Test EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cobra15
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 02 úno 2011, 17:41
Odpovědi: 0

Test EGR

Příspěvek od cobra15 »

Ahoj,

mám jeden dotaz. Dá se vyzkoušet zda funguje membrána tak že vytvořím podtlak pusou. Nebo k otevření je třeba mnohem větší podtlak?


P.S. Jsem obyčejný běloch a vyjímečnými schopnostmi neoplývám :)
romčo
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 25 úno 2008, 22:15
Odpovědi: 0
Bydliště: PB

Příspěvek od romčo »

Hej,ústami to v pohode potiahneš.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ak mas vag, ide to pekne vyskusat aj vagom.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
cobra15
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 02 úno 2011, 17:41
Odpovědi: 0

EGR

Příspěvek od cobra15 »

Díky..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkoušel jsem test EGR i KTSkou a tam to bylo tak, že motor mírně přidal otáčky a porovnávaly se údaje z váhy vzduchu podle toho jak jednotka otvírala či zavírala egr ventil.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to mi jde i Vagem
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, ide to aj VAGom, zakladne nastavenie kanal 3 ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

A ake mate hodnoty?
Tu je video kde som to robil na nasom 2.7TDI a rozdiel je zevraj ok ked je viac ako 100mg/str medzi otvorevym a zavretym EGR
http://www.youtube.com/watch?v=IT3FErreRPA
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
cobra15
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 02 úno 2011, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od cobra15 »

Vagem jsem to projel s tím základním nastavením a hodnoty pořád stejné. Při zavřeném i otevřeném. Měl jsem ho i venku abych ho vyčistil a zkoušel jsem udělat podtlak a nehýbalo se to. Proto jsem se ptal jestli to jde vyzkoušet pusou. Takže EGR odešel. To by mi ani nevadilo, ale hláška "Emise do dílny" mi už teda vadí :-)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

urgi píše:A ake mate hodnoty?
Tu je video kde som to robil na nasom 2.7TDI a rozdiel je zevraj ok ked je viac ako 100mg/str medzi otvorevym a zavretym EGR
http://www.youtube.com/watch?v=IT3FErreRPA
chcelo by to vediet kolko je tlak turba pri EGR off pri tom teste. Potom ti viem povedat ci je ta hodnota ok.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

ahoj misoVW, ja sa ta chcem tiez opytat ohladom EGR, mam ho zaslepene a v kanaly 3- policko2/pozadovana hodnota je 330mg a v policku 3-aktualna hodnota je 440mg... cize je to mimo toleranciu, je to sposobene tym ze EGR je off alebo je problem niekde inde?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ano, je to tym. Neres to.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

takze dnes mi to nedalo pokoja a vratil som EGR do povodneho stavu s tym ze ho len obmedzi VAGom. v domnejke ze hodnoy 2 a 3 pola budu sediet... to sa vsak nestalo. egr bolo pri merani obmedzene na hodnotu 33768 a na volnobeh som dostal tieto hodnoty, co je v podstate to iste ako pred obmedzenim,/myslel som ze hodnota v3 poli bude zodpovedajuca hodnote v 2 poli/ takze otazka je ako je mozne ze to tak nieje.Obrázek
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
cobra15
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 02 úno 2011, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od cobra15 »

Máš nefungční EGR, mám to to samé. Když se zaloguješ do ECU jako by jsi chtěl omezit EGR tak tam někde najdeš základní nastavení EGR ventilu. To pusť a zvýší ti to otáčky na cca 1400 a bude zavírat a otvírat EGR a uvidíš jestli se to mění. Jestli ne tak odešel EGR nebo se podívej jestli nemáš prasklou podtlakovou hadičku. Pokud máš EGR řízené podtlakem.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

zahada vyriesena.... pri spatnej montazi som zabudol zapojit podtlakovu hadicku... (wallbash) takze diki:)
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“