Přesný popis nastavení (kontroly) čerpadla u motoru 1Z

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Werd
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 lis 2011, 20:44
Odpovědi: 0

Přesný popis nastavení (kontroly) čerpadla u motoru 1Z

Příspěvek od Werd »

Už to tady asi 3h celé pročítám vše co se týká předvstriků, ale zjistil jsem, ze tu uplne chybí rozdeleni rad dle typu motoru - jak jsem si všiml postup nastaveni je u kazdeho trochu jiny ...

Mohl by tu nekdo prosim napsat presny postup u motoru 1Z ?

Kde presne a jak povolit cerpadlo - zda otacet celym nebo jen kolem atd...
Jake maji byt na VAGU hodnoty ( idealni )
Zda se se nema VAG nejak jeste nastavit na dany typ motoru atd...
Proste pekne od zacatklu a podrobne s presnym popisem a hodnotami
Naposledy upravil(a) Werd dne 11 lis 2011, 00:20, celkem upraveno 1 x.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

předvstřik se nastavuje u rotaček 1U
Naposledy upravil(a) leguan dne 10 lis 2011, 21:34, celkem upraveno 1 x.
Tiguan 2 2.0 tdi
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

za ty tri hodiny jsi to mohl myt tolikrat mas vis ? je to vnem
jinak povolit tri šroubi na řemenici vztrik.cerpadla NE stred. matku
pootocit hrideli vstrikovaciho cerpadla otacenim hridele cerpadla doprava je pocatek vstriku drive a doleva pozdeji
pak opet kontrola pocatku vstriku motor ,zakladni nastaveni kliknes na start das tdi graf a viberes konretnimodel a musis to mit na modre draze jeste at mas motor ohrati nad 80
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

u motoru 1Z se nehýbe hřídelí, ale celým čerpadlem, pod řemenicí 3 šrouby a jeden pod rozdělovací hlavou
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

codll píše:za ty tri hodiny jsi to mohl myt tolikrat mas vis ? je to vnem
jinak povolit tri šroubi na řemenici vztrik.cerpadla NE stred. matku
pootocit hrideli vstrikovaciho cerpadla otacenim hridele cerpadla doprava je pocatek vstriku drive a doleva pozdeji
pak opet kontrola pocatku vstriku motor ,zakladni nastaveni kliknes na start das tdi graf a viberes konretnimodel a musis to mit na modre draze jeste at mas motor ohrati nad 80
starší motory to maj jak píše huml.1Z,AFN ,AHU :-)
picus jako Píčus
Werd
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 lis 2011, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Werd »

Dekuji :-)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jeste doplnim ze 2 srouby se povolujou pod remenici a ten predni horni od priruby cerpadla. A pro pripad napisu ze pohnutim cerpadla k hlave se predvstrik prida opacne ubere.Ve Vagu nic nastavovat nemusis. Zahrat motor na provozni teplotu,pak TDIgraf ,dostelovat dle grafu :)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Werd
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 lis 2011, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Werd »

mam to ze nafta ma 122C A hybe se me to od 49 do 53 a to uz leze i malinko prez modrou caru je to OK ?
Werd
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 lis 2011, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Werd »

Jde me o to ze to koélisa coz si myslim me nedelalo vykyv byl uplne minimalni ... co s tim ?
Werd
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 lis 2011, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Werd »

Studeny straty OK teple take OK - mam to resit ?
Werd
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 lis 2011, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Werd »

to tu vazne nikdo uz nekolik dni neni ...?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

mne to skace od 40-45, mas to dobre, neries to, a 122 je teplota paliva, asi vo °F, lebo °C v 7 kanaly neprelezu cez 60-70.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“