teče voda octa ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
teče voda octa ASV
ahoj kluci mám krátce octávku ASV a teče mi po jízdě voda z vrchní hadice co jde do chladiče jak jsou tam by sponky tak tam je to docela natlakované a když povolím víčko od nádobky tak si trochu odfoukne a hadice změkne a už to neteče. Čím to muže být špatné víčko nádobky? byla dělaná prej vodní pumpa a novej fridex. diky za odpoved.
Re: teče voda octa ASV
voda musí být natlakovaná funguje to stejně jako papyňáklibor.98 píše:ahoj kluci mám krátce octávku ASV a teče mi po jízdě voda z vrchní hadice co jde do chladiče jak jsou tam by sponky tak tam je to docela natlakované a když povolím víčko od nádobky tak si trochu odfoukne a hadice změkne a už to neteče. Čím to muže být špatné víčko nádobky? byla dělaná prej vodní pumpa a novej fridex. diky za odpoved.


Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
tak mi tam pořád trochu sákne voda kolem tech spon na hadici vrchní co jde do chladiče na obou stracnách na koncich a to tam mám spony na šroubovák a dotáhlí fest. Víčko jsem vyměnil na nádobce ale stejně po zahřátí je ta vrchní hadice tvrdší a když povolím víčko na nádobce tak si to odfoukne a hadice hned změkne nebo je to normální že klesne tlak v soustavě? jinak auto topí perfektně voda neubývá ani neni olej ve vodě a naopak. diky za rady
Dej tomu kládu někde do kopce, pokud budou hadice trvrdý a citelně expanzka odfoukne tak se výhledově připrav na těsnění pod hlavou 
Ještě bych prověřil ty tenký hadičky na odvzdušnění z hlavy a kolena do expanzky, zejména to plastový Téčko.

Ještě bych prověřil ty tenký hadičky na odvzdušnění z hlavy a kolena do expanzky, zejména to plastový Téčko.
Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 01 pro 2011, 19:32, celkem upraveno 1 x.
libor.98 píše:tak mi tam pořád trochu sákne voda kolem tech spon na hadici vrchní co jde do chladiče na obou stracnách na koncich a to tam mám spony na šroubovák a dotáhlí fest. Víčko jsem vyměnil na nádobce ale stejně po zahřátí je ta vrchní hadice tvrdší a když povolím víčko na nádobce tak si to odfoukne a hadice hned změkne nebo je to normální že klesne tlak v soustavě? jinak auto topí perfektně voda neubývá ani neni olej ve vodě a naopak. diky za rady
už jsem psal že to funguje jako papyňák..... což znamená že normálně by měla voda bod varu 100 stupňů... ale tím že to funguje jako papyňák tak teplotou té vody se začne voda rozpínat a v chladící soustavě vznikne tlak... a tím že se zvedne tlak v chladící soustavě tak bod varu se posune na nějakých cca 120 stupňů. toď vše jednoduchý princip .... kdyby se ti nezvednul bod varu tím tlakem tak s některýma autama by jsi v každé menší koloně nebo křižovatce vyvřel vodu




jinak papyňák je tlakový hnec v čem vaříte maso

Naposledy upravil(a) vojta_TDi dne 01 pro 2011, 19:37, celkem upraveno 1 x.
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
myslíš ty tenký hadičky jestli nejsou ucpaný je vidět že přepaden do expansky jde voda tou slabou hadičkou.Tomas.cz píše:Dej tomu kládu někde do kopce, pokud budou hadice trvrdý a citelně expanzka odfoukne tak se výhledově připrav na těsnění pod hlavou
Ještě bych prověřil ty tenký hadičky na odvzdušnění z hlavy a kolena do expanzky, zejména to plastový Téčko.
diky , a čim to muže byt že se mi motor neohřeje pořádně na 90 napíchnul jsem to na vag a ukazuje to cca 75 stupnů muže to být termostat? ale spodní hadice je studená na chladiči takže by neměl být otevřený.ZV-JANTO píše:Je to to čidlo teploty,a prístup,,no je to od zadu ale ide to lahko je tam taká závlačka ktoru dáš dole vyberieš stare čidlo a hned pichneš new čidlo.Len daj pozor nech ti tam neostane staré testnenie!! a motor nech je studený!!

