Netáhne ,nejde za plynem ,nemá výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdenda227
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2011, 14:03
Bydliště: Zlínsko

Netáhne ,nejde za plynem ,nemá výkon

Příspěvek od Zdenda227 »

Zdravím tohle skvělé forum.
Potřebuji radu s mým autem .
VW Golf III 1,9TDi 66kW, motor 1Z .
Chová se tak, že sice nastartuje vždy, jede, ale nejde do výkonu - nejde za plynem , přidává pomalu na rychlosti (hrabání nepřichází vubec v úvahu-ne,že bych to chtěl dělat,ale tak je zpočátku slabý výkon)
Na 110 km/h začne omezovat a při větším plynu jede ještě pomaleji.
Diagnostika píše - motor-O závad - opakovaně v různých servisech měřeno.
Vyměněno čerpadlo,turbo, vstřiky,váha vzduchu,filtr vzduchu,paliva - nic nepomohlo.Vyčištěná nádrž, sací potrubí bez vad.Rozvody nastaveny 100% dobře - dělány před 4000km.
Motor startuje i při -25 na poprvé(minulý rok) ,tlaky bezvadné.Co Vás ještě napadá? Nebo lépe- najde se někdo, kdo by byl ochotný a mohl zkusit tento VW opravit?
Byl jsem zvyklý na VW 1,6GTD motor JR - ten jezdil mnohem živěji a levněji.
Děkuji za odpovědi.
VW GOLF 3 1,9TDI 66kW 1Z
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Podobny problem riešim aj ja. Minule som šiel..uberam pridavam uberam pridavam..potom niečo cuklo...a auto išlo ako s praku....fpohode šlapalo 160km/h....a druhy deň išlo tiež pekne za plynom...včera sa mu už nechcelo. Buď to robi podtlak,banka alebo N75....jedine čo môžme skusiť..nalogovať :(
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
roobie
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2010, 19:39
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od roobie »

Johny_RS píše:Podobny problem riešim aj ja. Minule som šiel..uberam pridavam uberam pridavam..potom niečo cuklo...a auto išlo ako s praku....fpohode šlapalo 160km/h....a druhy deň išlo tiež pekne za plynom...včera sa mu už nechcelo. Buď to robi podtlak,banka alebo N75....jedine čo môžme skusiť..nalogovať :(
U 1Z si nemyslím, že by to byla baňka nebo N75.
1Z má obtok, který se otvírá až stoupne tlak nad určitou hodnotu.(je to spíše ochrana turba proti přetočení) Do té doby je uzavřen. Leda že by se klapka sekla a zůstala v otevřené poloze. Což si nemyslím.

Teda alespoň dle mého názoru
Golf III 1.9 1Z
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

tak popisem podobny problem alebo zistenie na mojom aute taktiez som to spozoroval ako klesli teploty

auto: seat leon 1,9TDI 110kW ARL
rano auto nastartujem bez problemov necham ho bezat aspon chvilu a vyrazim tak zo zaciatku necitit ze tlaci turbo ako keby este nebolo dostatocne nafuknute a roztocene
do otacok ide bezproblemov ale rozbeh auta je pomalsi, po prejdeni nejakej vzdialenosti cca 200m uz turbo citit ze tlaci a auto perfektne zakceleruje a problem je prec?

tak poradte cim to je? (zeby odchadzalo turbo alebo su zatuhnute lopatky)
Zdenda227
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2011, 14:03
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Zdenda227 »

EGR ventil měněný před rokem, N75 nevím, co je, ale jedná-li se o ten přepouštěcí ventil na podběhu - pod filtrem paliva, tak taky nový (asi 3 měsíce, originál). Na turbu je přetlakový ventil, ale ten chodí tam i zpět docela volně - nebylo třeba rozhýbávat.
U mne to jak z praku nejelo ještě nikdy, od toho, co jsem to koupil.Vždy, když se svezu v G2 GTD, jsem na sebe naštvaný, že jsem tu G3 koupil. Prý ta G3 bude jezdit ještě lepší ,1Z prý nejlépe povedený motor,prý tyto auta lítají (místo jezdí) ...a prd, vše je jinak...
Přesvědčí mne někdo o opaku?
Na diagnostikách to bylo, jezdil jsem s mechanikem a s napojeným PC, jenom konstatoval, že to ,, nejede už od spodu a že všechny parametry jsou OK, a v tolerancích.Jen tlak turba není tak, jak má být, ale ani nemůže být, protože to běží na 30% výkonu-nemá prý co turbovat.,,
Proč ale - kde je příčina - krčil jen rameny.

Má někdo nějaký nápad?
VW GOLF 3 1,9TDI 66kW 1Z
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

Johny_RS píše:Podobny problem riešim aj ja. Minule som šiel..uberam pridavam uberam pridavam..potom niečo cuklo...a auto išlo ako s praku....fpohode šlapalo 160km/h....a druhy deň išlo tiež pekne za plynom...včera sa mu už nechcelo. Buď to robi podtlak,banka alebo N75....jedine čo môžme skusiť..nalogovať :(
mne to robi to iste... neviem si rady auto nejde za planom az ked mu dam podlahu a nad 2100ot/min az vtedy sa zacne nieco diat... (wallbash)
Joskic
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2009, 11:55

Příspěvek od Joskic »

a jinou rj zkousels?
Zdenda227
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2011, 14:03
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Zdenda227 »

rj jsem zkoušel zapujčenou ze servisu - protože nemám možnost překodování imobilizeru. Auto jelo mnohem lépe - ale byla prý načipovaná na 100k , takže jsem objektivně nic nezjistil.
Ta jednotka, co je v mém autě je číslem prý díl Seat , ale z motoru 1Z.Prý by to nemuselo vadit.??Mám tam mít prý s označením GG a je tam myslím AF.
VW GOLF 3 1,9TDI 66kW 1Z
shvellan
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2009, 11:30

Příspěvek od shvellan »

Mám něco podobného u 2,5 tdi. Ale všiml jsem si že je zavařený podtlak na tom oku jak je to přišroubovaný, tak si myslím že se to nějak rozladilo. Nemáte někdo nějaký fígl jak nastavit to táhlo?
Octavia 1,9TDi 81kW
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

radeksk píše:
Johny_RS píše:Podobny problem riešim aj ja. Minule som šiel..uberam pridavam uberam pridavam..potom niečo cuklo...a auto išlo ako s praku....fpohode šlapalo 160km/h....a druhy deň išlo tiež pekne za plynom...včera sa mu už nechcelo. Buď to robi podtlak,banka alebo N75....jedine čo môžme skusiť..nalogovať :(
mne to robi to iste... neviem si rady auto nejde za planom az ked mu dam podlahu a nad 2100ot/min az vtedy sa zacne nieco diat... (wallbash)
V pondelok idem laborovať.Lebo to nie je možne.Jazdil som na inych 66kW a ide jak z praku.Aj teraz som to pocitil,proste postupne som pridaval a išlo pekne za plynom dva dni išlo a zrazu..proste plyn na podlahe a ide do otačok ale strašne pomaly,ako dostane tych 2000ot teda pre diesel najväčši kruťak tak kapanek vidieť že tlači turbo ale nejde tak za plynom ako predtym.Keď dam 5Q dam plyn na podlahu tak ide do tych 110km/h a potom horko ťažko...predtym som šlapol a do 160 išlo fpohode ešte by dalo viac len už končila rovinka tak som neriskoval v takomto počasi.Musim na to prisť :( Ak mate niekto nejake napady okrem nalogovania?
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Joskic
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2009, 11:55

Příspěvek od Joskic »

nevim jestli to neni celkem blbost ale nemohlo by to delat treba i cidlo teploty?nebot podle teploty motoru a paliva si rj vypocitava davku paliva.jak to chyta za studena?
Zdenda227
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2011, 14:03
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Zdenda227 »

U mne to za studena chytne vždy perfektně, na první zatočení.Ať je plus 20, nebo mínus 20.
VW GOLF 3 1,9TDI 66kW 1Z
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

asi stale jazdis v limp mode - nudzovom rezime, myslim, ze by som siel po tej RJ...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
FeliciaBMM
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 18 lis 2011, 16:38

Příspěvek od FeliciaBMM »

Nevím, ale připomíná mi to situaci provaleného těsnění pod hlavou mezi dvěma válci (rozuměj ne do olejového nebo vodního kanálu) prostě pouze mezi dva válce.
Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
Zdenda227
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2011, 14:03
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Zdenda227 »

Těsnění měřeno - tlaky všechny 100%. Kdyby bylo těsnění vadné , některý(é) by nebyly v normě.
VW GOLF 3 1,9TDI 66kW 1Z
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“