Stránka 1 z 1
espace 2.2 dci 2004 - jaky je tenhle motor?
Napsal: 10 pro 2011, 18:00
od touran654
vydrzi neco nebo dela cest znaku na kapote a stoji za hov..o?:)
Napsal: 10 pro 2011, 19:05
od Okura
zadiraji se
chybí zamky
Napsal: 11 pro 2011, 12:49
od jarda117
Motor to je dobrý. Záleží na řidiči a údržbě. Interval výměny oleje 30 000km je nesmysl. Motor podobné konstrukce G9U, se dává do Mastrů a tam vydrží i 750 000 km!!!
Napsal: 11 pro 2011, 13:01
od geo
pokud se dava i do mastru tak ty motory tam skutecne vydrži mnoho i když stim jezdi kdo ma ruce a nohy akorat ze na espacujsou všechny prace trochu komplikovane ale o tom by ti mohli vypravet jiní.
Napsal: 11 pro 2011, 14:39
od jericho-3
Při opravě tohoto motoru /z roku 2002/ byla prasklá hlava, majitel přivezl 3 z různých vrakovišt a až 4 byla dobrá...Motor je robustní,ale v autě neopravitelný, takže považuji kupce starého vozu za šílence..Obrovské proběhy jsou asi možné /díky stočeným tachometrům i pravděpodobné/, ale servisní náklady pro člověka, který si to neopraví sám jsou neadekvátní..Mě osobně jízda s touto "kosmickou lodí"plnou blikajících světélek a "neviditelném motoru" pod kapotou přináší permanentní stres...

Napsal: 11 pro 2011, 14:55
od geo
jericho-3 píše:Při opravě tohoto motoru /z roku 2002/ byla prasklá hlava, majitel přivezl 3 z různých vrakovišt a až 4 byla dobrá...Motor je robustní,ale v autě neopravitelný, takže považuji kupce starého vozu za šílence..Obrovské proběhy jsou asi možné /díky stočeným tachometrům i pravděpodobné/, ale servisní náklady pro člověka, který si to neopraví sám jsou neadekvátní..Mě osobně jízda s touto "kosmickou lodí"plnou blikajících světélek a "neviditelném motoru" pod kapotou přináší permanentní stres...

Docela přesny posudek převodovky jsou na tech km taky hodne spolehlivý.
Napsal: 11 pro 2011, 20:05
od oskar
pokud chces espace tak jedine starsi model a 2,0 8v v benzinu,
2,2dci je velmi nespolehlivy a pokud nemas docela velkou financni rezervu na opravy tak ani o nem nepremyslej.
odchazi turba,egr,prevodovky,vstrikovani,elektrika,ctecky karet atd.motor jako takovy agregat neco vydrzi,servisuji nekolik masteru s timhle motorem nebo podobnym 2,5dci a co se tyce samotnyho agregatu tek opravdu nejni problem 800tis i vic,