Predvstrik AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Belkyys
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2011, 16:47

Predvstrik AFN

Příspěvek od Belkyys »

Zdravim chlapi
Asi pred trema tydnama jsem nastavoval predvstrik, mel jsem hodnotu 60.
Dneska jedu do prace a auto rano slo blbe nastartovat a pak cca pri 100 najednou prestalo tahnout (asi nouzak)
Tak jsem to napichnul na VAG a predvstrik prilis brzy( hodnota 255) a chyba 00575 tlak v sacim potrubi.(prolezu trubky a hadicky a zkusim jak chodi regulace),ale spis me zarazi ten predvstrik,pze kdyz jsem to predtim nastavoval,tak jsem musel o zub posunout na cerpadle,tak mi prijde jako by to zase preskocilo o zub.
Nemate s tim nekdo zkusenosti jestli neni nejaka nacata klika, nebo ta napinaci kladka neni blba
aktualne 200tis rozvody delany ve 170 contitech
Diky za rady
Volkswagen Passat 1,9TDI 81kw AFN
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

vyjebaná klika mrská se tam kolo
picus jako Píčus
pylamq
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 01 zář 2010, 22:07
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od pylamq »

picus16 píše:vyjebaná klika mrská se tam kolo
ma pravdu, tak pozor na to, jednou ti to skoci a uz se to neroztoci :D
Belkyys
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2011, 16:47

Příspěvek od Belkyys »

aha a co s tim? shodit remenici na klice a vyfrezovat drazku a novej klinek?
Ale kdyz jsem predtim kontroloval rozvody,tak klika s vackou sedely jen cerpadlo skocilo
Volkswagen Passat 1,9TDI 81kw AFN
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

orovnává se čelo kliky je na to freza dělá se to na autě,pohledej je tu o tom napsáno :-D
picus jako Píčus
Belkyys
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2011, 16:47

Příspěvek od Belkyys »

Dobra tak jsem si o tom precetl, shodim remenici a kolecko kliky a uvidim, ale kde sebrat tu frezku? Nema nekdo z Liberce a okoli?
Nejhorsi je ze se na to dostanu az o vikendu,pze prijdu domu v pul 5 a uz je tma (wallbash)
Volkswagen Passat 1,9TDI 81kw AFN
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

podla mna mas skoceny remen, daj vacku na pravitko, zotrvak na risku, cerpadlo na kolik a uvidis kde je problem, nemusis to hned rozhadzovat...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

AFN klínek nemá. Je tam úseč na kruhu, kdyžtak mrkni na autokelly na obrázek.
Nedávno mi to dělalo to samý a spodek byl špatně utaženej a pootáčel se, dal jsem nový kolečko, nový šroub na barvu, utáh, nastavil čerpadlo a je klid.
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Tiež som mal s tým problém na Tolede. Začalo sa to prejavovať zlými štartami a biely dym bol , ako dymovnica :D
Kolečko vymenene a v pohode je to teraz.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Belkyys
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2011, 16:47

Příspěvek od Belkyys »

No ja si taky myslim,ze je to to kolecko dole, ale bojim se ze to rozdelam a bude to potreba zbrousit a budu v prcicich,pze nemam nu frezu.
Kdyz jsem koukal na bezici motor tak se remenice kliky docela klepala

To Toefuk:
Je to rozhozeny,ale jak jsem psal,pred 3 tydny jsem nastavoval cerpadlo na spravne hodnoty(chytalo na brnk i kolem 0),ale ted zase skocil nebo se posunulo na tom pulmesici
Volkswagen Passat 1,9TDI 81kw AFN
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Belkyys píše:No ja si taky myslim,ze je to to kolecko dole, ale bojim se ze to rozdelam a bude to potreba zbrousit a budu v prcicich,pze nemam nu frezu.
Kdyz jsem koukal na bezici motor tak se remenice kliky docela klepala

To Toefuk:
Je to rozhozeny,ale jak jsem psal,pred 3 tydny jsem nastavoval cerpadlo na spravne hodnoty(chytalo na brnk i kolem 0),ale ted zase skocil nebo se posunulo na tom pulmesici
hdnotu predvstreku od 200-250 ukazuje vacsinou ked to skoci o zub, netvrdim, ze to nemoze byt to koliecko...,
je to proste kus mimo tolerancie a ked ma zub cca 5mm tak zubova medzera ma tiez 5mm co je spolu 10mm!!! Mysliz ze az tak moc cestuje ta remenica?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Belkyys
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2011, 16:47

Příspěvek od Belkyys »

no nevim,ale prijde mi to divny, leda by musela byt ta napinaci kladka v prd...,kdyz to zase skocilo o zub,ale radsi chci ten spodek zkontrolovat
Volkswagen Passat 1,9TDI 81kw AFN
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Belkyys píše:No ja si taky myslim,ze je to to kolecko dole, ale bojim se ze to rozdelam a bude to potreba zbrousit a budu v prcicich,pze nemam nu frezu.
Kdyz jsem koukal na bezici motor tak se remenice kliky docela klepala

To Toefuk:
Je to rozhozeny,ale jak jsem psal,pred 3 tydny jsem nastavoval cerpadlo na spravne hodnoty(chytalo na brnk i kolem 0),ale ted zase skocil nebo se posunulo na tom pulmesici
Mne to nefrézovali dalo sa nové kolečko a šrob sa zalepil loctajtom.
A rozvody Ti bude tiež treba vymeniť, hlavne kladky dostali na frak.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Belkyys píše:no nevim,ale prijde mi to divny, leda by musela byt ta napinaci kladka v prd...,kdyz to zase skocilo o zub,ale radsi chci ten spodek zkontrolovat
To je jasne ze to skontroluj ked mas motor rozhodeny, ale tu skrutku na kluke potom treba dotahovat na viackrat... pisal to tu milos ze sa povoluje...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Joskic
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2009, 11:55

Příspěvek od Joskic »

ja ted resim stejny problem u toleda afn bylo to tez preskoceny o zub ale na klice rozvody byli pul roku stary i s koleckem na klice a nakonec jsem zjistil ze je vule na hrideli k olejovimu cerpadlu rozdelal jsem to a sou tam dve futra v ktere byli uz v haji bouzel dou nejspis koupit jen stou celou hrideli ktera je pomerne draha
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“