
Brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Brzdy
Ahoj chlapi, mam problem ze pri brzdeni se mi chveje celkem dost volant, do pedalu to nedela nic, nechal jsem pretocit kotouce - chvilku to da pokoj, ale po cca 2000-3000 km to zacne znovu, kotouce mam TRV a ATE ale zadny vliv to nema, obje uz jsem nechal 2x pretocit ale bezvysledne. V svete motru jsem cetl ze to delaji vule v podvozku ale nevim, puky mam novy TT, a na ramenach vymeneny takovy ty jakoby kulaky na konci ramena, loziska stary 2 roky najeto asi35000km, naboje puvodni, muzete mi poradit kde je chyba, diky za rady a postrehy 

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
no ET presne nevim, ale mam kola original LaK, a podlozky tam mam ale jen 10 mm tlusty, tak nevim , uz je tam mam dele a predtim mi to nedelalo - az ted tak posledni rok a taky po vymene kotoucu predtim jsem tam mel original jeste z Rakouska, pak jsem dal TRW a zacalo se to srat a ani tolik vychvalovany ATE mi nepomohly 

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jsou to na 100% náboje. Kamarád měl podobný problém, vždy mu nějakej chytrák v servisu poradil nové kotouče a desky, namastil si na něm kapsu, a po měsíci byl zpátky tam co prve. Tak pak ty keci o nápravě atd, všechno se dalo nové, včetně opět nových ktoučů a desek a po měsíci opět to samé. Pak jsem mu dával spojkovku na Tranďáka, tak se svěřil že by potřeboval další kotouče. Tak jsem se ptal, jestli mu ty umělcí když mu měnili kotouče změřili házivost náboje, a že prý ne. Tak jsme to hodili na zdviž kámošovi do servisu, změřila se házivost a pravý náboj byl v hajzlu. Takže se dal nový jeden náboj Ruville, kotouče a desky CIFAM (žádný zkurveně předražený a rádoby dobrý ATE) a má svatej pokoj. Ale díky buď vychcanosti nebo neznalosti rádoby odborníků ho to stálo 3 sady koroučů a destiček a komplet přední nápravu, takže si předchozí servis pěkně nahrabal, ale může si být jistý že naposled!!!
AUDI A4 B8 3.0TDI