Stránka 1 z 5
Passat AFN všetko vymenené a auto neštartuje
Napsal: 10 říj 2011, 17:09
od svitko
Zdravíčko páni. Nakoľko som na tomto fóre vždy našiel čo som potreboval a je tu mnoho skúsených ľudí, rád by som sa s Vami poradil a poprosil Vás o radu. Už 2 týždne nevieme s ocom prebrať k životu passata 81kw AFN ročník okolo 99. Passat prišiel po svojich aj ked štartoval tak na 4tý pokus celý sa roztriasol no nakoniec chytil a potom dymil ako dymostroj motor nešiel nad 2200ot. Spravili sme diagnostiku atd atd porucha zistená = čerpadlo von, chlap na stolici spravil repas komplet otestoval, čerpadlo sme založili, rozvod nastavily tak ako má byť vrátane rysky "0" na zotrváku. No však auto aj tak nie a nie naskočit... VAG nenájde žiadnu chybu na aute komunikuje iba RJ ostatné veci ako imobilizer a pod "neexistuje" - "nenačíta". Dobre hladali sme chybu dálej, zistili sme, že na palivovom filtry ten spätný ventil nesplna učel a pada nafta = vymenený, komplet podtlakové hadičky nové nafta ide ako má. Auto aj tak neštartuje... Meral som piny na prívode do čerpadla od RJ a jeden pin konkrétne 4 má pri štarte len okolo 0,8V a štartovacie napetie však by vraj malo dávat okolo 2480mV no neviem či aj na tento pin. Myslel som si teda že riadiačka je nie úplne dobre funkčná, vybrali sme, zaniesli odborníkovy ktorý ich servisuje a môžem povedať že sa fakt vyzná , chlapov verdikt RJ je OK.. káble som "prepípol" všetko vyzerá byt ok no auto aj tak nechytí ... čerpadlo naftu dáva ale trysky nepretlačí (trysky sú 100% merali sme ich) proste štartovacia dávka slabá alebo ja neviem... na štartovací sprej chytí hned no nafta nič... podotýkam že aj žhaviče sú nové. Relé 219 cvaká kontakty sú čisté... už som prečítal všetko a nie a nie.. prosím Vás ak máte niekto ešte nejaký nápad tak sem sním. Ďakujem
Re: Passat AFN všetko vymenené a auto neštartuje
Napsal: 10 říj 2011, 17:23
od Power156
když povolíš trubky na vstřikách tak cáká nebo nafta teče, čerpadlo naftu saje??
Napsal: 10 říj 2011, 17:52
od Jerry973
Ja by som hladal problem v cerpadle, skontroluj ako je napisane vyssie, ci naftu strieka, alebo len "cáká" ... Ten chlap co robil to cerpadlo je spolahlivy? Nemozes si od neho pozicat druhe cerpadlo na odskusanie?
Napsal: 10 říj 2011, 18:17
od Yuri
rucne prihzavit zda chytne, kdyz ano tak zmerit tlaky na valcich. kdyz bude vse ok pujcit jiny cerpadlo, jestli ze vag nepise zadnou chybu
Napsal: 10 říj 2011, 18:21
od Ladas
začal bych kontrolou spodního rozvodového kola a rovností kliky a dotažením středového šroubu

Napsal: 10 říj 2011, 18:40
od miraspetrowski
Ladas píše:začal bych kontrolou spodního rozvodového kola a rovností kliky a dotažením středového šroubu

dobré by bylo napsat co jsi všechno měnil a v čem jsi-jste se ještě vrtali,proč se díly měnily,byla li závada se starty prěd,nebo to normálně jelo a díly se měnily v serv. inervalech? toto by nás taky zaujímalo starý

Napsal: 10 říj 2011, 19:27
od svitko
No asi takto nejak. Čerpadlo je 100% dobré po repase.. tiež sme zvažovali možnosť že tam chlap niečo zle poskladal ked ho repasoval takže sme čerpadlo znovu vybrali, zobrali na stolicu a všetky údaje na stolici boli porovnatelné z novým čerpadlom. čo sa týka tej nafty tak sa dá povedať že len "cáka" z toho dôvodu nepretlačí ani trysky. Auto malo problémy so zhasínaním , zlýmí štartmi okolo 80t Km lenže chlap ktorý ho vlastní to ignoroval až dokým auto neprestalo íst skoro vobec no a vymenené a skontrolované je momentálne toto: čerpadlo repas,
Štartér po GO (nevládal točit) palivová sústava vyčistená, nový filter, nový spätný ventil na filtry + dočasne priradená pumpička so spätným ventilom priamo pred čerpadlo (z dôvodu 100% odvzdušnenia) RJ skontrolovaná, žhaviče nové, (trysky skontrolované), prepadové hadičky nové,. Ešte jedna taka laická otázka... Je možné, že by sa mohol nejak rozštelovat spodok ked vrch čo sa týka vačka, čerp, a zotrvák su na ryskách? už nemá byť čo zle?. žiadna dalšia ryska nieje?... ja si myslím že to môže byť viac menej už len elektronický problém... či?
Napsal: 10 říj 2011, 19:46
od origoš
Na konkor se rozběhne?
Napsal: 10 říj 2011, 19:57
od Ladas
podívejte se na tu kĺiku!!!!
Napsal: 11 říj 2011, 11:36
od svitko
Ladas píše:podívejte se na tu kĺiku!!!!
No ok. a ešte ma napadlo čo nárazový spínač má ho passat afn? nikde to neviem najst ale airbag svieti stále...
Napsal: 11 říj 2011, 14:59
od picus16
odpoj přívod paliva a skuz ho z flašky

Spodek může být rozhozenej jak píše Ladas.
Napsal: 11 říj 2011, 15:13
od svitko
však v poriadku ... ale jednoznačne aj keby bol rozvod rozhodený tak čerpadlo trysku musí pretlačit... no nepretlačí a pri tom je dobré. o tom nárazovom spínači neviete nič?
Napsal: 11 říj 2011, 16:30
od miraspetrowski
svitko píše:však v poriadku ... ale jednoznačne aj keby bol rozvod rozhodený tak čerpadlo trysku musí pretlačit... no nepretlačí a pri tom je dobré. o tom nárazovom spínači neviete nič?
nárazák asi u sharana s AFN motorem nemám, co zhášecí ventil na čerpadle, ten je elektrický a mnoho lidí vyřěšilo problém s čerpadlem,že vyměnily po všech pokusech tuto stovkovou,ale dost důležitou věc,buď byl spálenej,nebo jen seklej,nebo byla závada na přívodním kabelu,usuzuji z toho,že šlo auto blbě zhášet,proto že s klapkou se i zavře tento ventil,a špatný starty neotevrě jak má a pak to jen bryndá a neudělá tlak,kterej přetlačí péra vstřiků,a poslední co by mohlo tak řídící vtřik-3 válec,víc než ostatní co píšou nepřidám

Napsal: 11 říj 2011, 16:31
od UchoTD
a tú kluku si pozrel ako píše Ladas ?????????
Napsal: 11 říj 2011, 16:58
od svitko
miraspetrowski píše:svitko píše:však v poriadku ... ale jednoznačne aj keby bol rozvod rozhodený tak čerpadlo trysku musí pretlačit... no nepretlačí a pri tom je dobré. o tom nárazovom spínači neviete nič?
nárazák asi u sharana s AFN motorem nemám, co zhášecí ventil na čerpadle, ten je elektrický a mnoho lidí vyřěšilo problém s čerpadlem,že vyměnily po všech pokusech tuto stovkovou,ale dost důležitou věc,buď byl spálenej,nebo jen seklej,nebo byla závada na přívodním kabelu,usuzuji z toho,že šlo auto blbě zhášet,proto že s klapkou se i zavře tento ventil,a špatný starty neotevrě jak má a pak to jen bryndá a neudělá tlak,kterej přetlačí péra vstřiků,a poslední co by mohlo tak řídící vtřik-3 válec,víc než ostatní co píšou nepřidám

Ten ventil cvaká no pri zopnutí klučika ho asi po 5sekundach vypne a ide nan len okolo 0,8V je to normálne? ale skúšali sme aj napriamo z baterky natiahnut nan 12V no nechytí aj tak.. konkrétne aby sme sa chápali máte na mysli: "odpojovací ventil paliva N109" ?? no a tú kluku sme nepozerali pretože čelo je namontované a znovu ho dávať dolu nieje moc príjemne.. ešte sa chcem opýtať že ako zistím či je tá kluka správne ked to rozoberieme pretože všetky rysky nám sedia zároven a v prípade že by sa koleso kluky pootočilo by sa tie rysky snád nikdy nestretli či?