Stránka 1 z 2

Ventil LPG - je možno použít ?

Napsal: 04 bře 2006, 21:01
od Romikk
Čauky , jsem tady nový , i když diskusi sleduji již delší dobu a taky mám za sebou už nějaké testy " lukany "......U nás v práci se chystáme na " přestavbu " samo-domo , máme již vymyšlený výměník z chladiče oleje uzavřený v hliníkové nádobě a dnes jsme narazili na ventily . Má někdo zkušenost s použítím elektromagnetického ventilu z LPG ? Myslíte , že by to fungovalo ?

Napsal: 04 bře 2006, 21:25
od Ropák
Mám je tam od září, najeto asi 10tis na olej a zatím bez poruchy.

Napsal: 04 bře 2006, 21:56
od Romikk
Takže to fuguje a průtok vystačí ? Proč to nikdo neprezentuje ?Kolik jich tam máš ?

Napsal: 04 bře 2006, 23:47
od Ropák
Mám je tam čtyři, motor 81kw a jenom při zatížení u posledních 200 otáčkách před červeným polem malinko horší výkon než předtím a jnak stejný. Zapojené to mám takto- http://img437.imageshack.us/my.php?imag ... 0027ey.jpg

Napsal: 06 bře 2006, 00:03
od JanCI
cez to iste cerpadlo tlacis naftu aj olej?

Napsal: 07 bře 2006, 22:56
od Apfel
na LPG ventily to jezdí úplně stejně jako na ty z toho Peveka. Možná tolik nevydrží,ale určitě svoje odpracujou. A mám to vyzkoušený i ve velkých mrazech.. ;)

Napsal: 08 bře 2006, 08:51
od Ropák
Máte snad někdo nějakou zkušenost, že by se stím ventilem z LPG něco při použití na olej stalo? Já jsem to našel jenom u toho Peveka, že se na pohon olejem se nehodí měděné a nosazné materiály, ale nějaký důkaz nebo vysvětlení proč už tam není. Přitom většina nových bagrů má měděné chladiče hydraulického oleje a poůžívají nějaké ekologické oleje vyrobené s rostlinného.

Napsal: 08 bře 2006, 12:15
od Tomas-Oaza
taky jsem to nekde cetl,ze ty ventily na lpg se na to nehodi,kvuli malemu prutoku a hlavne kvuli medi,jestli to nekde najdu tak dam odkaz

Napsal: 08 bře 2006, 22:46
od Apfel
jediný,co se stane,je,že se porouchá ten magnet nebo co tam je v důsledku toho,že to má několik x tisíc sepnutí. Potom to pude do kopru. Ale to budu mít metrový fousy! Já na to jezdil v -8 na 100% a úplně v pohodě! (noteeth)

LPG ventily jsou LEVNY to je pravda

Napsal: 23 bře 2006, 11:10
od no-fosil
Apfel píše:jediný,co se stane,je,že se porouchá ten magnet nebo co tam je v důsledku toho,že to má několik x tisíc sepnutí. Potom to pude do kopru. Ale to budu mít metrový fousy! Já na to jezdil v -8 na 100% a úplně v pohodě! (noteeth)
Taky jsem to zkousel na Citroenu BX, na LPG ventily to sice chvili jezdilo ale po 25tis km se jeden zadrel a u druhyho se za chvili spalila civka. Kamos to zkousel taky do vetsiho turbodieslu a tam zase nestacil prutok takze nedosahl maximalky. Tak jsme to vymenili za ventily SIRAI ktery jsou osvedceny a je na ne zaruka a facha to v pohode.
Kdyz kamos ty LPG ventily rozebral, bylo pry vevnitr videt ze jsou unitr potazeny nejakym nanosem svinstva co se tam usadilo a proto se asi ten jeden zadrel.
Kdo ma casu a penez nazbyt at si experimentuje.. a pak zustane nekde viset na sluzebni ceste nebo na dovoleny to je kazdyho vec jestli mu to za to stoji.
Mimochodem co jsme porovnavali parametry SIRAI a ventilu Pevekoil, tak ty ceske jsou pry jeste do vetsich tlaku (naprilkad common rail) a hlavne naco kupovat od cizaku (ty LPG asi taky sypou nekde v Cine a ani ne v Italii). Do nasech dalsich aut uz pujdou jenom cesky ventily ktery na to jsou delany (LOL)

mosaz a měd ?

Napsal: 23 bře 2006, 11:39
od no-fosil
Tomas-Oaza píše:taky jsem to nekde cetl,ze ty ventily na lpg se na to nehodi,kvuli malemu prutoku a hlavne kvuli medi,jestli to nekde najdu tak dam odkaz
Nekde tady na tech produktových stránkach k těm českým ventilům se o tom píše
www.pevekoil.net

Re: LPG ventily jsou LEVNY to je pravda

Napsal: 23 bře 2006, 11:44
od lt.kubosh
no-fosil píše: Kdo ma casu a penez nazbyt at si experimentuje.. a pak zustane nekde viset na sluzebni ceste nebo na dovoleny to je kazdyho vec jestli mu to za to stoji.
To je duvod, proc o oleji vubec nepremejslim. (I ten oser s jeho shanenim mi za ty penize nestoji) Stejny nazor mam na LPG.

Re: LPG ventily jsou LEVNY to je pravda

Napsal: 23 bře 2006, 14:11
od alda164
lt.kubosh píše:
no-fosil píše: To je duvod, proc o oleji vubec nepremejslim. (I ten oser s jeho shanenim mi za ty penize nestoji) Stejny nazor mam na LPG.
No tak to je hodnotny prispevek. Mne za ty penize stoji.:)

Imho ma LPG ventil tu vyhodu, ze se da i zapnout mechanicky, je na nem packa, kdyby se neco podelalo.Jina vec je, pokud nestaci davat.Pro zrouty to neni.Ja je pouzivam a zatim v poho.Mozna, ze ale taky zmenim nazor.

Napsal: 13 dub 2006, 15:20
od Tkevlar
Zahrnu vas dotazy. Co ty LPG ventily, jeste vam fungují? Mam asi moznost je sehnat vsechny 4 za 800,-. Tak o tom premyslim.
Jeste jsem tu cetl neco o tom, ze jen peveko ventily vyrzi system common-rail. Ja teda nevim jak je to tam delany, ale stejnak tam musi byt nejake vstrikovaci cerpadlo, a pred nim nebude takovy tlak. Proste jako normal D, TD. To je jen dotaz.

Napsal: 14 dub 2006, 09:03
od alda164
Tkevlar píše:Zahrnu vas dotazy. Co ty LPG ventily, jeste vam fungují? Mam asi moznost je sehnat vsechny 4 za 800,-. Tak o tom premyslim.
Jeste jsem tu cetl neco o tom, ze jen peveko ventily vyrzi system common-rail. Ja teda nevim jak je to tam delany, ale stejnak tam musi byt nejake vstrikovaci cerpadlo, a pred nim nebude takovy tlak. Proste jako normal D, TD. To je jen dotaz.
Ja je tam mam asi dva mesice a zatim pohoda, se mi zda, ze se na nich nema co pokazit, je to velice jednoduche zarizeni , a navic si myslim, ze zadreni hrozi spis u benzinu, ke kteremu jsou primarne urceny, nez kdyz tim honim naftu a olej.A moznost mechanickyho ovladani taky neni k zahozeni.