Z toho VW piece of shit teploměru by jednomu šlehlo, každopádně ručička se drží na 90°C, hne se maximálně o milimetr směrem dolu. To mě právě zarazilo, protože vím, že 90 na teploměru je v reálu tak 75, takže jsem to připojil a vyrazil.
Nikdy jsem to až takhle dopodrobna nezkoumal, ale zarazilo mě, že za 21 km se mi to vydrápalo maximálně na 82°C a po zastavení, když jsem to nechal klepat na volnoběh, to padlo na 77°C.
Hadice od termostatu bych řekl spíše studená, než vlažná a chladič ledovej. Takže předpokládám, že je vše ok. Spotřeba taky v normě. Akorát mě zarazilo, jak mě zarazila krutá realita toho, jak dlouho se to ohřívá. Ty data z VAGu jsou přece jen o něčem jiném, než budík na palubce
 Čekal bych takovejhle výsledek v zimě v -15°C a ne při teplotách kolem nuly
 Čekal bych takovejhle výsledek v zimě v -15°C a ne při teplotách kolem nuly 


 už jsem to tu i někde viděl, že to řešil někdo jiny.. ale jde to docela dost poznat i na topení.. a to nemá nic společného s termostatem..
 už jsem to tu i někde viděl, že to řešil někdo jiny.. ale jde to docela dost poznat i na topení.. a to nemá nic společného s termostatem..


