denní světla problém-VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

chuckee
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:57

denní světla problém-VYŘEŠENO

Příspěvek od chuckee »

Potřeboval bych poradit ohledňe zapojení. Připojil jsem denní světla na proud(červený kablík za hlavnim světlometem) a kostru na kastlu. Pak je tam ještě jeden káblík a do toho když se dostane proud, tak vyruší denní světla, aby nesvítila. Ten jsem připojil na káblík potkavacího světla(žlutý kablík za hlavním světlometem) Když jsem otočil klíček v zapalování denní světla rozsvítila a při zapnutí potkávaček zhasly, takže vše fungovalo jak má, ale když nastartuju a zapnu potkávačky, tak denní světla nezhasnou a tak divně, rychle poblikávají. Při vyplém motoru jdou správně, při nastartování jdou špatně. Nevíte čím by to mohlo být?
Naposledy upravil(a) chuckee dne 18 lis 2011, 11:40, celkem upraveno 1 x.
octavia II 1.9 77kw r.v2006 BKC, new beetle 1.9 66kw r.v2001 ALH
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

nějak jsem to z tvého popisu nepochopil.každopádně denní svícení se většinou zapojuje takto:červený + po zapnutí klíčku,černý kostra a poslední většinou žlutý na parkovačky.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
chuckee
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:57

Příspěvek od chuckee »

Červený mám na +, černý na kostře, ale ten poslední jsem nedal na parkovačky, ale na potkávačky. Právě problém je ten, že při otočeném klíčku vše funguje jak má, ale při nastartovaném motoru, už ne. Že by to bylo tím, že to je na potkávačkách?
octavia II 1.9 77kw r.v2006 BKC, new beetle 1.9 66kw r.v2001 ALH
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já ten červený napojuju na přívod do spínače spátečky a ostatní jak píše DOLPH (rofl)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

p.s. píše:já ten červený napojuju na přívod do spínače spátečky a ostatní jak píše DOLPH (rofl)
prodenní svícení ti nemaj co svítit parkovačky se svetlama na denní svícení,,barvy ja mám jiné,tak že-černá na -pol,,žlutá na parkovačku,,, bílá na zhášecí ventil na čerpadle,další věc,máš je s automatickým zapínáním?pokud ne může to být ono, musel bys dát relátko
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

na 3 drátech i kdyby nebylo schéma neni co skazit
jednoduše 2 kablíky ti to rozsvítí a jeden po té co don přivedeš plus 12V ti je zhasne-lze vyskoušet na autobaterii
takže jeden je ukostření druhej je napájení po klíčku jak píšu dávám to na přívod od spínače spátečky a třetí by měl napojit na drát od parkovacích světel-jak je rozsvítí diody zhasnou
problém bych viděl v tom že napájení napojil někde u toho hl. světlometu a někde se to tam prostě pere.
ted přemejšlim kde se na světlometu bere napětí po klíčku :?
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
autokutil
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2007, 18:14

Příspěvek od autokutil »

Na nastavovači světel
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

jo-ještě si pamatuju na jeden případ kdy ty světýlka taky nějak blbly a bylo to zbůsobeno tím,že místo parkovaček byly v předu i vzadu ledky....

byl tam nějaký cypatý ovládací modul,který krmil ty světýlka mínusem co prochází přes vlákna žávovek na parkovačkách-což ledky nemají...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli jsi to zapojoval na O2 co máš v podpisu, bliká to, protože světla u O2 jsou řízený pulzně
chuckee
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:57

Příspěvek od chuckee »

jestli jsi to zapojoval na O2 co máš v podpisu, bliká to, protože světla u O2 jsou řízený pulzně - A proč to blika jen při nastartovaném motoru? Při otočeném klíčku a zhaslém motoru to neblika, ale funguje to tak jak má. Je to u O2
octavia II 1.9 77kw r.v2006 BKC, new beetle 1.9 66kw r.v2001 ALH
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

protože při zaplým klíčku jde do žárovek 100%, po nastartování jak začne dobíjet, se upravuje příkon do žárovek, aby nedocházelo ke snižování životnosti, proto to pak začne blikat, až nastane to regulování
kapo1222
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2010, 12:05

Příspěvek od kapo1222 »

Ja to mam napojene takto:
Cierny kostra , cerveny som dal na vypinac svetiel na pin cislo 6. a zlty som nenapajal nikde.
Funkcnost: otocim klucom v zapalovani ledky svietia , Kym startuje auto su zhasnute a ako nahle naskoci tak sa hnet ledky rozsvietia. Ako nahle zapnem parkovac tak tie sa rozsvietia a ledky zhasnu.
Ja to mam takto.
Bora 1.9 TDI 96 kw 2002
chuckee
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:57

Příspěvek od chuckee »

protože při zaplým klíčku jde do žárovek 100%, po nastartování jak začne dobíjet, se upravuje příkon do žárovek, aby nedocházelo ke snižování životnosti, proto to pak začne blikat, až nastane to regulování- Bude to tak, zkoušel jsem to napojit na parkovačky, aji jsem to zkoušel na osvětlení spz a pořád bliká. Nějaky navrh, jak to na tom autě zapojit, aby to fungovalo tak jak má? Přece to nějak musí jít.
octavia II 1.9 77kw r.v2006 BKC, new beetle 1.9 66kw r.v2001 ALH
Uživatelský avatar
romk52
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Odpovědi: 0
Registrován: 28 úno 2010, 17:01
Bydliště: Bratislava, Praha, Kralův Dvůr

Příspěvek od romk52 »

Ja mam denne svetla od philipsu - cerveny plus a cierny minus priamo na baterku a ovladaci od parkovaciek. Krabicka ma vlastnu inteligenciu a rozozna nastartovany motor (dobijanie = vyssie napatie). Nepotrebujem ziadnu informaciu o zapnutom zapalovani.
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

romk52 píše:Ja mam denne svetla od philipsu - cerveny plus a cierny minus priamo na baterku a ovladaci od parkovaciek. Krabicka ma vlastnu inteligenciu a rozozna nastartovany motor (dobijanie = vyssie napatie). Nepotrebujem ziadnu informaciu o zapnutom zapalovani.
A jak jednotka pozná vypnutí motoru? :o
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“