Stránka 1 z 1

OPEL VECTRA 2.0 DI jezdí na řepku??

Napsal: 08 říj 2011, 21:59
od fastarrow
Ahoj můžu nalít do vectry 2.0 DI (NE DTI) řepku? a Přijednom se zeptám na motory v astře nebo ve vectře 1,7TD - tady muzu nalit repku? Dikec! G.

Napsal: 09 říj 2011, 10:59
od peopleman
To máš jedno jestli je to Di nebo Dti,oba dva motory to skousnou,ale jen když je teplo!!A musí se víc honit,aby to líp spalovalo ty saze co z toho vznikají.. ;)

Napsal: 09 říj 2011, 11:04
od fastarrow
jezdí na to někdo? nebo to je jen teorie? Mám omegu TD tak v tom jezdím v poho. Ale myslel jsem, že když to je ičko tak že už tam je čerpadlo, které to nesnese

Napsal: 09 říj 2011, 11:07
od peopleman
Já na různé i použité oleje s Dti 74kW najezdil v poho asi 80000km ;)

Napsal: 09 říj 2011, 11:11
od fastarrow
ok díky :-)

ted jeste kdyby mi nekdo rekl rozdíl mezi DTi a DI a názor na 1,7 ISUZU?

Napsal: 09 říj 2011, 18:57
od ovocny
rozdil vicemene zadny, ken DI nema nezichladic stlaceneho vzdichu. pro jozdu na olej neni mezi nima zadny rozdil.

Napsal: 09 říj 2011, 18:59
od fastarrow
myslís intercooler? Dá se tam nějak dodat eventuélně?

Napsal: 14 říj 2011, 15:39
od hansdob
DI vs DTI JINEJ SOFT A INTERCOOLER jak je již zmíněno. řepku záleží jakou pokud vyfrit tak stím bych moc neexperimentoval je tam čerpadlo který je háklivý i na naftu natož na hustou kejdu pokud na meřo tak problém není. rozdíl mezi 2,0di a dti vs 1,7isuzu je napprosto jinej motor ale rozdíl systémovej pouze v čerpadle isuzu má mech čerpadlo denso (do roku 2000) motory 60kw a 2,0 di dti elektrické bosch novější už taktéž elektrické ale stále denso. Motor 1,7 je 100% spolehlivější ale dražší na běžný servis

Napsal: 14 říj 2011, 23:51
od fastarrow
Díky za vyčerpávající odpověď! :worthy: :punk: