Snímač jsem samozřejmě vyměnil rozvody skontroloval.. Dál už nevím...
Octavia 2 snímač vačkového hřídele
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 2 snímač vačkového hřídele
Zdravim chlapy přijela mi octávka že ráno blbě starttuje chyby v paměti uloženy dvě "Žhavící svíčka válce 2" a "Snímač polohy vačkového hřídele-Sporadická" Chyby jsem smazal nahodil svíčky auto mezitím vystydlo.. Potom zažhavim start auto se neudrží a ihned chcípá jak kdyby ho brzdil imobilizer.. Pokud přidržim plyn tak ho udržim lehce ohřeju a startuje normálně akorát je tam po startu slyšet lehký zakolísání otáček.. Chyba smazatelná pouze pokud auto neběží pokud běží nebo po startu se mi zobrazí závada 000833-Snímač polohy vačkového hřídele G40..
Snímač jsem samozřejmě vyměnil rozvody skontroloval.. Dál už nevím...
Snímač jsem samozřejmě vyměnil rozvody skontroloval.. Dál už nevím...
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Škoda 120 rv.82
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Tu žhavičku bych vyměnil,jestli byla chyba.U octy normální jev.Jinak pokud jsou rozvody OK-na přípravky ne na rysky!!!Pozor už to tu bylo probíráno.Kontrola kabeláže motoru-bejvá rozlámaná v tom vohybu před baterkou.Už jsem to měnil asi třikrát.Hází to pak všemožný chyby motoru.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Zapoměl sem říct že samozřejmě žhavičky jsou taky nový.. kouknu na ten ohyb..sharik4x4 píše:Tu žhavičku bych vyměnil,jestli byla chyba.U octy normální jev.Jinak pokud jsou rozvody OK-na přípravky ne na rysky!!!Pozor už to tu bylo probíráno.Kontrola kabeláže motoru-bejvá rozlámaná v tom vohybu před baterkou.Už jsem to měnil asi třikrát.Hází to pak všemožný chyby motoru.
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Škoda 120 rv.82
-
pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem tu měl kabeláž,která na pohled vypadala ok ale nebyla.Chce to odpojit od ŘJ,najít podle barvy dva kabely ke snínači,a pak vzít ohmetr a měřit jednotlivě kabely.Většinou staticky vše ok,ale stačí zahejbat svazkem v tom ohybu u startéru a na měřáku to začne lítat a je to jasný.Ty kabely se totiž buď prošoupou o tu tvrdou izolaci,nebo rozlámou uvnitř.Jsou totiž původem jak z číny.Na starých autech jsem to nezažil.U nových modelů asi od 2005 je to bolest cca po 150tkm.Někdy to začne dřív po D+M převodovky,jak se tam s tím hejbe.To zas někdo u VW šetřil,kde neměl. 
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
77KW