ideálny priebeh krutaku"? :roll:

Napsal: 03 lis 2011, 09:03
od subz3ro_tdi
@Forest: Take nevies, pane?? No zacne na hodnote 400Nm v 1000 ot. (to kvoli spojke) a potom linearne rastie v celom pasme otacok (rofl) Nakresli si ku tomu priebeh vykonu a budes prekvapeny (noteeth)

Napsal: 03 lis 2011, 10:26
od Forest
@subz3ro_tdi : pan je skromny, dovolim si reagovat ve stejnem stylu : "A proc az v 1000 RPM?" (rofl)

Nicmene, kdyz se nad tim zamyslim, neco takoveho by asi bylo mozne:

http://www.youtube.com/watch?v=NGHOzTYd0Fg
http://www.youtube.com/watch?v=S9S22SawSxc
http://videos.streetfire.net/video/4775 ... 68a79b.htm

http://www.kolumbus.fi/valtonen.motorsport/index.htm


Eaton M90 + duo Holset fukaru - 446koni 3,0 24V aneb "rektalni penetrace bez souhlasu" :kol2:

Napsal: 03 lis 2011, 14:08
od TDI tech
Forest píše:
TDI tech píše:Od idealneho priebehu krutaku tu maju vsekty grafi velmi daleko :kol1:
... Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom "ideálny priebeh krutaku"? :roll:
Zobak tu otvaras vsade a nemas ani sajnu ako vyzera idealny priebeh??? Poviem ti to takto piestovy spalovaci motor je z hladiska priebehu krutiaceho momentu absolutne nevhodny do automobilov, resp. je to najhorsie cim sa da automobil pohanat. Staci, alebo este raz a pomaly :?