Stránka 1 z 1
Octavia 1U 1,9 TDi 66 kW nestartuje
Napsal: 03 lis 2011, 11:13
od bosch
Prosím nemlaťte mne do hlavy

Nenalezl jsem zde vyhovující odpověď .
Začalo to z ničeho nic, večer jsem přijel a od té doby konec.Při startu ani neškrtne, při napojení na Vag nenalezne diagnostika řídící jednotku motoru.
Jedinej výpis chybové hlášky je u přístrojové desky - klíč signál příliš malý.
Je možné, že pokud čtecí cívka je vadná a nedá signál řídící jednotce imo, nelze načíst ani řídící jednotku motoru ?
Co by mohlo být jinou příčinou toho, že auto ani neškrtne ?
Děkuji moc za odpověď.
Napsal: 03 lis 2011, 11:28
od bosch
prosím prosím, nikdo neví ?
Napsal: 03 lis 2011, 11:36
od josef10
asi ti odešla ŘJ motoru.....................
Napsal: 03 lis 2011, 11:41
od bosch
Tak z toho jsem měl strach. Je nějaký způsom, jak se přesvědčit o tom, že je to skutečně tak ?
Napsal: 03 lis 2011, 12:15
od josef10
no jeste bych se podival zda-li nejsou uhnile piny na RJ... nebo privodni draty.... pak jeste zkontroluj rele 109 to napaji RJ motoru... Vetsinou ale RJ jen tak sama odsebe neodejde.... koukni na to rele 109 treba jsou na nem studene spoje a pak je staci proletovat... RJ bych vyloucil uplne az nakonec....
Napsal: 03 lis 2011, 12:22
od bosch
PROSÍM, kde najdu R109?
Napsal: 03 lis 2011, 12:28
od josef10
lehni si pod volant a vlevo je takovy derovany plast.... tak ten demontuj a budes koukat na relatka...
Napsal: 03 lis 2011, 12:36
od LukášV
jj relé 109 - také jsem takhle plašil ..
Kupoval jsem ho ve škodovce - nikdo ho jinak neměl a vyšlo asi na 500,-
Napsal: 03 lis 2011, 12:40
od bosch
Já jsem debil, jo relátka vím. Já myslel že je to nějaký speciální u ŘJ.
Ještě jsem si vzpměl, že na diagnostice bylo CAN-BUS v nouzovém režimu a pod tím sporadický chyby centrálního zamykání který postě před časem přestalo fungovat a já jsem to z nedostatku času neřešil. Děkuji moc za snahu mi poradit. V sobotu na relátko kouknu.
Co je vedení CAN BUS ?
Napsal: 03 lis 2011, 12:45
od josef10
palubni sit neco jako internet...........

Napsal: 03 lis 2011, 12:48
od bosch
a mohlo by ta hláška CAN BUS v nouzovém režimu mít vliv na ten problém , že auto ani neškytne a nejde načíst ŘJ motoru ?
Napsal: 03 lis 2011, 12:56
od josef10
pravdepodobne ten tvuj problem souvisi s R109.... nic nekupuj vytahni rele proletuj spoje a za chvili odjizdis.... je to notoricky znama vec.... bud rad ze mas rotacku... PD motory ty dokazou jinak potrapit a za uplne jiny love.... nic lepsiho nez stara rotacka na svete neni...........

Napsal: 03 lis 2011, 13:42
od jericho-3
Zlatá slova..

Napsal: 03 lis 2011, 13:47
od bosch
Zeptam se jak debil. Proletovat spoje v relátku ?
Napsal: 07 lis 2011, 06:47
od bosch
Tak chlapi.díky moc, problémy jsou vyřešeny.
Nějakou souhrou náhod odešlo opravdu to relátko R109. Po jeho výměně se mi na Vagu ukázala řídící jednotka motoru s tím,
že je zablokována IMOBILIZÉREM.
Nakódoval jsem znovu oba klíče a auto startuje , jezdí a hurá...............
Tak ještě jednou díky za rady.