Stránka 1 z 2
Focus TDDI za jizdy zdechl, chyby P1664 P1564 P0167
Napsal: 09 pro 2011, 20:32
od Miki2t
Kamos ujel cca 7km a motor mu za jizdy zdechl. Rozvody jsou OK, nafta do motoru nejde, chyby nasledujici P1664 P1564 P0167.
Prosim o radu, co stim, neco jsem se docetl ze se meni ta elektornika nad cerpadlem, nebo ze se da pripadne opravit.
Napsal: 10 pro 2011, 15:38
od Grandák
Kolik máš najeto?
Tohle samé měl švagr auto chcíplo a nešlo nastartovat, čerpadlo bylo KO, pomohla jedině výměna čerpadla které jsme zakoupily výměnou v servisu Petr Rada Soběslav, do nějakého nejistého podniku z vrakáče bych nešel.
Napsal: 10 pro 2011, 17:00
od Miki2t
myslim ze tam je neco kolem 200, nevim presne.
Dneska jsem skusil vymenit ten tranzistor podle navodu, ale nepomohlo, vypada to ze cerpadlo pujde jine.
Cetl jsem, na fordclubu to meni jako pradlo (cena 20 tiskc). Jsou to hrozne sroty.
fORD mechanikuv mORD
Napsal: 10 pro 2011, 17:50
od Tomas.cz
Grandák píše:Kolik máš najeto?
Tohle samé měl švagr auto chcíplo a nešlo nastartovat, čerpadlo bylo KO, pomohla jedině výměna čerpadla které jsme zakoupily výměnou v servisu Petr Rada Soběslav, do nějakého nejistého podniku z vrakáče bych nešel.
Kolik stálo repasované u pana Rady?
Jinak mám zkušenost se zdejším členem joe, je sice z Žiaru nad Hronom, ale těmhle pumpám rozumí a opravuje je, zkus ho kontaktovat jestli by nebyl schopen pomoci

Napsal: 10 pro 2011, 17:56
od Grandák
No nevim kolik to bylo přesně ale myslim že 18tis. s tím že jsme vrátili staré, ale už to je 2 roky.
http://www.rada-bosch.cz/default.asp?id ... 72&idm=281
Jinak co jsem pátral málo které přežije 150tis.km já ho dával ve180tis. km.
Napsal: 28 pro 2011, 19:55
od ramex
ja som tiez riesil cerpadlo cez firmu" inter cars" a vyslo okolo 850€ . stare som vratil
Napsal: 29 pro 2011, 20:24
od papouch22
tech 18 sedi pred vanocema sem to resil taky s radou
Napsal: 29 pro 2011, 21:55
od joe
@Miki2t:
klasicka chyba koncaku, bez problemov opravitelna.
keby si sa nebol do toho rypal, mal by si to za par korun a so zarukou.
takto uz iba komplet repas a kalibracia s novou elektronikou...
holt, dalsia obet internetoveho navodu na opravu VP44

Napsal: 30 črc 2013, 18:25
od RomanP
No dnes kamaradovy zdechlo auto Ford mondeo s cerpadlo VP44,
a udajne to neslo nastartovat, v aute jsem nacetl EGR - zavada trvala
a P1564 zavada tlaku cerpadla ! Auto ma najeto 200 tisic, tak pocitam
ze pujde cerpadlo na repas, myslim ze tranzistorem to nebude. auto se nechalo 2. hodiny odstaveny a pak slo nastartovat !
Napsal: 10 zář 2013, 20:51
od Re-volt 1
joe píše:@Miki2t:
klasicka chyba koncaku, bez problemov opravitelna.
keby si sa nebol do toho rypal, mal by si to za par korun a so zarukou.
takto uz iba komplet repas a kalibracia s novou elektronikou...
holt, dalsia obet internetoveho navodu na opravu VP44

Ahoj,na TDDi Focus jsme přehodili čerpadlo za čerpadlo z jiného focusu,to puvodní jelo,ale teklo jak dunaj... bylo jakesi lepené snad i proražený obal,zákazník si dovezl jine,ale teď se nám pere elektronika,poradil bys co se s tím dá teď udělat? Díky
Napsal: 10 zář 2013, 21:04
od geo
Re-volt 1 píše:joe píše:@Miki2t:
klasicka chyba koncaku, bez problemov opravitelna.
keby si sa nebol do toho rypal, mal by si to za par korun a so zarukou.
takto uz iba komplet repas a kalibracia s novou elektronikou...
holt, dalsia obet internetoveho navodu na opravu VP44

Ahoj,na TDDi Focus jsme přehodili čerpadlo za čerpadlo z jiného focusu,to puvodní jelo,ale teklo jak dunaj... bylo jakesi lepené snad i proražený obal,zákazník si dovezl jine,ale teď se nám pere elektronika,poradil bys co se s tím dá teď udělat? Díky
Co znamená pere elektronika?V čerpadle je imo musí se přizpůsobit to asi víš.
Napsal: 10 zář 2013, 21:45
od Re-volt 1
geo píše:Re-volt 1 píše:joe píše:@Miki2t:
klasicka chyba koncaku, bez problemov opravitelna.
keby si sa nebol do toho rypal, mal by si to za par korun a so zarukou.
takto uz iba komplet repas a kalibracia s novou elektronikou...
holt, dalsia obet internetoveho navodu na opravu VP44

Ahoj,na TDDi Focus jsme přehodili čerpadlo za čerpadlo z jiného focusu,to puvodní jelo,ale teklo jak dunaj... bylo jakesi lepené snad i proražený obal,zákazník si dovezl jine,ale teď se nám pere elektronika,poradil bys co se s tím dá teď udělat? Díky
Co znamená pere elektronika?V čerpadle je imo musí se přizpůsobit to asi víš.
Nejde nastartovat,na vstřiky nafta jde ale řekl bych že nemá tlak a delphi jsem vyčetl závadu neshoda dat,zítra mužů dodat kód závady,ale mám pocit že esi tronic data bosch mě ten kód psalo taky jako nĕco s immo.Co potřebuju k přizpůsobení imo?pin asi nebude,tak jestli se to nedá naklonovat s původního čerpadla.
Napsal: 11 zář 2013, 05:51
od RomanP
Urcite bude potreba sparovat ecu s cerpadlem, jinak to nepojede.
Pokud nekdo koupi repasovane cerpadlo, ja menil taky cerpadlo za 15 000,-
a to bylo tak ze vlozeni do auta jelo bez pouziti diag.
Pokud koupis cerpadlo z vrakoviste je potreba to sparovat.
Napsal: 11 zář 2013, 06:37
od Re-volt 1
RomanP píše:Urcite bude potreba sparovat ecu s cerpadlem, jinak to nepojede.
Pokud nekdo koupi repasovane cerpadlo, ja menil taky cerpadlo za 15 000,-
a to bylo tak ze vlozeni do auta jelo bez pouziti diag.
Pokud koupis cerpadlo z vrakoviste je potreba to sparovat.

Řeší se"jak" a "co"je potřeba k tomu to sparovat,ne jestli je to potřeba spárovat,ale díky.
Napsal: 11 zář 2013, 15:17
od RomanP
Original diagnostikou, popripade jsem to resil pres kamarada s Fordu, i kdyz by mel clovek diagnostiku tak potrebujes pristup na net na incode -outcode !
PS: nebo calculator
http://www.nandtools.com/ford-outcodein ... p-281.html
nebo
http://www.patscode.com/cz/index