Stránka 1 z 6

Vyplatí se pneuservis?

Napsal: 17 lis 2011, 16:37
od Honza M
Ahoj, vyplatí se pneuservis když člověk neprodává pneu,ale chtěl by hlavně přezouvat?

Napsal: 17 lis 2011, 17:04
od skodik
to tě má uživit nebo chceš být do 30ti milionářem? Buď to to chceš dělat nebo ne....pokud chceš začít podnikat a nemáš nic a musíš to vše koupit tak si sám jednoduchou matematikou spočítáš kolik toho musíš přezout aby jsi zaplatil nářadí,prostory atd.....tot asi ak v kosce

Napsal: 17 lis 2011, 17:16
od Honza M
skodik píše:to tě má uživit nebo chceš být do 30ti milionářem? Buď to to chceš dělat nebo ne....pokud chceš začít podnikat a nemáš nic a musíš to vše koupit tak si sám jednoduchou matematikou spočítáš kolik toho musíš přezout aby jsi zaplatil nářadí,prostory atd.....tot asi ak v kosce
To ne, mam autodílnu a uvažuji ještě o přezouvání. Jde pouze o zouvačku a vyvažovačku.

Napsal: 17 lis 2011, 17:31
od este
každopádně se vyplatí :) když uděláš dobrou cenu tak máš vybavení do měsíce zpátky když se daří...

Napsal: 17 lis 2011, 18:01
od sliva1
za kolik se dá to vybavení pořídit? starší zouvačka a vyvažovačka?

Napsal: 17 lis 2011, 18:59
od Honza M
este píše:každopádně se vyplatí :) když uděláš dobrou cenu tak máš vybavení do měsíce zpátky když se daří...
Díky za názor. Také si myslím že se vyplatí, ale smysl to má možná až na jaře.

Napsal: 17 lis 2011, 19:01
od jericho-3
Pneuservis je lepší kšeft než normální dílna..Můžeš být v boudě, téměř žádná zodpovědnost, po chvilce zaučení to může dělat i opice a unaví tě jen zvednutí kola do mašiny a na auto, jinak jen čumíš...Většina bývalých šmelinářů, dovozců aut a stáčečů skončila u gum..protože živit se opravou aut není nic přitažlivého, protože guma maximálně ujde, ale motor musí fungovat pořád..Kdo děláte gumy a není to tak jak říkám , nenadávejte mi...Ale S klasickým servisem se to nedá srovnat.. :)

Napsal: 17 lis 2011, 19:11
od Honza M
jericho-3 píše:Pneuservis je lepší kšeft než normální dílna..Můžeš být v boudě, téměř žádná zodpovědnost, po chvilce zaučení to může dělat i opice a unaví tě jen zvednutí kola do mašiny a na auto, jinak jen čumíš...Většina bývalých šmelinářů, dovozců aut a stáčečů skončila u gum..protože živit se opravou aut není nic přitažlivého, protože guma maximálně ujde, ale motor musí fungovat pořád..Kdo děláte gumy a není to tak jak říkám , nenadávejte mi...Ale S klasickým servisem se to nedá srovnat.. :)
To máš pravdu, lepší než dělat rozvody a sundavat hlavy.

Napsal: 17 lis 2011, 19:19
od Tomas.cz
To bych řekl, zejména když se dělaj rozvody na TDi za 1000kč+ daň.

Napsal: 17 lis 2011, 21:35
od mirda15
jericho-3 píše:Pneuservis je lepší kšeft než normální dílna..Můžeš být v boudě, téměř žádná zodpovědnost, po chvilce zaučení to může dělat i opice a unaví tě jen zvednutí kola do mašiny a na auto, jinak jen čumíš...Většina bývalých šmelinářů, dovozců aut a stáčečů skončila u gum..protože živit se opravou aut není nic přitažlivého, protože guma maximálně ujde, ale motor musí fungovat pořád..Kdo děláte gumy a není to tak jak říkám , nenadávejte mi...Ale S klasickým servisem se to nedá srovnat.. :)
Dělals někdy 21" kola v nízkoprofilu? Labužnická práce. Když uděláš 14 i 16 aut denně, tak jdeš domů seřezanej jako pes, to zaručuju. :)

Napsal: 17 lis 2011, 22:02
od marena tdi
mame autoservis.doba nas donutila mit i pneuservis.proc nosit penize nekde jinde kdyz muzou zustat u nas.proto jsme zainvestovali.jen nesnasim stare veci tak ze se kupovalo vsechno nove,ale zadna china .novy vykony kompresor,zouvacka a vyvazovacka.frezy ,zavazi ,pripravky.co zvedak?kdyz si to sectes pekna suma s toho vyleze.
u nas ve meste je tak cca 20 pneuservisu.to mas videt jaky je tady boj o zakaznika.borci tu prezouvaji auto za 400 kč.to je vysmech k hodnote prace.
nekde vyse jsem cetl ze to muze delat po zauceni i opice.taky to tak vidim ale realita je jina.to co kolikrat vidavam je katastrofa.mam pocit ze to dela nejake nezkusene hovado.
pak se v tom asi odrazi ta cena.za malo penez malo muziky (asi).
dneska kazdy chodi chytry s internetu .maji prehled o cenach.tak ze nejake brutalni vydelky s pneumatik necekej.
nemluve o likvidaci starych pneu.
tak ze pokud mas zakazniky kterym spravujes auta a pri jednom ti jeste nechaji penize za pneuservis tak do toho jdi.je treba investovat do rozsirovani sluzeb. :)

Napsal: 17 lis 2011, 22:09
od dhfool
No ale ty prachy potom! (rofl)

Pneuservis je takový mechanikův důchod... když už nemá fištróna na opravy aut (co si budem vykládat, taková hlava na pass 4motion PD 2.0tdi s DPF... bléé) tak hledá něco, co zvládne. Popravdě, taky už přemýšlím čím se živit za 20 let, protože po večerech študovat v manuálech a připravovat se na to, co budu zítra dělat, mě už krapet záčíná unavovat.

Napsal: 17 lis 2011, 22:17
od bombastiq
mirda15 píše:
jericho-3 píše:Pneuservis je lepší kšeft než normální dílna..Můžeš být v boudě, téměř žádná zodpovědnost, po chvilce zaučení to může dělat i opice a unaví tě jen zvednutí kola do mašiny a na auto, jinak jen čumíš...Většina bývalých šmelinářů, dovozců aut a stáčečů skončila u gum..protože živit se opravou aut není nic přitažlivého, protože guma maximálně ujde, ale motor musí fungovat pořád..Kdo děláte gumy a není to tak jak říkám , nenadávejte mi...Ale S klasickým servisem se to nedá srovnat.. :)
Dělals někdy 21" kola v nízkoprofilu? Labužnická práce. Když uděláš 14 i 16 aut denně, tak jdeš domů seřezanej jako pes, to zaručuju. :)
stačí i felda disk , 25 aut za den (s myčkou ) seřezanej jak pes , nejvíc co sem zažil tak
205 na 10" disk , jistil to acetylen ze švajcu , vim svoje ;)

pokud chceš pneuservis pro "všechny" tak je to kurevsky vydřený
pokud jenom pro stálou klientelu tak celkem v pohodě počítej s tim že největší nával je s prvním sněhem , pak hnedka na jaře jak je týden hezky , v mezi období děláš více méně defekty hlavně když začne roztávat sníh a před prázdninama nový kola + motorkáři ale ti spíš začnou v půlce prázdnin

Napsal: 18 lis 2011, 00:36
od jericho-3
Všechno má svoje, a je to jak píše dhfool, najednou člověk začíná zjištovat, že mu praská zápěstí, bolí ho nesnesitelně v zádech, než tu zkurvenou hlavu odpojí , pak strach při nandavání , aby mu neklepla o hranu..atd,atd. Pak jede za mechánem, který přešel na gumy, který než vypiješ kafe, má obuté auto, skásne 600kč a ještě se mu zákazníci klaní i když se k nim chová jako kdysi v soc. servisu..V 16.00 už tam dávno není, když je méně práce, vymění i destičky, popř. výfuk..Je v tom trochu i závist, ale každého to nenaplňuje, i když až to opravdu nepůjde, kdoví.. :)

Napsal: 18 lis 2011, 09:08
od yirka
pokud bydlíš ve větším městě, tak se uživíš, pokud ne a ještě nebudeš ve svým a budeš platit nájem tak spláčeš nad vejdělkem, podívej se na bazos.cz sekce vybavení provozoven, najdeš tam kompletní vybavení do pneuservisu, nedomnívám se, že to majitelé prodávají i přesto, že jim gumařina vynášela, než si vybuduješ klientelu tak uběhne pětiletka, než najdeš velkoobchod kterej ti dá takovou marži že budeš levnější než na netu je také problém, my jsme museli dílnu rozšířit abychom mohli dělat i ostatní mechanické a karosářské práce, když se přezouvá tak je to byznys ale to je celkem tak 4 měsíce, ale je to fakt o velikosti města a o přístupu k zákazníkovi aby se vrátil a pokud ti někdo řekne že to nejni dřina a že to může dělat cvičená opice, tak to odpovídá jeho IQ houpacího koně