Netáhne ,nejde za plynem ,nemá výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Netáhne ,nejde za plynem ,nemá výkon
Zdravím tohle skvělé forum.
Potřebuji radu s mým autem .
VW Golf III 1,9TDi 66kW, motor 1Z .
Chová se tak, že sice nastartuje vždy, jede, ale nejde do výkonu - nejde za plynem , přidává pomalu na rychlosti (hrabání nepřichází vubec v úvahu-ne,že bych to chtěl dělat,ale tak je zpočátku slabý výkon)
Na 110 km/h začne omezovat a při větším plynu jede ještě pomaleji.
Diagnostika píše - motor-O závad - opakovaně v různých servisech měřeno.
Vyměněno čerpadlo,turbo, vstřiky,váha vzduchu,filtr vzduchu,paliva - nic nepomohlo.Vyčištěná nádrž, sací potrubí bez vad.Rozvody nastaveny 100% dobře - dělány před 4000km.
Motor startuje i při -25 na poprvé(minulý rok) ,tlaky bezvadné.Co Vás ještě napadá? Nebo lépe- najde se někdo, kdo by byl ochotný a mohl zkusit tento VW opravit?
Byl jsem zvyklý na VW 1,6GTD motor JR - ten jezdil mnohem živěji a levněji.
Děkuji za odpovědi.
Potřebuji radu s mým autem .
VW Golf III 1,9TDi 66kW, motor 1Z .
Chová se tak, že sice nastartuje vždy, jede, ale nejde do výkonu - nejde za plynem , přidává pomalu na rychlosti (hrabání nepřichází vubec v úvahu-ne,že bych to chtěl dělat,ale tak je zpočátku slabý výkon)
Na 110 km/h začne omezovat a při větším plynu jede ještě pomaleji.
Diagnostika píše - motor-O závad - opakovaně v různých servisech měřeno.
Vyměněno čerpadlo,turbo, vstřiky,váha vzduchu,filtr vzduchu,paliva - nic nepomohlo.Vyčištěná nádrž, sací potrubí bez vad.Rozvody nastaveny 100% dobře - dělány před 4000km.
Motor startuje i při -25 na poprvé(minulý rok) ,tlaky bezvadné.Co Vás ještě napadá? Nebo lépe- najde se někdo, kdo by byl ochotný a mohl zkusit tento VW opravit?
Byl jsem zvyklý na VW 1,6GTD motor JR - ten jezdil mnohem živěji a levněji.
Děkuji za odpovědi.
VW GOLF 3 1,9TDI 66kW 1Z
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 724
- Registrován: 09 dub 2010, 22:27
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Podobny problem riešim aj ja. Minule som šiel..uberam pridavam uberam pridavam..potom niečo cuklo...a auto išlo ako s praku....fpohode šlapalo 160km/h....a druhy deň išlo tiež pekne za plynom...včera sa mu už nechcelo. Buď to robi podtlak,banka alebo N75....jedine čo môžme skusiť..nalogovať 

VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

U 1Z si nemyslím, že by to byla baňka nebo N75.Johny_RS píše:Podobny problem riešim aj ja. Minule som šiel..uberam pridavam uberam pridavam..potom niečo cuklo...a auto išlo ako s praku....fpohode šlapalo 160km/h....a druhy deň išlo tiež pekne za plynom...včera sa mu už nechcelo. Buď to robi podtlak,banka alebo N75....jedine čo môžme skusiť..nalogovať
1Z má obtok, který se otvírá až stoupne tlak nad určitou hodnotu.(je to spíše ochrana turba proti přetočení) Do té doby je uzavřen. Leda že by se klapka sekla a zůstala v otevřené poloze. Což si nemyslím.
Teda alespoň dle mého názoru
Golf III 1.9 1Z
tak popisem podobny problem alebo zistenie na mojom aute taktiez som to spozoroval ako klesli teploty
auto: seat leon 1,9TDI 110kW ARL
rano auto nastartujem bez problemov necham ho bezat aspon chvilu a vyrazim tak zo zaciatku necitit ze tlaci turbo ako keby este nebolo dostatocne nafuknute a roztocene
do otacok ide bezproblemov ale rozbeh auta je pomalsi, po prejdeni nejakej vzdialenosti cca 200m uz turbo citit ze tlaci a auto perfektne zakceleruje a problem je prec?
tak poradte cim to je? (zeby odchadzalo turbo alebo su zatuhnute lopatky)
auto: seat leon 1,9TDI 110kW ARL
rano auto nastartujem bez problemov necham ho bezat aspon chvilu a vyrazim tak zo zaciatku necitit ze tlaci turbo ako keby este nebolo dostatocne nafuknute a roztocene
do otacok ide bezproblemov ale rozbeh auta je pomalsi, po prejdeni nejakej vzdialenosti cca 200m uz turbo citit ze tlaci a auto perfektne zakceleruje a problem je prec?
tak poradte cim to je? (zeby odchadzalo turbo alebo su zatuhnute lopatky)
EGR ventil měněný před rokem, N75 nevím, co je, ale jedná-li se o ten přepouštěcí ventil na podběhu - pod filtrem paliva, tak taky nový (asi 3 měsíce, originál). Na turbu je přetlakový ventil, ale ten chodí tam i zpět docela volně - nebylo třeba rozhýbávat.
U mne to jak z praku nejelo ještě nikdy, od toho, co jsem to koupil.Vždy, když se svezu v G2 GTD, jsem na sebe naštvaný, že jsem tu G3 koupil. Prý ta G3 bude jezdit ještě lepší ,1Z prý nejlépe povedený motor,prý tyto auta lítají (místo jezdí) ...a prd, vše je jinak...
Přesvědčí mne někdo o opaku?
Na diagnostikách to bylo, jezdil jsem s mechanikem a s napojeným PC, jenom konstatoval, že to ,, nejede už od spodu a že všechny parametry jsou OK, a v tolerancích.Jen tlak turba není tak, jak má být, ale ani nemůže být, protože to běží na 30% výkonu-nemá prý co turbovat.,,
Proč ale - kde je příčina - krčil jen rameny.
Má někdo nějaký nápad?
U mne to jak z praku nejelo ještě nikdy, od toho, co jsem to koupil.Vždy, když se svezu v G2 GTD, jsem na sebe naštvaný, že jsem tu G3 koupil. Prý ta G3 bude jezdit ještě lepší ,1Z prý nejlépe povedený motor,prý tyto auta lítají (místo jezdí) ...a prd, vše je jinak...
Přesvědčí mne někdo o opaku?
Na diagnostikách to bylo, jezdil jsem s mechanikem a s napojeným PC, jenom konstatoval, že to ,, nejede už od spodu a že všechny parametry jsou OK, a v tolerancích.Jen tlak turba není tak, jak má být, ale ani nemůže být, protože to běží na 30% výkonu-nemá prý co turbovat.,,
Proč ale - kde je příčina - krčil jen rameny.
Má někdo nějaký nápad?
VW GOLF 3 1,9TDI 66kW 1Z
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 říj 2009, 18:27
- Bydliště: Stara Lubovna SK
Odpovědi: 0
mne to robi to iste... neviem si rady auto nejde za planom az ked mu dam podlahu a nad 2100ot/min az vtedy sa zacne nieco diat...Johny_RS píše:Podobny problem riešim aj ja. Minule som šiel..uberam pridavam uberam pridavam..potom niečo cuklo...a auto išlo ako s praku....fpohode šlapalo 160km/h....a druhy deň išlo tiež pekne za plynom...včera sa mu už nechcelo. Buď to robi podtlak,banka alebo N75....jedine čo môžme skusiť..nalogovať

rj jsem zkoušel zapujčenou ze servisu - protože nemám možnost překodování imobilizeru. Auto jelo mnohem lépe - ale byla prý načipovaná na 100k , takže jsem objektivně nic nezjistil.
Ta jednotka, co je v mém autě je číslem prý díl Seat , ale z motoru 1Z.Prý by to nemuselo vadit.??Mám tam mít prý s označením GG a je tam myslím AF.
Ta jednotka, co je v mém autě je číslem prý díl Seat , ale z motoru 1Z.Prý by to nemuselo vadit.??Mám tam mít prý s označením GG a je tam myslím AF.
VW GOLF 3 1,9TDI 66kW 1Z
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 724
- Registrován: 09 dub 2010, 22:27
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
V pondelok idem laborovať.Lebo to nie je možne.Jazdil som na inych 66kW a ide jak z praku.Aj teraz som to pocitil,proste postupne som pridaval a išlo pekne za plynom dva dni išlo a zrazu..proste plyn na podlahe a ide do otačok ale strašne pomaly,ako dostane tych 2000ot teda pre diesel najväčši kruťak tak kapanek vidieť že tlači turbo ale nejde tak za plynom ako predtym.Keď dam 5Q dam plyn na podlahu tak ide do tych 110km/h a potom horko ťažko...predtym som šlapol a do 160 išlo fpohode ešte by dalo viac len už končila rovinka tak som neriskoval v takomto počasi.Musim na to prisťradeksk píše:mne to robi to iste... neviem si rady auto nejde za planom az ked mu dam podlahu a nad 2100ot/min az vtedy sa zacne nieco diat...Johny_RS píše:Podobny problem riešim aj ja. Minule som šiel..uberam pridavam uberam pridavam..potom niečo cuklo...a auto išlo ako s praku....fpohode šlapalo 160km/h....a druhy deň išlo tiež pekne za plynom...včera sa mu už nechcelo. Buď to robi podtlak,banka alebo N75....jedine čo môžme skusiť..nalogovať

VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Odpovědi: 0