jaké těsnění do tandemového čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jaké těsnění do tandemového čerpadla
Ahoj, teče mi nafta z pod víka na tandemovém čerpadle, je to LUK takže by to prý mělo jít přetěsnit. Chci se zeptat jestli někdo ví z jakého materiálu vyrobit a jaká tloušťka těsnění tam má být.
Hledal jsem tady na fóru, ale nenašel. Předem díky za odpovědi.
Hledal jsem tady na fóru, ale nenašel. Předem díky za odpovědi.
Audi A4 avant quattro TDI-PD 85kw ATJ
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33746
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
plechové na nic, kroduje vy tupci
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=k ... Ow&cad=rja
vem jak ti chodijů letáky do pošty, vystřihni nůžkama, udělaj těsto jak když lepíš dekl na pálenici napapli to tam a bude to držat,
jinak kdybys chtěl spravit tandem tak znám borca u luhačovic
miloš

http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=k ... Ow&cad=rja
vem jak ti chodijů letáky do pošty, vystřihni nůžkama, udělaj těsto jak když lepíš dekl na pálenici napapli to tam a bude to držat,
jinak kdybys chtěl spravit tandem tak znám borca u luhačovic

Pred nedavnom som to robil. Kupil som tuto sadu http://www.autokelly.sk/#PATH=3611767;3 ... ST=0|LNG=0| a problem vyrieseny. Obkreslil a vyrezal som podla povodneho tesnenia. Su tam papierove (nafte odolne), take gumenne a potom take hrube s kovom. Pouzil som to stredne.
OCTAVIA 1.9 TDI,MR2003, 96kW/310Nm@113kW/383nM
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33746
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jj to už si hodně lidi stěžovalo na ty luky.. mě to při volnoběhu kapalo kapka za kapkou.. zjistil jsem to až poté, co jsem se sehnul pod auto a měl přes půlku auta mastny pruh.. a pak se mužu divit proč mám o pomalu litr vyšší spotřebu.. a taky jsem měl pocit že místo toho aby olej ubyval tak spíš mírně přibývá.. .. tak luk letěl z auta.. je tam bosch a vypadá to že to má i klidnější chod na volnoběh. täk uvidime 

polo 1.4tdi AMF
Já zas právě řešil proč je celý motor a podvozek od nafty a proč jsou KO vodní hadice.A ejhle tekl tandem.Na volnoběh všude sucho ale po přidání z něj kapalo.Trvalo dvě hodiny než jsem na to přišel kudy.Objednán nový ve VW a přišel opět Luk.Je možné že na oktávách jsou Bosche ale všechny T5 1,9TDi jsou luky a veškeré auta maj skoro 400tkm a krom toho jednoho drží.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km