elektrický ohrev 220V pre TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

elektrický ohrev 220V pre TDi

Příspěvek od senioring1 »

Nikde na fóre sa mi nepodarilo najsť informáciu o tom , že niekto má namontované dodatočné nezávislé kúrenie na 220V. V minulosti som za mrazov zohrieval SIERRU tak, že pod motorový priestor som zasunul vykurovaciu špirálu s odrazovou plochou. Motor za 30 minút bol zohriaty na cca 30 stupňov. Parkujem pri rodinnom dome pod prístreškom. Tento spôsob ohrevu však na A3 nie je možný pre spodný kryt motora.
Moja predstava je zaradiť do vodného okruhu vyhrievacie teleso na 220V. Toto by sa dalo manuálne zapnúť do siete. Viem, že vo Švédsku sa montovali na parkoviskách el. zástrčky na ohrev motorov. Neviem však či išlo o ohrev vody , alebo oleja a ani neviem ktoré autá tento typ ohrevu majú.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

koukni na aukro tam to nekdo prodával, mezikus mezi hadice
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Treba sa popytat v obchode s dielmi na traktory zetor, mal by sa dat kupit medzikus so spiralou na 220V a to zaradit na vhodne miesto v systeme.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
rj592
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 04 lis 2011, 18:29
Odpovědi: 0

ohřev

Příspěvek od rj592 »

Mám ohřev, strká se místo měrky na olej, je to od philipse, 110V/75W, trafo je k tomu. Jmenuje se to philips themro. Na svojí T4 to nevyužiju. Nové, nepoužité.
rj592
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 04 lis 2011, 18:29
Odpovědi: 0

ohřev

Příspěvek od rj592 »

ten ohřev na hadice je hezký, ale musí se dát na co nejnižší hadici, aby to fungovalo samotíží. Také jsem nad tím kdysi špekuloval. :)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

co si pamatuju co měl šev u dukáta tak to měl na hadici mezi motorem a chladičem a byl to cajk
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

problém ktorý neviem vyriešiť je zaradenie ohrevu do systému chladenia.Neviem si predstaviť že pri malých rozdieloch výšok by to mohlo fungovať samoťahom. Pri nútenom obehu by to znamenalo otvoriť okruh kúrenia a už som v oblasti ktorej nerozumiem.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

V pripade chladiaceho systemu to 100% fungovat ako samotah nemoze, ale myslim, ze na spiatocke z chladica by to aspon nieco ohriat mohlo. Nemozes od toho cakat, ze budes mat vyhriate a vykurene auto. Podla mna to treba brat len ako pomoc studenemu motoru. Na kompletny ohrev si treba namontovat teplovodne nezavisle kurenie ;). Z pohladu motora by vsak bolo idealne ohrievat olejovu napln.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

nemas nejaky odkaz na ten philips ohrievac? nikde som to nenasiel
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

http://auto.aukro.cz/nezavisle-topeni-p ... 61202.html

Tohle by mělo mít i čerpadlo. Otázka zní, jestli to potom nebude za chodu motoru bránit správný cirkulaci vody.

Jinak ta cena je taky dobrá...
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

system elektrického kúrenia na Aukre je prekvapujúco malý.To by riešilo priestorové problémy, pretože som uvažoval s vykurovacou tyčou (ako na radiator cca 50 cm ).Ideálne by bolo, keby sa po zapnutí ohrievania otvoril okruh kúrenia a zohrieval by sa aj radiator. Je však možné , že to zbytočne komplikujem.
to:mir77 Ďakujem za radu. Nie je tu niekto kto to má namontované?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Samotnýho by mě zajímalo, jak to funguje. Uvažuji o něčem pro tátu, ale asi bych volil nějakej vlastní bastl, protože ta cena se mi přece jen zdá přehnaná.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Prezrel som zobrazený ohrievač a majú to zapojené v spiatočke z radiatora. To však v prípade auta s climatronikom nepôjde , lebo pri vypnutom zapaľovaní je servoventil kúrenia tiež zatvorený, Riešením by mohlo byťosobitný el. okruh pre otvorenie kúrenia, alebo zapojiť to tak, aby cirkulácia bola len vo vnútri motora. V takom prípade by zrejme muselo byť vyhrievacie teleso aj s čerpadlom zapojené paralelne s chladiacim okruhom. Ako to však zapojiť neviem, pretože všetky vstupy chladiacej vody sú blokované. (chladič-termostat, kúrenie-servoventil). Cena nie je malá, ale obavy vzbudzuje životnosť vykurovacieho telieska 1240W na takom malom priestore.
Naposledy upravil(a) senioring1 dne 13 pro 2011, 00:20, celkem upraveno 1 x.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
Vlado742
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 lis 2007, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bardejov (SK)

Příspěvek od Vlado742 »

http://shop.markomt.sk/scripts/zbozi.php?KID=62

VYrobit k tomu niejaku kfrabičku do ktorej by sa toto vlozilo a vlozit to medzi hadice.
VW GOLF MK3 1.9 TDI 81 KW AFN, Kat OFF, EGR OFF, Jednohmota + Pritlačný VR6 - ostatne v plane :D
VW PASSAT 3BG VARIANT 2.5 TDI 132 KW BDH 4 MOTION
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“