Vybíjení baterie Octavie 1.9 tdi r.v. 2000

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Vybíjení baterie Octavie 1.9 tdi r.v. 2000

Příspěvek od Gója »

Ahoj, mám problém s Octavii 1.9 TDI, vybíjí se baterka, naprázdno po zamknutí auta odebírá 0.81A po vytažení pojistky č.14 proud klesne na 0.07A. Další poznatek je že stěrače fungují trhavě a někdy se zastaví vprostřed okna. Diagnostika hlásí:


Adresa 46: Komfort systém Labely: SVO\1J0-959-799.lbl
Rídící jednotka: 1J0 959 799 AH
Díl: 5H Zentral-SG Komf. 0001
Kódování: 04097
Dílna #: WSC 31480
VCID: 8402976DBE69
Rídící jednotka: 1U4959801B
Díl: 5H Trsteuerger. FS0002F
Rídící jednotka: 1U4959802B
Díl: 5H Trsteuerger. BF0002r
Rídící jednotka: 1U0959811B
Díl: 5H Trsteuerger. HL0002r
Rídící jednotka: 1U0959812B
Díl: 5H Trsteuerger. HR0002r
9 závad nalezeno.
01362 - spinac zadniho vika kufru - zavrit (F124)
29-00 - zkrat na kostru
00953 - casove omezeni vnitrniho osvetleni
25-10 - nedefinovany stav spinace - Sporadická
01330 - centralni ridici jednotka komfortniho systemu (J393)
53-10 - napajeci napeti prilis male - Sporadická
00955 - klic 1
09-10 - meze prizpusobeni prekroceny - Sporadická
01331 - ridici jednotka dveri strana ridice (J386)
53-10 - napajeci napeti prilis male - Sporadická
01332 - ridici jednotka dveri strana spolujezdce (J387)
53-10 - napajeci napeti prilis male - Sporadická
00944 - vytapene vnejsi zrcatko: strana spolujezdce (Z5)
35-00 - -
01333 - ridici jednotka dveri vzadu vlevo (J388)
53-10 - napajeci napeti prilis male - Sporadická
01334 - ridici jednotka dveri vzadu vpravo (J389)
53-10 - napajeci napeti prilis male - Sporadická
Konec -------------------------------------------------------------------

Připadá mě to jako vadná jednotka komfortního systému?
Neměl jste někdo podobný problém?
Předem děkuji za odpověď.
mickeyA6
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 27 kvě 2011, 22:36
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mickeyA6 »

Prijde mi nejjednodušši pučit na škoda šrotu jinou a změřit a zkusit . Ty jednotky sou často darebny .
mickey
Uživatelský avatar
Octavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05 říj 2006, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Octavka »

Mrkni ke vsem dverim na pruchodky, bejva kabelaz potrhana a jednotka nespinka
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gója »

Děkuji za tip zítra se na to mrknu.
mickeyA6
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 27 kvě 2011, 22:36
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mickeyA6 »

Jo jo , to je pravda , nejcasteji leva predni . Tam je to casto nadrbany .
mickey
Uživatelský avatar
Octavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05 říj 2006, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Octavka »

Uz jsem se i setkal kde to slo do zkratu, tak pozor
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od roman »

Zdravím,
jak se pozná, že se řídící jednotka uspala.
Lze diagnostikou VAG/VAS vynutit uspání a tím poznat zda se řj uspala či nikoliv.

Roman
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gója »

Tak jsem se na díval a opravdu ten konfortí systém nespal. Zaměřil jsem se na hlášení

01362 - spinac zadniho vika kufru - zavrit (F124)
29-00 - zkrat na kostru

Oba mikrospínače ve víku kufru jsem prostříkal kontaktním sprejem a ten co je ovládaný klíčem pro odemknutí nebo zamknutí jsem nechal pro jistotu dočasně odpojený. Zatím je vše vpořádku po zamknutí a uplynutí 3 vteřin spadne proud na 0.02A, což si myslím že je vpořádku.Testoval jsem to asi dvacetkrát. Za týden udělám diagnostiku znovu a uvidím jestli to pomohlo. Zatím dík za rady.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“