Stránka 1 z 2
Ventil LPG - je možno použít ?
Napsal: 04 bře 2006, 21:01
od Romikk
Čauky , jsem tady nový , i když diskusi sleduji již delší dobu a taky mám za sebou už nějaké testy " lukany "......U nás v práci se chystáme na " přestavbu " samo-domo , máme již vymyšlený výměník z chladiče oleje uzavřený v hliníkové nádobě a dnes jsme narazili na ventily . Má někdo zkušenost s použítím elektromagnetického ventilu z LPG ? Myslíte , že by to fungovalo ?
Napsal: 04 bře 2006, 21:25
od Ropák
Mám je tam od září, najeto asi 10tis na olej a zatím bez poruchy.
Napsal: 04 bře 2006, 21:56
od Romikk
Takže to fuguje a průtok vystačí ? Proč to nikdo neprezentuje ?Kolik jich tam máš ?
Napsal: 04 bře 2006, 23:47
od Ropák
Mám je tam čtyři, motor 81kw a jenom při zatížení u posledních 200 otáčkách před červeným polem malinko horší výkon než předtím a jnak stejný. Zapojené to mám takto-
http://img437.imageshack.us/my.php?imag ... 0027ey.jpg
Napsal: 06 bře 2006, 00:03
od JanCI
cez to iste cerpadlo tlacis naftu aj olej?
Napsal: 07 bře 2006, 22:56
od Apfel
na LPG ventily to jezdí úplně stejně jako na ty z toho Peveka. Možná tolik nevydrží,ale určitě svoje odpracujou. A mám to vyzkoušený i ve velkých mrazech..

Napsal: 08 bře 2006, 08:51
od Ropák
Máte snad někdo nějakou zkušenost, že by se stím ventilem z LPG něco při použití na olej stalo? Já jsem to našel jenom u toho Peveka, že se na pohon olejem se nehodí měděné a nosazné materiály, ale nějaký důkaz nebo vysvětlení proč už tam není. Přitom většina nových bagrů má měděné chladiče hydraulického oleje a poůžívají nějaké ekologické oleje vyrobené s rostlinného.
Napsal: 08 bře 2006, 12:15
od Tomas-Oaza
taky jsem to nekde cetl,ze ty ventily na lpg se na to nehodi,kvuli malemu prutoku a hlavne kvuli medi,jestli to nekde najdu tak dam odkaz
Napsal: 08 bře 2006, 22:46
od Apfel
jediný,co se stane,je,že se porouchá ten magnet nebo co tam je v důsledku toho,že to má několik x tisíc sepnutí. Potom to pude do kopru. Ale to budu mít metrový fousy! Já na to jezdil v -8 na 100% a úplně v pohodě!

LPG ventily jsou LEVNY to je pravda
Napsal: 23 bře 2006, 11:10
od no-fosil
Apfel píše:jediný,co se stane,je,že se porouchá ten magnet nebo co tam je v důsledku toho,že to má několik x tisíc sepnutí. Potom to pude do kopru. Ale to budu mít metrový fousy! Já na to jezdil v -8 na 100% a úplně v pohodě!

Taky jsem to zkousel na Citroenu BX, na LPG ventily to sice chvili jezdilo ale po 25tis km se jeden zadrel a u druhyho se za chvili spalila civka. Kamos to zkousel taky do vetsiho turbodieslu a tam zase nestacil prutok takze nedosahl maximalky. Tak jsme to vymenili za ventily SIRAI ktery jsou osvedceny a je na ne zaruka a facha to v pohode.
Kdyz kamos ty LPG ventily rozebral, bylo pry vevnitr videt ze jsou unitr potazeny nejakym nanosem svinstva co se tam usadilo a proto se asi ten jeden zadrel.
Kdo ma casu a penez nazbyt at si experimentuje.. a pak zustane nekde viset na sluzebni ceste nebo na dovoleny to je kazdyho vec jestli mu to za to stoji.
Mimochodem co jsme porovnavali parametry SIRAI a ventilu Pevekoil, tak ty ceske jsou pry jeste do vetsich tlaku (naprilkad common rail) a hlavne naco kupovat od cizaku (ty LPG asi taky sypou nekde v Cine a ani ne v Italii). Do nasech dalsich aut uz pujdou jenom cesky ventily ktery na to jsou delany

mosaz a měd ?
Napsal: 23 bře 2006, 11:39
od no-fosil
Tomas-Oaza píše:taky jsem to nekde cetl,ze ty ventily na lpg se na to nehodi,kvuli malemu prutoku a hlavne kvuli medi,jestli to nekde najdu tak dam odkaz
Nekde tady na tech produktových stránkach k těm českým ventilům se o tom píše
www.pevekoil.net
Re: LPG ventily jsou LEVNY to je pravda
Napsal: 23 bře 2006, 11:44
od lt.kubosh
no-fosil píše:
Kdo ma casu a penez nazbyt at si experimentuje.. a pak zustane nekde viset na sluzebni ceste nebo na dovoleny to je kazdyho vec jestli mu to za to stoji.
To je duvod, proc o oleji vubec nepremejslim. (I ten oser s jeho shanenim mi za ty penize nestoji) Stejny nazor mam na LPG.
Re: LPG ventily jsou LEVNY to je pravda
Napsal: 23 bře 2006, 14:11
od alda164
lt.kubosh píše:no-fosil píše:
To je duvod, proc o oleji vubec nepremejslim. (I ten oser s jeho shanenim mi za ty penize nestoji) Stejny nazor mam na LPG.
No tak to je hodnotny prispevek. Mne za ty penize stoji.
Imho ma LPG ventil tu vyhodu, ze se da i zapnout mechanicky, je na nem packa, kdyby se neco podelalo.Jina vec je, pokud nestaci davat.Pro zrouty to neni.Ja je pouzivam a zatim v poho.Mozna, ze ale taky zmenim nazor.
Napsal: 13 dub 2006, 15:20
od Tkevlar
Zahrnu vas dotazy. Co ty LPG ventily, jeste vam fungují? Mam asi moznost je sehnat vsechny 4 za 800,-. Tak o tom premyslim.
Jeste jsem tu cetl neco o tom, ze jen peveko ventily vyrzi system common-rail. Ja teda nevim jak je to tam delany, ale stejnak tam musi byt nejake vstrikovaci cerpadlo, a pred nim nebude takovy tlak. Proste jako normal D, TD. To je jen dotaz.
Napsal: 14 dub 2006, 09:03
od alda164
Tkevlar píše:Zahrnu vas dotazy. Co ty LPG ventily, jeste vam fungují? Mam asi moznost je sehnat vsechny 4 za 800,-. Tak o tom premyslim.
Jeste jsem tu cetl neco o tom, ze jen peveko ventily vyrzi system common-rail. Ja teda nevim jak je to tam delany, ale stejnak tam musi byt nejake vstrikovaci cerpadlo, a pred nim nebude takovy tlak. Proste jako normal D, TD. To je jen dotaz.
Ja je tam mam asi dva mesice a zatim pohoda, se mi zda, ze se na nich nema co pokazit, je to velice jednoduche zarizeni , a navic si myslim, ze zadreni hrozi spis u benzinu, ke kteremu jsou primarne urceny, nez kdyz tim honim naftu a olej.A moznost mechanickyho ovladani taky neni k zahozeni.