polopřevod a pojištění
Moderátoři: šulda, Moderátoři
polopřevod a pojištění
Věnoval jsem pár hodin této problematice a stále z toho nemám jasno.
Většina lidí co někam přispívá píše nepodložené domněnky atd..
Takže příklad:
Vozidlo je přihlášeno má TK a povinné, koupím ho v době kdy už nemá TK a pouze se na mě odhlásí. S tím souvisí, že prodávající ukončí povinné. Vozidlo stojí v garáži není provozováno je v polopřevodu a neplatí se na něj povinné,značky nejsou v depozitu. Např. po roce se udělá TK, povinné, přihlásí a začne se provozovat.
Podle informací může ČKP vymáhat příspěvek atd.. za ten rok.
Jenže:
Nestanoví-li tento zákon jinak, může na dálnici,1a) silnici,2) místní komunikaci3) a účelové komunikaci, s výjimkou účelové komunikace, která není veřejně přístupná4) (dále jen "pozemní komunikace"), provozovat vozidlo pouze ten, jehož odpovědnost za škodu způsobenou provozem tohoto vozidla je pojištěna podle tohoto zákona. Povinnost pojištění odpovědnosti musí být splněna i v případě ponechání vozidla na pozemní komunikaci.
Takže pokud vozidlo neprovozuji a nestojí na veřejné komunikaci není nutnost platit povinné. Podle mě
Další věc:
Když je auto v polopřevodu můžu ho jen přihlásit nebo prodat dál tak ho tedy ze zákona nemůžu provozovat. Jelikož po uplynutí deset dní by to bylo v rozporu se zákonem. To samé ze zákona nemohu auto provozovat bez TK. Auto je tedy ve stavu rekonstrukce a já chci dát tedy značky do depozitu. Do depozitu ho dát však také nemohu protože není dokončen převod.
Jsou varianty, vytvoření smlouvy že jsem to někomu (nedohledatelnému) na období nepojištění a poté zpět koupil a nebo prodal osobě blízké čímž nejsem povinen říct komu
Většina lidí co někam přispívá píše nepodložené domněnky atd..
Takže příklad:
Vozidlo je přihlášeno má TK a povinné, koupím ho v době kdy už nemá TK a pouze se na mě odhlásí. S tím souvisí, že prodávající ukončí povinné. Vozidlo stojí v garáži není provozováno je v polopřevodu a neplatí se na něj povinné,značky nejsou v depozitu. Např. po roce se udělá TK, povinné, přihlásí a začne se provozovat.
Podle informací může ČKP vymáhat příspěvek atd.. za ten rok.
Jenže:
Nestanoví-li tento zákon jinak, může na dálnici,1a) silnici,2) místní komunikaci3) a účelové komunikaci, s výjimkou účelové komunikace, která není veřejně přístupná4) (dále jen "pozemní komunikace"), provozovat vozidlo pouze ten, jehož odpovědnost za škodu způsobenou provozem tohoto vozidla je pojištěna podle tohoto zákona. Povinnost pojištění odpovědnosti musí být splněna i v případě ponechání vozidla na pozemní komunikaci.
Takže pokud vozidlo neprovozuji a nestojí na veřejné komunikaci není nutnost platit povinné. Podle mě
Další věc:
Když je auto v polopřevodu můžu ho jen přihlásit nebo prodat dál tak ho tedy ze zákona nemůžu provozovat. Jelikož po uplynutí deset dní by to bylo v rozporu se zákonem. To samé ze zákona nemohu auto provozovat bez TK. Auto je tedy ve stavu rekonstrukce a já chci dát tedy značky do depozitu. Do depozitu ho dát však také nemohu protože není dokončen převod.
Jsou varianty, vytvoření smlouvy že jsem to někomu (nedohledatelnému) na období nepojištění a poté zpět koupil a nebo prodal osobě blízké čímž nejsem povinen říct komu
Tel:776005385 Nový Bor
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
Re: polopřevod a pojištění
Poslední větou jsi sám odpověděl jak se to dá obejít. nemusí být ani smlouva, bo stačí i ustní dohoda. to mají na úřadech a pojištovnách vždy radost.titan0306 píše:Věnoval jsem pár hodin této problematice a stále z toho nemám jasno.
Většina lidí co někam přispívá píše nepodložené domněnky atd..
Takže příklad:
Vozidlo je přihlášeno má TK a povinné, koupím ho v době kdy už nemá TK a pouze se na mě odhlásí. S tím souvisí, že prodávající ukončí povinné. Vozidlo stojí v garáži není provozováno je v polopřevodu a neplatí se na něj povinné,značky nejsou v depozitu. Např. po roce se udělá TK, povinné, přihlásí a začne se provozovat.
Podle informací může ČKP vymáhat příspěvek atd.. za ten rok.
Jenže:
Nestanoví-li tento zákon jinak, může na dálnici,1a) silnici,2) místní komunikaci3) a účelové komunikaci, s výjimkou účelové komunikace, která není veřejně přístupná4) (dále jen "pozemní komunikace"), provozovat vozidlo pouze ten, jehož odpovědnost za škodu způsobenou provozem tohoto vozidla je pojištěna podle tohoto zákona. Povinnost pojištění odpovědnosti musí být splněna i v případě ponechání vozidla na pozemní komunikaci.
Takže pokud vozidlo neprovozuji a nestojí na veřejné komunikaci není nutnost platit povinné. Podle mě
Další věc:
Když je auto v polopřevodu můžu ho jen přihlásit nebo prodat dál tak ho tedy ze zákona nemůžu provozovat. Jelikož po uplynutí deset dní by to bylo v rozporu se zákonem. To samé ze zákona nemohu auto provozovat bez TK. Auto je tedy ve stavu rekonstrukce a já chci dát tedy značky do depozitu. Do depozitu ho dát však také nemohu protože není dokončen převod.
Jsou varianty, vytvoření smlouvy že jsem to někomu (nedohledatelnému) na období nepojištění a poté zpět koupil a nebo prodal osobě blízké čímž nejsem povinen říct komu
Je-li prošlá TK více než 14 dnů, může mot. vozidlo být příslušným úřadem trvale vyřazeno z evidence. Ještě jsem neslyšel, že by se to někdy stalo, ale je to tuším někde vyhlášce č. 341/2002 Sb
Nejspíš se předpokládá, že vozidlo bude mít platnou TK, dohlásíš to na sebe a potom můžeš dát RZ do depozitu. Do depozitu mohl dát RZ také předchozí majitel ještě před prodejem např havarovaného vozidla, ale to zase není možno uskutečnit přepis . Stejně tak depozit ( tuším od r. 2005)nesmí být delší než 1 rok, na požádání 1.5 roku, potom uzavřít PR, případně projít TK, vyzvednout RZ a případně zase na rok do depozitu.
Ideální je to snad jen v případě průkazu historického vozidla.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
A kdyz dam auto do depozitu a je bez STK? Je to vubec mozne? A jak je to nasledne pri vyjmuti? To musim na podvalu na STK a az s tim papirem jit vyjmout z depozitu?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Proč by to nešlo do depozitu bez STK?hansdob píše:do depozitu to bez STK asi nejde ale vyndat je to jak píšeš na podval na STK a vyndat z depozitu
Moje Rko nemá STK už několik let a pořád prodlužuju depozit.Problém je jen v tom že to nemůžu prodloužit o víc než 1/2 roku.Jednou jsem ho z depozitu vytahoval a nikdo po mě nechtěl STK ani pojištění.Když jsem se na to ptal tak mi řekli že jim je to jedno protože ja zodpovídám za to že to nevyjede na silnici bez STK a pojištění si ohlídá asociace pojistitelů akorád mi sundali známky z SPZ
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

To jsi mel stesti na urednika,minimalne bez pojistky ti to NIKDO nevynda - v praze si kopiruji zelenou kartu,pokud si nevsimnou toho ze nemas STK - coz musis mit sakra stesti,je uz jina vecROBIG píše:Proč by to nešlo do depozitu bez STK?hansdob píše:do depozitu to bez STK asi nejde ale vyndat je to jak píšeš na podval na STK a vyndat z depozitu
Moje Rko nemá STK už několik let a pořád prodlužuju depozit.Problém je jen v tom že to nemůžu prodloužit o víc než 1/2 roku.Jednou jsem ho z depozitu vytahoval a nikdo po mě nechtěl STK ani pojištění.Když jsem se na to ptal tak mi řekli že jim je to jedno protože ja zodpovídám za to že to nevyjede na silnici bez STK a pojištění si ohlídá asociace pojistitelů akorád mi sundali známky z SPZ
Re: polopřevod a pojištění
V poslední bodě bych si dal pozor na institut solidárního ručitele, tzn. pokud auto někomu nedohledatelnému prodáš, ten pochopitelně neplatí povinné ručení a tak se bude ČKP stejně hojit po tobě, viz. solidární ručitel spolu s hlavním dlužníkěm ( který je nedohledatelný ).titan0306 píše:Věnoval jsem pár hodin této problematice a stále z toho nemám jasno.
Většina lidí co někam přispívá píše nepodložené domněnky atd..
Takže příklad:
Vozidlo je přihlášeno má TK a povinné, koupím ho v době kdy už nemá TK a pouze se na mě odhlásí. S tím souvisí, že prodávající ukončí povinné. Vozidlo stojí v garáži není provozováno je v polopřevodu a neplatí se na něj povinné,značky nejsou v depozitu. Např. po roce se udělá TK, povinné, přihlásí a začne se provozovat.
Podle informací může ČKP vymáhat příspěvek atd.. za ten rok.
Jenže:
Nestanoví-li tento zákon jinak, může na dálnici,1a) silnici,2) místní komunikaci3) a účelové komunikaci, s výjimkou účelové komunikace, která není veřejně přístupná4) (dále jen "pozemní komunikace"), provozovat vozidlo pouze ten, jehož odpovědnost za škodu způsobenou provozem tohoto vozidla je pojištěna podle tohoto zákona. Povinnost pojištění odpovědnosti musí být splněna i v případě ponechání vozidla na pozemní komunikaci.
Takže pokud vozidlo neprovozuji a nestojí na veřejné komunikaci není nutnost platit povinné. Podle mě
Další věc:
Když je auto v polopřevodu můžu ho jen přihlásit nebo prodat dál tak ho tedy ze zákona nemůžu provozovat. Jelikož po uplynutí deset dní by to bylo v rozporu se zákonem. To samé ze zákona nemohu auto provozovat bez TK. Auto je tedy ve stavu rekonstrukce a já chci dát tedy značky do depozitu. Do depozitu ho dát však také nemohu protože není dokončen převod.
Jsou varianty, vytvoření smlouvy že jsem to někomu (nedohledatelnému) na období nepojištění a poté zpět koupil a nebo prodal osobě blízké čímž nejsem povinen říct komu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 22 srp 2007, 11:07
- Bydliště: Kousek od Vlašimi
Odpovědi: 1
Do depozitu můžeš bez stk a z depozitu taky bez stk, jen nedostaneš ORV (malej techničák). Známky nesundavaj, protože jsou stejně neplatný. Jen musí bejt poviný.touran654 píše:To jsi mel stesti na urednika,minimalne bez pojistky ti to NIKDO nevynda - v praze si kopiruji zelenou kartu,pokud si nevsimnou toho ze nemas STK - coz musis mit sakra stesti,je uz jina vecROBIG píše:Proč by to nešlo do depozitu bez STK?hansdob píše:do depozitu to bez STK asi nejde ale vyndat je to jak píšeš na podval na STK a vyndat z depozitu
Moje Rko nemá STK už několik let a pořád prodlužuju depozit.Problém je jen v tom že to nemůžu prodloužit o víc než 1/2 roku.Jednou jsem ho z depozitu vytahoval a nikdo po mě nechtěl STK ani pojištění.Když jsem se na to ptal tak mi řekli že jim je to jedno protože ja zodpovídám za to že to nevyjede na silnici bez STK a pojištění si ohlídá asociace pojistitelů akorád mi sundali známky z SPZ
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Napsali to tam krásně že depozit jenom na 18 měsíců a bez STK nelze vyzvednout ale co v případě že je auto v rekonstrukci a není schopno projit STK jako spousta starých aut bez veteránských SPZ ?
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Už jsem se ptal u más na úřadě ale nikdo netuší dokonce mi řekli že se teď uvažuje o tom že už se nebude depozit vůbec prodlužovat takže se spousta lidí dostane do neřešitelné situlace kdy auto nebude mít STK a z depozitu mu ho bez STK a pojistky nevydají ale nebudou chtít depozit prodloužit.Prostě Kocourkov.Forest píše:@ROBIG : zeptej se, za email nic krome casu a usili nedas

Lidi kteří utápí spoustu peněz do restaurování aut budou mít jistě radost až jim úředník odhlásí auto z evidence a to auto tím přijde o cenu když bude bez papírů.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
