kodování ABS

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

kodování ABS

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, kamarád si zkoušel u svého Passata vyměnit koužek pod volant a připojil tam jiný. Od té doby je na VAGu chyba 01044-chybné kodování jednotky ABS.
Potřebuji poradit se správným kódem. Auto je Passat 4/2000 (ale starý model), kod motoru AVG (81kW), jednotka ABS/ESP má ve VAGu číslo 8D0 907 389D (objednací číslo na jednotce ABS je 8E0 614 111T). Moc děkuji
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo tak to si užije už si to nepamatuju ale je to malej pakec tuším školila mě A4 1997
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 19:06

Příspěvek od Venca1 »

A převodovku má manuál nebo automat ???
Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 19:06

Příspěvek od Venca1 »

Takže pokud je manuál tak login 9555 pak kódování 4255 ,pak login 40168 dále zákl. nastavení sk.tuším 60 - úhel volantu..

Pokud je automat tak login 9557,kódování 4257 a zbytek je stejný - login 40168.......
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Sory zapoměl jsem, je to manuál. Laďas a Venco díky. P.S kde jsi to schrastil?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Hotovo, přesně podle vašeho návodu, akorát že se nebylo třeba provádět základní nastavení. Všem díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 19:06

Příspěvek od Venca1 »

;)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

no jestli si dobře pamatuji,tak tam je několik možnosti kódování...jaký tam jsou brzdy atd. ne že tam je jen jedno
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já jsem nastavoval snímač tlaku a rozhádalo se mi to celý a naladit je to fakt věc protože se kódování ztratí úplně a musíš jít krok po kroku nejdůležitější je ujet kus s volantem na nule na tom jsem vždy pohořel o nějaký ten stupeň a to se dělalo nějak nakonec.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Tak to mám asi štěstí, zatím o je v pohodě. Jinak to kódováni se taky předtím ztratilo.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

dury2 píše:Tak to mám asi štěstí, zatím o je v pohodě. Jinak to kódováni se taky předtím ztratilo.
kodování se u tohhle auta ztratí vždyky když vyměníš kroužek
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

tak to je pak jasné. :)
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, dneska jsem měnil kroužek kámošovi na B5,5. Kódování se ztratilo, chtěl jsem to nakódovat podle výše uvedeného návodu a nešlo to. Login 9555 je moc krátký (musí být 5-ti ciferný) zkoušel jsem tedy 09555- napsalo to ztráta loginu v důsledku výpadku spojení. Už se s jednotkou ABS vůbec nespojím. zkusím ještě počkat, jestli to špatný login nezablokoval. jaký má být tedy login? Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
zaho
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2010, 17:38

Příspěvek od zaho »

Studuj kamarat: http://de.openobd.org/vw/passat_3b.htm je to po nemecky ale da sa to.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

díky. :D V angličtině by to nebylo? :(
Bo ne, kod moturu a převodovku si přelžím, co ostatní?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“