Felicia 1,3bosch - startování POMOC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Felicia 1,3bosch - startování POMOC
Ahoj, jsem tu nový a potřeboval bych poradit. Mám auto Felicia 1,3 bosch 50kw kombi 1995. No a nechce se tomu startovat:
Zkontrolováno:
- nový palec (odpor 1) a víčko rozdělovače
- proměřené čidla směšovače (dráha,krokový motor, vstřik, teploměr)
- čidlo otáček v pořádku
- nová baterka 55Ah
- nové zapalovací kabely + trafo (dává nádhernou jiskru)
- benzínové čerpadlo ok + nikde z toho benzín neteče
- emise v pořádku (kat to má dobrej)
- svíčky v pořádku (několik vyzkoušených sad)
Když je to studený tak s tím startér zatočí jak divej, ale auto chytne tak na dva válce a odpracuje tak dva cykly a udusí se, (start jak s plynem tak bez), při druhém pokusu to udělá taky a až při třetím to chytne. Mám vážnou obavu, že v zimě se na mě taky může....a já to auto potřebuju. Protože jinak se nedostanu do práce..
Za případné rady moc děkuji.
Zkontrolováno:
- nový palec (odpor 1) a víčko rozdělovače
- proměřené čidla směšovače (dráha,krokový motor, vstřik, teploměr)
- čidlo otáček v pořádku
- nová baterka 55Ah
- nové zapalovací kabely + trafo (dává nádhernou jiskru)
- benzínové čerpadlo ok + nikde z toho benzín neteče
- emise v pořádku (kat to má dobrej)
- svíčky v pořádku (několik vyzkoušených sad)
Když je to studený tak s tím startér zatočí jak divej, ale auto chytne tak na dva válce a odpracuje tak dva cykly a udusí se, (start jak s plynem tak bez), při druhém pokusu to udělá taky a až při třetím to chytne. Mám vážnou obavu, že v zimě se na mě taky může....a já to auto potřebuju. Protože jinak se nedostanu do práce..
Za případné rady moc děkuji.
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
To je prosím rozvodové kolo, Felicia 1.3...Prej to blbě jezdilo a pak to nešlo nakopnout 

...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Ale on je to doživotní rozvod.. ten motor má jen 3x uloženou kliku, takže pokud jej bude někdo od začátku honit (a ten motor nemá otáčky rád) tak ve 150 000km je po autě, když to budeš šetřit tak 200 000km a můžeš to zase zamést na lopatu...
Sice už jsem viděl pár 1,3 felicií se stavem tachecu 450 000km, ale narovinu ten motor a celkově auto bylo v katastrofálním stavu i přes slušnou péči majitele. Felda není stavěná na takový proběh, narozdíl třeba od motoru 1,6mpi fel. (jezdil jsem s 1,6GLX se stavem 650 000km a krom zvýšené spotřeby oleje naprosto v pohodě, teda až na totálka zrušenej interiér). Nelze feldu rovnat s dnešními motory TDi, které snesou proběh až 1 000 000km (na firmě máme sharan TDi 66kw se stavem 890 000km)...

Sice už jsem viděl pár 1,3 felicií se stavem tachecu 450 000km, ale narovinu ten motor a celkově auto bylo v katastrofálním stavu i přes slušnou péči majitele. Felda není stavěná na takový proběh, narozdíl třeba od motoru 1,6mpi fel. (jezdil jsem s 1,6GLX se stavem 650 000km a krom zvýšené spotřeby oleje naprosto v pohodě, teda až na totálka zrušenej interiér). Nelze feldu rovnat s dnešními motory TDi, které snesou proběh až 1 000 000km (na firmě máme sharan TDi 66kw se stavem 890 000km)...

Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
Áále no ták... 200tis km a je po motore? Mám doma zhodou okolností jednu 1994/95 BMM Feldu a stav tacha sa jej blíži na tých 200tis km. Okrem toho, že rachtá reťaz, guferá na ventiloch si cucnú trocha oleja a v niektorých miestach to začína byť olejnička tak nemôžem povedať krivé slovo na tento motor, jeho dynamiku a spotrebu..
450tis km je isto dosť, to už vyzerá na velkú generálku ale zas na druhej strane čo je silná stránka tohto motora, že sa to dá pomaly zvládnuť v domácich podmienkach (ak nerátame napr. výbrus) a za relatívne malý peniaz.
Osobne by som (asi najskôr) 1,6 do Feldy nechcel.. Kamarát ma na jednej cez pol milióna a žiadny zásah do motora nebol(od novoty v rodine), to je síce fajn ale mám zas pár ľudí v okolí, ktorým sa len sype(klapka, zvody, rozdelovac, spotreba oleja)..
450tis km je isto dosť, to už vyzerá na velkú generálku ale zas na druhej strane čo je silná stránka tohto motora, že sa to dá pomaly zvládnuť v domácich podmienkach (ak nerátame napr. výbrus) a za relatívne malý peniaz.
Osobne by som (asi najskôr) 1,6 do Feldy nechcel.. Kamarát ma na jednej cez pol milióna a žiadny zásah do motora nebol(od novoty v rodine), to je síce fajn ale mám zas pár ľudí v okolí, ktorým sa len sype(klapka, zvody, rozdelovac, spotreba oleja)..
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
- FeliciaBMM
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 lis 2011, 16:38
Ok máš pravdu a vo tom to je...
Já mám feldu doma a zatím nemám v úmyslu se jí zbavit.... prostě jak říkáš na feldu stačí průměrně inteligentní člověk a lze ji opravit i za pomocí středověkého nářadí
akorát ty pazvuky z motoru a tak různě
....





Škoda Felicia Combi 1,3BMM, 50kw, 1995, 190 000km,
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...
"Čůza" - prostě taková náladová ženská...