čau,nevi nekdo jestli se da vymenit rj motoru s číslem038 906 012 ha za jednotku s cislem 038 906 012 h? Obě jsou z 1,9 tdi 66kw. Rozdil je jen v tech písmenech..
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
To se skouselo,jednotka 81kw,nahral se soft ze 66kw,motor naskoci,maka a kdyz chces po par hodkach nastartovat tak to nejde.Odpojis jednotku,zapojis a zas to maka..
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Zkus popsat co vše jste zkoušeli a co se jak chovalo, o něco výš si napsal že jiná jednotka pouze psala chyby a tady že to po nějakym čase nechtělo startovat
Tak od začátku..auto začalo padat do nouzáku na překročení maximálního plnícího tlaku,pak nějaký skrat na relé žhavení a ještě jedna chyba..už nevím jaká.Skoušely se mechanické věci ale všecko bylo na prd. Zabralo až býměna řídící jednotky motoru.Ale ta nebyla pro 66kw ale 81kw.Tak se na ní přehrál soft ze 66kw a auto maká bez padání do nouzáku a pamět je bez chyb. Jenom když auto přez noc stojí tak ráno nejde natočit a na výpisu chyb nic ení..Nemá ani snahu chytit ale stačí vypojit jednotku,hned to vrátím nazpět a zase to maká.
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
To je nějakej bullshit. Při vypnutí klíčku do jednotky nejde štáva, to je jako kdyby si ji odpojil a zase připojil, jediný napětí který do ní jde je přez brzdovej spínač. Nahráli jste tam i eepromku z puvodní?
Tak sem to dneska ráno pro změnu v pohodě natočil...Tak mě to nedalo a ještě jsem ji vyndal a ta menší svorkovnice z těch dvou měla lehce zoxidované piny,skusil jsem to vyčistit tak třeba by to mohlo bejt ono..
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)