zdravim, mam takyto zaludny problem s tymto motorom, ked je studeny a nastartujem tak chyti na brnk ale ide na 3 valce, kontrolka motora sa nerozsvieti, skusal som odpajat jednotlive vstreky a pri 4tom valci pri odpojeni neni ziadna zmena v chode motora, cize ten nefunguje spravne, vtedy sa rozsvieti kontrolka na pristrojovke. v lete to robilo asi 15-20 sekund ked je velmi chladno robi to asi 3-5 minut, po zohriati ide uplne normalne, vykon ma super aj spotreba... daval som trysky este v lete na tester a hodnoty boli u vsetkych styroch v norme, skusal som menit aj konektory, trosku sa to zlepsilo ale nevyriesilo, zhavice su nove, EGR je precistene, virive klapky su OK, tlak paliva je tiez v poriadku, sanie neni upchate ani derave
este som skusal premerat kable od RJ k tryske a odpor ma v poriadku
poradte mi prosim co este pozret
1,9 JTDm 110kW 2006
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No tie hodnodty asi nemohli byt v norme kedze jedna ma zrejme problem za studena. Aky to je r.v.? Uz to bezi na EDC16 a piezo alebo EDC15 klasika? Kazdopadne by som skontroloval vstreky za studena a zmeral talky vo valcoch za studena, ale predbezne to odhadujem skor na ten vstrekovac. A pokial neklames a naozaj boli hodnoty v norme tak, motor musi pocas toho chodu dymit na bielo a bude zjavne slaby tlak vo 4 valci.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24 čer 2011, 18:54
- Bydliště: Brno
prohoď ten vadný vstřik s tím vedle.Pak to zkus stejnou metodou zjistit který válec vynechává.Pokud to bude pořád dělat ten samý vstřik vyměň ho.Pokud to bude dále ten stejný válec máš problém.
Problém bude s největší pravděpodobností v tom vstřiku.Je možný že se seká.což nemuseli zjistit.
Problém bude s největší pravděpodobností v tom vstřiku.Je možný že se seká.což nemuseli zjistit.
Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.
je to rok 2006, ked ho nastartujem tak aj dymi do biela...
mam aj protokol z testu vstrekov, podla toho su vsetky este OK, skusim este prehodit tie vstreky medzi sebou
tu su hodnoty z testu:
test / prvy vstrek / druhy / treti / stvrty
backflow / 24,6cc / 31,4cc / 36,9cc / 37,0cc
preinjection / 2,1cc / 2,6cc / 2,3cc / 1,6cc
low speed / 1,4cc / 1,7cc / 2,2cc / 1,4cc
medium value / 15,2cc / 15,9cc / 16,6cc / 14,1cc
max value / 56,7cc / 58,5cc / 57,0cc / 51,7cc
test robili v dieselplus NR
trysky maju cislo bosch 0 445 110 243
mam aj protokol z testu vstrekov, podla toho su vsetky este OK, skusim este prehodit tie vstreky medzi sebou
tu su hodnoty z testu:
test / prvy vstrek / druhy / treti / stvrty
backflow / 24,6cc / 31,4cc / 36,9cc / 37,0cc
preinjection / 2,1cc / 2,6cc / 2,3cc / 1,6cc
low speed / 1,4cc / 1,7cc / 2,2cc / 1,4cc
medium value / 15,2cc / 15,9cc / 16,6cc / 14,1cc
max value / 56,7cc / 58,5cc / 57,0cc / 51,7cc
test robili v dieselplus NR
trysky maju cislo bosch 0 445 110 243
Ako uz bolo napisane vyssie, teoreticky rozbor problemu sme uz spravili, treba pristupit k praxi. Vstrek sa moze inak spravat v lufte na skusacke a inak natlaceny a zafixovany v hlave valcov, preto sa to vsetko dotahuje na moment. (Napr. ine otvaracie tlaky nameras na stacionarnej skusacke ked je vstrek vonku a ine na rucnej skusacke ked je vstrek nasrubovany dnu v hlave valcou) :kol1:Takze skus spravit tie ukony ktore sa tu spomenuli. Inac je nam tu zbytocne o niecom fylozofovat. Skus zmerat prip. prehodit vstreky mezdi sebou a zmeraj tlaky vo valcoch za studena. Daj vediet ako si pochodil