Brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Brzdy

Příspěvek od cin »

Ahoj chlapi, mam problem ze pri brzdeni se mi chveje celkem dost volant, do pedalu to nedela nic, nechal jsem pretocit kotouce - chvilku to da pokoj, ale po cca 2000-3000 km to zacne znovu, kotouce mam TRV a ATE ale zadny vliv to nema, obje uz jsem nechal 2x pretocit ale bezvysledne. V svete motru jsem cetl ze to delaji vule v podvozku ale nevim, puky mam novy TT, a na ramenach vymeneny takovy ty jakoby kulaky na konci ramena, loziska stary 2 roky najeto asi35000km, naboje puvodni, muzete mi poradit kde je chyba, diky za rady a postrehy :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kotouče na hovno dej ate nebo origa
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

křivé náboje,dej nové + nové kotouče a máš klid , ty nábojky se křiví
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
chuckee
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 31 pro 2010, 10:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od chuckee »

Zajeď si na STK, prohybou ti nápravu, zjístí vůle a změří ovalitu kotouču. Podle mě jsou to kotouče
octavia II 1.9 77kw r.v2006 BKC, new beetle 1.9 66kw r.v2001 ALH
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Když to dvakrát nechal stahovat tak je křivý náboj to da rozum,kotouč si vyšmatle svůj směr podle náboje a pak to třepe. Už několikrát ověřené
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

naboje, vlastna skusenost!
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

spatny druh-material brzdove desticky....
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Prosim tě ja měl ty nej Ate a třepaly jak bestie a Brembo to samé,jak dáš na křivý náboj jakekoliv kotouče budou vždy třepat .
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyby byl křivej náboj tak to klepe od začátku ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ttommirs
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 kvě 2011, 16:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od ttommirs »

Změř házivost náboje, max. tolerance je +0.02 a pak změř házivost kotouče tam je max. tolerance +- 0.05.
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

To je blbost , že to bude třepat od začátku. Ja tak dojebal 3 sady kotouču a vždy to začalo třepat jak bylo najeto kolem 2tis/km. Po výměně absolutní klid
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5061
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Máš spravný ET disků nebo nemáš podložky pod kolama-větší rozchod než má být?To je jeden z důvodů na jetém dobrém podvozku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

no ET presne nevim, ale mam kola original LaK, a podlozky tam mam ale jen 10 mm tlusty, tak nevim , uz je tam mam dele a predtim mi to nedelalo - az ted tak posledni rok a taky po vymene kotoucu predtim jsem tam mel original jeste z Rakouska, pak jsem dal TRW a zacalo se to srat a ani tolik vychvalovany ATE mi nepomohly :x
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
radekandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 29 črc 2010, 17:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od radekandy »

Jsou to na 100% náboje. Kamarád měl podobný problém, vždy mu nějakej chytrák v servisu poradil nové kotouče a desky, namastil si na něm kapsu, a po měsíci byl zpátky tam co prve. Tak pak ty keci o nápravě atd, všechno se dalo nové, včetně opět nových ktoučů a desek a po měsíci opět to samé. Pak jsem mu dával spojkovku na Tranďáka, tak se svěřil že by potřeboval další kotouče. Tak jsem se ptal, jestli mu ty umělcí když mu měnili kotouče změřili házivost náboje, a že prý ne. Tak jsme to hodili na zdviž kámošovi do servisu, změřila se házivost a pravý náboj byl v hajzlu. Takže se dal nový jeden náboj Ruville, kotouče a desky CIFAM (žádný zkurveně předražený a rádoby dobrý ATE) a má svatej pokoj. Ale díky buď vychcanosti nebo neznalosti rádoby odborníků ho to stálo 3 sady koroučů a destiček a komplet přední nápravu, takže si předchozí servis pěkně nahrabal, ale může si být jistý že naposled!!!
AUDI A4 B8 3.0TDI
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

a cim to je , ze ty naboje zacnou hazet, nebo proc se tak deje? :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“