Přesný popis nastavení (kontroly) čerpadla u motoru 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesný popis nastavení (kontroly) čerpadla u motoru 1Z
Už to tady asi 3h celé pročítám vše co se týká předvstriků, ale zjistil jsem, ze tu uplne chybí rozdeleni rad dle typu motoru - jak jsem si všiml postup nastaveni je u kazdeho trochu jiny ...
Mohl by tu nekdo prosim napsat presny postup u motoru 1Z ?
Kde presne a jak povolit cerpadlo - zda otacet celym nebo jen kolem atd...
Jake maji byt na VAGU hodnoty ( idealni )
Zda se se nema VAG nejak jeste nastavit na dany typ motoru atd...
Proste pekne od zacatklu a podrobne s presnym popisem a hodnotami
Mohl by tu nekdo prosim napsat presny postup u motoru 1Z ?
Kde presne a jak povolit cerpadlo - zda otacet celym nebo jen kolem atd...
Jake maji byt na VAGU hodnoty ( idealni )
Zda se se nema VAG nejak jeste nastavit na dany typ motoru atd...
Proste pekne od zacatklu a podrobne s presnym popisem a hodnotami
Naposledy upravil(a) Werd dne 11 lis 2011, 00:20, celkem upraveno 1 x.
za ty tri hodiny jsi to mohl myt tolikrat mas vis ? je to vnem
jinak povolit tri šroubi na řemenici vztrik.cerpadla NE stred. matku
pootocit hrideli vstrikovaciho cerpadla otacenim hridele cerpadla doprava je pocatek vstriku drive a doleva pozdeji
pak opet kontrola pocatku vstriku motor ,zakladni nastaveni kliknes na start das tdi graf a viberes konretnimodel a musis to mit na modre draze jeste at mas motor ohrati nad 80
jinak povolit tri šroubi na řemenici vztrik.cerpadla NE stred. matku
pootocit hrideli vstrikovaciho cerpadla otacenim hridele cerpadla doprava je pocatek vstriku drive a doleva pozdeji
pak opet kontrola pocatku vstriku motor ,zakladni nastaveni kliknes na start das tdi graf a viberes konretnimodel a musis to mit na modre draze jeste at mas motor ohrati nad 80
starší motory to maj jak píše huml.1Z,AFN ,AHUcodll píše:za ty tri hodiny jsi to mohl myt tolikrat mas vis ? je to vnem
jinak povolit tri šroubi na řemenici vztrik.cerpadla NE stred. matku
pootocit hrideli vstrikovaciho cerpadla otacenim hridele cerpadla doprava je pocatek vstriku drive a doleva pozdeji
pak opet kontrola pocatku vstriku motor ,zakladni nastaveni kliknes na start das tdi graf a viberes konretnimodel a musis to mit na modre draze jeste at mas motor ohrati nad 80

picus jako Píčus
jeste doplnim ze 2 srouby se povolujou pod remenici a ten predni horni od priruby cerpadla. A pro pripad napisu ze pohnutim cerpadla k hlave se predvstrik prida opacne ubere.Ve Vagu nic nastavovat nemusis. Zahrat motor na provozni teplotu,pak TDIgraf ,dostelovat dle grafu 

autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538