Stránka 1 z 1

skoda felicia nevyriesitelny problem

Napsal: 06 lis 2011, 00:26
od coudysokol
felda ide 5 min a potom zacne trhat a strati vykon vymazem adaptacne hodnoty a zasa ide 5 min bez problemou jako keby si nemohla ulozit zakladne nastavenie je to 1.3 40 kw

ESTE ZAUJMAVE JE ZE MI VOBEC NEREAGUJE NA ROZDELOVAC MOZEM SNIM HYBAT 2 CM TAM 2 CM NAOPAK ANIC AUTO IDE STALE ROVNAKO A PO 5 MIN KONEC JAK TRAKTOR poradte prosim niektoo vsetko na co si zmyslite som uz vymenil z pojazdnej feldy a nic nepomaha za rady moc dakujem

Re: skoda felicia nevyriesitelny problem

Napsal: 06 lis 2011, 08:17
od slovacek.milos
coudysokol píše:felda ide 5 min a potom zacne trhat a strati vykon vymazem adaptacne hodnoty a zasa ide 5 min bez problemou jako keby si nemohla ulozit zakladne nastavenie je to 1.3 40 kw

ESTE ZAUJMAVE JE ZE MI VOBEC NEREAGUJE NA ROZDELOVAC MOZEM SNIM HYBAT 2 CM TAM 2 CM NAOPAK ANIC AUTO IDE STALE ROVNAKO A PO 5 MIN KONEC JAK TRAKTOR poradte prosim niektoo vsetko na co si zmyslite som uz vymenil z pojazdnej feldy a nic nepomaha za rady moc dakujem
já to mě l už víckrát, příklad felda ráno závada chybí záíkladní nastavení, udělal jsem celý den jezdila ráno stejný problém, po startu houpaly 3OOOotáček no nesmysl, druhá řj motoru a OK

to že hýbeš rozdělovačem anic se neděje je tím že BMM je boš mono motronik a u motroniku řídí předstih řj motoru a nikoliv rozdělovač, rozdělovačem nastavíš jen podivná cukající chod motoru ;) ;)

Napsal: 06 lis 2011, 12:59
od coudysokol
no lenze ja som skusal uz vsetko prehodit z druhej feldy aj riadiacku sice to je 50 kw jednobodovy vstrek ale prehodil som komplet aj immo aj riadiacu jednotku a robilo mi to to istee

Napsal: 06 lis 2011, 13:19
od Ladas
menil si aj palivový filter?

Napsal: 06 lis 2011, 14:51
od slovacek.milos
nebo jed těch pět minut ve dvou a bez filtru, jak auto chcípen tak kámoš startuje aty sedíváš na klapku pokud se poklapce neplazí benzín tak filtr jak ladas, čerpadlo, pookud je ůplně sucho tak i snímač otáček,

Napsal: 06 lis 2011, 17:18
od coudysokol
takze klapka cerpadlo filter vymenene cidla kluky aj 2 kocka rozdelovac riadiaca immo vsetko z pojazdnej feldy ked si dam merane hodnoty tak vsetko je ok az ked to zacne robit tak sa mi zacne menit casovanie zacne skakat az na 20 a vtedy to zacne trhat a potom to zdochne no ja uz neviem co by to mohlo byt . co urcuje ktore cidlo to casovanie.

Napsal: 06 lis 2011, 18:10
od Huml
zkoušel jsi to s odpojenou lambdou?

Napsal: 06 lis 2011, 21:30
od slovacek.milos
palivová soustava se dá vyloučit jen tak že máš před karbecem tlakoměr pokud motorchcípen musí tambýt pořád j edna atm,

to bys měl vyločit tlakoměrem jinak budeš pořád tápat,

lambáda jak ti píše huml dokáže umlčet motor tak při hodnotě O.6 pokudji odpojíš naskočí jedna a motor musí jet




;)

Napsal: 08 lis 2011, 08:57
od coudysokol
anoo teraz som skusal z odpojenuuu lambdu a islo to sice tak tak vo vysichhh otackach ale islo nezdochlo to .takze skusim dat asi novu lambdu hm???

Napsal: 08 lis 2011, 09:39
od Marek77
A hlavně správně nastav ten rozdělovač!!! Jinak může natahovat jiskru a přestane pálit.

Napsal: 08 lis 2011, 12:31
od slovacek.milos
rozdělovač je čtrtá válec na střih, řemenice ryska na bloku čárka,palec musí směřovat na tečku coje na obvodu rozdělovače první válec,

Napsal: 08 lis 2011, 12:36
od Huml
hlavně lambdu správnou, když se dá na BMM z MPI tak to právě takto ochuzuje směs až to chcípne

Napsal: 09 lis 2011, 09:27
od coudysokol
jasne majstri idem na to vcera sa javilo za by to mohlo ist dnes to vsetko poskladam a uvidimeee zatim dikkk