Predvstrik AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Predvstrik AFN
Zdravim chlapi
Asi pred trema tydnama jsem nastavoval predvstrik, mel jsem hodnotu 60.
Dneska jedu do prace a auto rano slo blbe nastartovat a pak cca pri 100 najednou prestalo tahnout (asi nouzak)
Tak jsem to napichnul na VAG a predvstrik prilis brzy( hodnota 255) a chyba 00575 tlak v sacim potrubi.(prolezu trubky a hadicky a zkusim jak chodi regulace),ale spis me zarazi ten predvstrik,pze kdyz jsem to predtim nastavoval,tak jsem musel o zub posunout na cerpadle,tak mi prijde jako by to zase preskocilo o zub.
Nemate s tim nekdo zkusenosti jestli neni nejaka nacata klika, nebo ta napinaci kladka neni blba
aktualne 200tis rozvody delany ve 170 contitech
Diky za rady
Asi pred trema tydnama jsem nastavoval predvstrik, mel jsem hodnotu 60.
Dneska jedu do prace a auto rano slo blbe nastartovat a pak cca pri 100 najednou prestalo tahnout (asi nouzak)
Tak jsem to napichnul na VAG a predvstrik prilis brzy( hodnota 255) a chyba 00575 tlak v sacim potrubi.(prolezu trubky a hadicky a zkusim jak chodi regulace),ale spis me zarazi ten predvstrik,pze kdyz jsem to predtim nastavoval,tak jsem musel o zub posunout na cerpadle,tak mi prijde jako by to zase preskocilo o zub.
Nemate s tim nekdo zkusenosti jestli neni nejaka nacata klika, nebo ta napinaci kladka neni blba
aktualne 200tis rozvody delany ve 170 contitech
Diky za rady
Volkswagen Passat 1,9TDI 81kw AFN
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
No ja si taky myslim,ze je to to kolecko dole, ale bojim se ze to rozdelam a bude to potreba zbrousit a budu v prcicich,pze nemam nu frezu.
Kdyz jsem koukal na bezici motor tak se remenice kliky docela klepala
To Toefuk:
Je to rozhozeny,ale jak jsem psal,pred 3 tydny jsem nastavoval cerpadlo na spravne hodnoty(chytalo na brnk i kolem 0),ale ted zase skocil nebo se posunulo na tom pulmesici
Kdyz jsem koukal na bezici motor tak se remenice kliky docela klepala
To Toefuk:
Je to rozhozeny,ale jak jsem psal,pred 3 tydny jsem nastavoval cerpadlo na spravne hodnoty(chytalo na brnk i kolem 0),ale ted zase skocil nebo se posunulo na tom pulmesici
Volkswagen Passat 1,9TDI 81kw AFN
hdnotu predvstreku od 200-250 ukazuje vacsinou ked to skoci o zub, netvrdim, ze to nemoze byt to koliecko...,Belkyys píše:No ja si taky myslim,ze je to to kolecko dole, ale bojim se ze to rozdelam a bude to potreba zbrousit a budu v prcicich,pze nemam nu frezu.
Kdyz jsem koukal na bezici motor tak se remenice kliky docela klepala
To Toefuk:
Je to rozhozeny,ale jak jsem psal,pred 3 tydny jsem nastavoval cerpadlo na spravne hodnoty(chytalo na brnk i kolem 0),ale ted zase skocil nebo se posunulo na tom pulmesici
je to proste kus mimo tolerancie a ked ma zub cca 5mm tak zubova medzera ma tiez 5mm co je spolu 10mm!!! Mysliz ze az tak moc cestuje ta remenica?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
Mne to nefrézovali dalo sa nové kolečko a šrob sa zalepil loctajtom.Belkyys píše:No ja si taky myslim,ze je to to kolecko dole, ale bojim se ze to rozdelam a bude to potreba zbrousit a budu v prcicich,pze nemam nu frezu.
Kdyz jsem koukal na bezici motor tak se remenice kliky docela klepala
To Toefuk:
Je to rozhozeny,ale jak jsem psal,pred 3 tydny jsem nastavoval cerpadlo na spravne hodnoty(chytalo na brnk i kolem 0),ale ted zase skocil nebo se posunulo na tom pulmesici
A rozvody Ti bude tiež treba vymeniť, hlavne kladky dostali na frak.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
To je jasne ze to skontroluj ked mas motor rozhodeny, ale tu skrutku na kluke potom treba dotahovat na viackrat... pisal to tu milos ze sa povoluje...Belkyys píše:no nevim,ale prijde mi to divny, leda by musela byt ta napinaci kladka v prd...,kdyz to zase skocilo o zub,ale radsi chci ten spodek zkontrolovat
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
ja ted resim stejny problem u toleda afn bylo to tez preskoceny o zub ale na klice rozvody byli pul roku stary i s koleckem na klice a nakonec jsem zjistil ze je vule na hrideli k olejovimu cerpadlu rozdelal jsem to a sou tam dve futra v ktere byli uz v haji bouzel dou nejspis koupit jen stou celou hrideli ktera je pomerne draha